08 april 2016

Gluren in onze badkamer..............................





Kijkje in onze badkamer!
Het plekje die special voor mij is gemaakt door manlief.
Ik ben gek op badderen.
Lekker ontspannen in warm water.





Strandhuisje gemaakt door mijn zoon Myron.







Bamboe ladder aan de wand met mandjes gevuld met mooie groene planten.
Hou erg van levende planten en niet zo van Plastic.





























































Verzameling schelpen, flesjes en de po's in de vensterbank.


















De tekst aan de wand komt uit Flair






Super kleine wc'tje!
Het is eigenlijk een spaarpot.






























Dit was de badkamer!

Fijne dag,

Miranda


6 opmerkingen:

Mirjam zei

Wat een super mooie badkamer Miranda.
Ik snap dat je daar heerlijk kunt genieten en ontspannen.
Fijn weekend,
liefs,
Mirjam

Gea Loosman zei

Wat een mooie badkamer, daar kom je helemaal tot rust!
Groetjes Gea

lia zei

Als ik met vakantie in een Hotel logeer waar dan een bad bij zit, dan probeer ik het altijd, maar heb er gewoon geen geduld voor.
Sta liever onder de douche!! Maar het ziet er wel lekker uit....

Anneke zei

Hallo Miranda, Ik heb verschillende keren geprobeerd een reactie te plaatsen maar dat lukte niet. Mooie foto's van een mooie badkamer. Vooral je strandhuisje vind ik mooi. Dat heeft je zoon toch maar mooi gemaakt he?
Fijne dag vandaag.
Liefs Anneke

Petra zei

Heerlijk zo`n bad! En wat een prachtig uitzicht!Dan kan je toch uren in bad liggen :-))

Judith zei

Ik ben ook dol op badderen op z'n tijd... Zeker wanneer het straks weer kouder wordt, vind ik zo'n bad heerlijk! En wat een zomers strandachtig gevoel geeft jullie badkamer... Nog even genieten van een fijne nazomer!!!

Liefs Judith