01 januari 2016

XMAS IN THE BLACK BARN....





Kijkje in mijn Woonkamer in Kerst sfeer.
Vandaag de laatste dag, morgen al het kerst weer opruimen.
Dan inrichten in lente sfeer.






















Gemaakt door dochtertje Toetie!












































Een keer wat geks....! 
Kersttakken aan mijn lamp in de vorm van een kerstboom.
Ballen niet in de kerstlampenboom, maar er boven!
In de kerstlampenboom wel eigen gemaakte kerst versiering van klei.












Heel mooi en gezond 2016!!
Warme groet,
MIRANDA

7 opmerkingen:

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Hoi Miranda, wat ziet dat er mooi uit. Wat zullen jullie genoten hebben van dat mooie groen in huis en wat een leuke combinatie met de moderne kerstversiering. Veel geluk en gezondheid in 2016. Ben benieuwd naar de voorjaarsfoto,s. Alhoewel ik nog wel hoop op een winter, dat heb je als je in Friesland woont. De bekende elfsteden kriebels.

Nicole (MLBV crafting) zei

Een mooie kerstversiering heb je. Zo smaakvol, klassiek en ook modern, heel mooi.
De beste wensen voor het nieuwe jaar en groetjes, Nicole

It's me zei

Gelukkig nieuwjaar ...alle goeds voor 2016....liefs Ria x❤️

Jolanda zei

Wat een gezellige kerstsfeer en helemaal in mijn kleur!
Je heb al een mooie vaas met tulpen staan, hier is de boom er ook weer uit. Heerlijk!
Jij ook alle goeds voor 2016,

Mirjam zei

Hoi Miranda,
Het ziet er heel gezellig uit bij je.
Ik wens jou ook een heerlijk, gezellig, gezond, grappig en heel creatief 2016.
Liefs,
Mirjam

Onder de rieten kap zei

Wauw! Jij hebt een echt kersthuis, wat mooi en sfeervol!
Ik wens je een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2016 toe!
Liefs, Yvonne

Gea zei

Wat een mooie plaatjes
Jammer dat het weer voorbij is
De beste wensen voor 2016