06 maart 2016

Vervolg van slaapkamer gluren..................





 We gaan weer verder met een kijkje in onze slaapkamer.

Deze bordenrek heeft mijn man 15 jaar terug voor mijn gemaakt voor mijn verjaardag in het geheim.





Deze mooie oude spullen die op het bordenrek staan. 
komen van mijn man zijn familie.
Het is een echte mannelijke bordenrek.
Het schilderijtje met de koe is geschilderd door mijn man z'n opa.






De beren op het buikkastje heb ik gemaakt toen ik 18 jaar was.
Ze maken ook nog een brommend geluid als je de beren op hun kop houd.





Andere spullen zijn weer van mijn man z'n overgrootvader.
Oude foto's die je hier ziet zijn Familieleden.






Dit blauwe potje wat ik heb gekocht bij een kringloop.
















Ik wens jullie mooie fijne winters zonnige dag toe!

Miranda

4 opmerkingen:

Gea Loosman zei

Wat een gezellig plankje heb je, lief van je man dat hij hem gemaakt heeft.
Groetjes Gea

Anita r zei

Gezellige slaapkamer hebben jullie.
Lekker fris.
Ik heb ook nog van die beren gemaakt grappig.

liefs Anita

Kom Achterom zei

Wat een gezellige slaapkamer zeg! Ik vind je bed geweldig!!
fijne week
Yolanda

Anneke zei

Een mooi plankje heeft je man gemaakt. Een plankje met vel emotionele waarde.
Liefs Anneke