20 juli 2015

DILLE....................Zo Mooi!





Dille is een kruid die je gebruikt bij gerechten in de keuken zoals; vis

Dille heeft ook een hele mooie bloem, zoals op de foto hier boven.
Deze mooie bloem staat heel lang op de vaas in huis.
Dat had ik eigenlijk niet verwacht.





Dille kreeg een plekje op de schouw bij ons.
In de ERLEN MEYER glaasjes.






Zo lekker zonnig!
Pas goed bij de zomer.


















Ook ik heb een Pinterest pagina!
of aan de rechter kant van mijn blog staat een pinterest logo klik er op! 





Bedankt!
 Dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog!





Fijne dag,
Miranda

2 opmerkingen:

It's me zei

Mooi hoor ...ik ben er erg allergies voor helaas maar hele mooie foto's liefs Ria...x!

tanja zei

hoi heb je de dille zelf gezaaid of gewoon in potje gekocht, mijne had ik voor gezaaid in potten en mei vollegrond half schaduw kwijnt heir helemaal weg brrr wat doe verkeerd gr uit zeeland tanja