29 januari 2016

Lente ...... toch niet?.....






Klein beetje lente op onze salon tafel.
Ik heb toch liever een pak sneeuw buiten, dan al die regen.




Ik hou van de vier seizoenen, maar twee zijn favoriet.
Lente en de Herfst!
Lente vanwege het opkomende groen en bollen in de tuin.
 Voor mij een begin van het Moes en tuin seizoen.

Herfst vanwege de mooie kleuren in de natuur,
. de oogst uit mijn moestuin en
lekker knus bij de houtkachel met kop thee, tijdschrift en een dikke trui aan.






Deze mooie Lente Iris heet "Pauline"
gekregen van schoon mamma!














Fijne dag,
Miranda



8 opmerkingen:

Marian zei

Wij kunnen elkaar de hand schudden...ik ben ook lente en herfst fan.
Maar wat jammer dat jullie zoveel regen hebbe, hier is het al de hele week echt fijn weer, met zonnetje enzo, alleen vandaag waait het hard.
Ja die irisjes zijn echte lente bode's, net als sneeuwklokjes straks lekker in de tuin zetten....

Bonjade zei

Is het al lente dan....? huh.....? Voor mij is het nog saai winter...;)
Maar je bloemen brengen wel wat lentegevoel.......
Heb ooit nog tussen deze bloemen gewerkt........zo gezellig was dat

Fijn weekend

Liefs

It's me zei

Heel fijn weekend...gezellig hoor zo op tafel liefs Ria...x

Bianca zei

Ik hou van alle seizoenen. Elk het zo zijn eigen charme. Maar waar ik echt niet van houd zijn grauwe grijze dagen met regen. .........Zo saai. ......niets voor mij.
Hopelijk hebben we en droog en zonnig weekend.
Liefs Bianca xx
ps. Prachtige bloemen.

Gea Loosman zei

Ik houd het aller meeste van de herfst.
Heerlijk de wind om het huis en wij dan lekker op de bank met een kaarsje aan bij de kachel.
Je iris is erg mooi ik had ze nog niet gezien maar als ik ze tegen kom neem ik zeker een potje mee.
Geniet er maar van.
Groetjes Gea

Anita r zei

Mooie Iris.
En ja geef mij ook maar een pak sneeuw dan regen.

gr. Anita

Anneke zei

Ik hou van elk seizoen. Maar heb ältijd moeite als de herfst zich aandient later in de herfst vind ik hët heerlijk als de wind om ons huis loeit, daar kan ik dan weer van genieten. Mooi is de Iris zo mooi diep van kleur.
Fijne week, liefs Anneke

ByMir zei

Ik ben ook niet dol op al die regen. Blij dat het vandaag weer zonnig is. Ik ben een zomerkind, dus de zomer is mijn absolute favoriet. Maar de lente en herfst vind ik ook erg fijn.

Fijne dag.

Lieve groet,
Mirjam
ByMir (voorheen MaDeLiefste)
http://bymirforyou.blogspot.nl/