26 april 2015

KIJKJE VITRINE KAS......................







KIJKJE BIJ ONZE VITRINEKAST!
DE VITRINE KAST HEB IK 2 JAAR GELEDEN BETON GRIJS GESCHILDERD MET EEN WITTE WAAS OP DE RANDEN VAN DE KAST. 
DE KAST HEB IK HET ZELFDE GESCHILDERD ALS ONZE SCHOUW.
DE LAMPEN VOET HEB IK BIJ DE KRINGLOOP VANDAAN.
HEB IK AL MEER DAN 15 JAAR.
DE LAMPENKAP VERHUIS WEL ZO AF EN TOE NAAR DE SCHUUR EN MAAKT DAN WEER PLAATS VOOR WAT ANDERS. DAT DOE IK MET AL MIJN SPULLEN.
IK GOOI NIET ZO IETS WEG. 
IK SCHILDERT HET DAAN EEN ANDERE KLEUR, MAAK ER WAT ANDERS VAN OF IK GEEFT HET EEN ANDERE LOOK.
DE LAMPEN KAP HEB IK VORIG JAAR GELIJK, TOEN IK DE WANDEN IN MIJN WOONKAMER GING SCHILDEREN,  MEE GESCHILDERD IN DE ZELFDE KLEUR ALS DE WANDEN.( EARLY DAWN 3031 VAN FLEXA.)

TAFELTJE HEB IK NET ZO LANG ALS DE LAMPENVOET,
DUS OOK BIJ DE KRINGLOOP VANDAAN.







DIT ZIJN PRUIMEN BLOESEM TAKKEN UIT ONZE TUIN VAN ONZE PRUIMEN BOOM.
IK VIND DAT DE BLOESEM HELE MOOIE CRÊPE PAPIER BLOEMETJES HEEFT.






ALS IK BLOESEMTAKKEN KOOP BIJ EEN BLOEMENWINKEL OF SUPERMARKT BLOEIEN ZE NIET ZO MOOI, MAAR ALS IK ZE HAAL UIT MIJN EIGEN TUIN DAN BLOEIEN ZE GEWELDIG!















FIJNE DAG,

MIRANDA