13 januari 2016

Fantasie Genie.........?




Alles wat ik zie !
Lijkt gemaakt door een genie!

Eén naaktslak met twee vleugels 

Eén aap met grote beugels.

Eén grote dromedaris
 draagt de pet van de commissaris.

Eén grote dikke slang
met een uitgerekte wang.

Het houd echt niet meer op !

De wereld staat op zijn kop !

Maar we gaan nog even door................

Eén kikker in het koor.

Eén kat verkleed als hond

Eén muis met één kale kont.

Eén duif die niet vliegen kan.

Eén zebra in de pan.

Het is me toch allemaal wat
Dat zei de pad !

Dit versje is gemaakt door mijn dochter Toetie van 11 jaar ! !




Onze kat Garfield betrapt op onze wc!

7 opmerkingen:

Gea zei

Wat een leuk versje van je dochter, die moet je inlijsten!
En de kat is zindelijk.
Groetjes Gea

Anneke zei

Oh Miranda wat heeft ze dat goed verwoord. Geweldig toch daar wordt een mens vrolijk van. En jullie kat ..... Ik wou dat de mijne dat ook kon geweldig hoor.
Een fijne dag, lieve groet Anneke

Onder de rieten kap zei

Ik vind je dochter een genie! En jullie Garfield is een knapperd haha!
Liefs, Yvonne

lia zei

Wat een mooi fantasierijk gedicht.
En die Garfield, die gaat echt op de wc zitten??
Geweldig.....

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Wat een geweldig gedicht. in een doosje stoppen en heel goed bewaren.

Mirjam zei

Wat een ontzettend leuk versje...
En die kat op het toilet is ook te leuk.
Liefs,
Mirjam

Janna zei

Heel knap geschreven van Toetie. Mijn zoontje moest er erg om lachen, hij ziet het allemaal helemaal voor zich. Erg leuk!

Groetjes