10 maart 2015

............STOER.........








OP ONZE EIGEN GEMAAKTE LAGE TV KAST STAAT DIT SFEER HOEKJE.
DEZE IJZEREN MOTOR HEB IK AAN MIJN MANLIEF GEVEN VOOR KERST VORIGE JAAR.
DEZE MOTOR IS GEMAAKT VAN MOERTJES, BOUTJES ENZ.
LEKKER STOER!






DIT IS 1 VAN MIJN FAVORIETE PLANTEN!
 DE PLANT IS STOER MET EEN LIEF ZACHT ROZE BLOEMETJE.



















ZO LEKKER DE HEEL WEEK MET DIT MOOIE WEER IN DE TUIN. 
ALLES SNOEIEN EN WIEDEN. 
ZODAT ALLES WEER KLAAR IS VOOR HET NIEUWE TUIN SEIZOEN.


OOK GA IK NOG EVEN WAT NIEUWE SFEER HOEKJES MAKEN.
MAAR DAT BEGINT EERST MET ZOEKEN NAAR SPULLEN IN DE SCHUUR VOOR DE HOEKJES.



NATUURLIJK GA IK OOK LEKKER GENIETEN VAN HET LENTE ZONNETJE.








FIJNE DAG,

MIRANDA

1 opmerking:

Mirjam zei

Hoi Miranda,
Wat een heerlijke hoekjes allemaal. Ik vind ook het glaasje met het veertje heel erg mooi...
Geniet lekker van het werken in de tuin...
Liefs,
Mirjam