08 januari 2017

Terugblik op kerst 2016.........






Zo weer eens een nieuwe blogpost!
Het is weer een tijdje terug.
Ik zit nu ook Instagram !!!
 Wil jij mij ook volgen op Instagram!  klik dan op deze link @the_black_barn
Maar ik blijf ook op mijn blog. 
Hier kan je toch meer foto's plaatsen dan op Instagram.
Dat vind ik wel leuker. 
Deze blogpost is een terugblik over de kerst periode van afgelopen kerst 2016.





De vlinderschilderijen heb ik zelf gevuld met vlinders,
 die ik heb gekregen van mijn broer Gertjan. 
Hij had gedroogde vlinders gekregen van een kennis. 
De libelle is een ander verhaal.
Ik was met mijn gezin bij mijn moeders graf. 
Daar vloog een libelle in de lucht.
Even later viel de libelle uit de lucht zo voor de voeten van mijn zoon.
Ik heb de libelle gedroogd, 
waardoor wel de kleuren van de libelle zijn vervaagd.
De libelle heeft nu wel een speciale betekenis voor ons.





Deze blogpost zit bomvol foto's van afgelopen kerst 2016
















Zo gezellig sfeertje als het donker is met de lichtjes op de schoorsteen mantel.













Kerstboom vol groen, staalblauw, hout tinten, goud en wit tinten.

 Glazenballen, glazenvogels, houtenveren, houtenkerstbomen, kralenkettingen.








Nieuwe piek gekocht!
Vond het wel grappig een kerstboom in een kerstboom.

















































Uitzicht uit onze voorraam.










Mooi takken uit onze tuin van de Sier Peer boom gevuld met sneeuwvlokken.













































Dit dienblad heb ik gevuld met Kerstdecoratie, 
voorjaarsbloeiers Hyacinten, bloeiend vetplantje en Amaryllis!












Wij hebben 2 kerstbomen in ons huis staan.
Deze stond onder de trap.
Kerstboom is in winter wit met zilveren pegels, witte pegels, witte bellen, sneeuwballen sfeer.





















Kerstboom op een slee.




















Mooie oude steigerplank met broekriemen aan de wand,
 gevuld met mijn verzameling van spullen.



Ook hier wat kerst in de gang!
Papieren kerstbomen gevouwen door mijn dochter Toetie.
















 In de glazen fles staat gedroogde papaver bollen.
Nou ...ja ...Alleen dan nog het skelet van de papaver bollen.



Fijne dag en tot de volgende blogpost!!
Miranda
Follow me on Instagram!!




1 opmerking:

It's me zei

Wowww Miranda.....wat een boel mooie foto's !!....een echte geniet post....fijne week liefs Ria x