08 januari 2015

EVEN TERUG KIJKEN IN ONS KERST HUIS VAN THE BLACK BARN 2014







EVEN TERUG KIJKEN OP EEN MOOIE GEZELLIGE WARME KERST PERIODE IN ONS HUIS 2014 ZONDER SNEEUW BUITEN.







DIT IS ONZE NIEUWE BANK DIE WE IN SEPTEMBER DIT JAAR KOCHTEN.
 DE KLEUR IS JEANS BLAUW.
ZIT HEERLIJK!












































BANKJE VOOR HET RAAM GEMAAKT DOOR MANLIEF.
IK KON NERGENS EEN GROOT BANKJE VINDEN.
DUS DAN MAAR ZELF MAKEN.





UILTJE VOOR KERST GEHAD VAN MIJN ZOON MYRON.






















































DIT MOOIE HOUTEN HERT VAN SLOOP HOUT HEB IK VAN MIJN ZOON MYRON GEHAD VOOR MIJN KERST.
 HIJ HEEFT DEZE ZELFGEMAAKT VOOR MIJ. 
MOOI HÉ!








MIJN KERSTBOOM IS DIT JAAR IN DE KLEUR WIT, VERSCHILLENDE TINTEN GROEN EN BLAUW.
LEKKER FRIS VAN KLEUR EN VROLIJK.






























DEZE MOOIE UIL GEHAD VAN MIJN DOCHTER TOETIE.





















DEZE KAST HEB IK DIT JAAR GEKOCHT IN DE KRINGLOOP WINKEL VOOR 35 EURO.
DE KAST STOND IN DE WAS EN OLIE. NIET ECHT MIJN SMAAK.
HEB DE KAST ONTDAAN VAN DE WAS EN OLIE MET DASTY ONTVETTER.
 GEWELDIG SPUL EN HET WAS ER ZO AF MET DIT ALS EIND RESULTAAT!




















DIT JAAR DE WOONKAMER OPNIEUW GESCHILDERD.
GEDEELTE VAN MIJN WANDEN HEBBEN DE KLEUR EARLY DAWN VAN FLEXA 
GEKREGEN. 
DE HOUTEN WANDEN ZIJN MAT WIT EN HET PLAFOND IS ZIJDE GLANS WIT.
HET PLAFOND WAS EERST HOUT GRENEN VAN KLEUR.
HET MAAKTE ONS HUIS ERG DONKER.
DUS NA 4 JAAR TOCH LEKKER FRIS WIT GEMAAKT.




































































IK WENS JULLIE ALLEMAAL EEN TE GEK, WARM, LIEFDEVOL, SPETTEREND, GEZOND 2015 TOE!!!

LIEVE GROET,

MIRANDA




15 opmerkingen:

Housebythewaterhole zei

Miranda voor jouw ook alle goeds voor 2015 !
Wat een prachtige sfeerplaatjes zo gezellig bij jouw,
jammer dat het alweer voorbij is die kerstperiode !
Héél fijne dag
Liefs kathy

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Hallo Miranda, ook voor jou een heel fijn, gezond en gelukkig 2015. Wat had je een prachtig kersthuis en het blauw is nu helemaal hip. Ziet er echt mooi uit.
De kerststerren zijn prachtig, ik heb nog gezocht naar grijze metalen met een open patroon, maar goed een mens wil wel eens iets wat er schijnbaar niet is.
Mooie strakke bank, past overal bij en een mooi contrast met de sierlijke en bewerkte haard.

groetjes Pauline

Mirjam zei

Hoi Miranda,
Voor jou en je gezin ook de allerbeste wensen nog voor een heel mooi nieuw jaar. Wat een heerlijk sfeervol huis heb je, vooral die aankoop bij de kringloop, de kast, vind ik super mooi... wat een vondst. Je moet er wel wat aan doen, maar dan heb je wat, prachtig.
Ik wens je een heerlijke dag,
Liefs,
Mirjam

La Blomst-Living zei

Ha Miranda, ik wens jou ook een heel gelukkig en gezond 2015!
Wat had je mooie 'Kersthoekjes' gemaakt in je huis. Ik vind je hoge kast gaaf! En het zelfgemaakte hertje door je zoon is wel heel speciaal hoor, echt mooi gedaan!
Lieve groet, Linda

Onder de rieten kap zei

Voor jou ook een heel mooi en voorspoedig 2015! Ik heb zitten genieten van je mooie foto's, je kunt zien dat je alles met heel veel aandacht en liefde hebt gestyled, je kringloopvondst vind ik schitterend, en dat voor zo weinig geld, echt super he!
Groetjes, Yvonne

De Witte Lanteern zei

Jij ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar! Jij hebt de feestdagen in ieder geval in een sfeervolle omgeving doorgebracht. Grappig, terwijl er steeds meer bloggers géén boom meer neerzetten, zie ik er bij jou een paar staan, van klein tot groot. Mooi ook dat het blauw van de bank terugkomt in de kerstballen! Je zoon heeft trouwens een heel leuk rendier gemaakt, super!
Dat zijn van die kerst-items die jaren in de familie blijven en dan alleen maar meer emotionele waarde krijgen. Mooi toch!
Liefs, Peetje

Kom Achterom zei

Ha Miranda,
wat een heerlijk kersthuis heb je zeg! en het rendier ik vind hem geweldig! dat heeft je zoon echt mooi gemaakt hoor!
Ook jou wens ik een heerlijk nieuw jaar!
Fijne dag
Yoalanda

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Miranda..♥
Prachtige♥ sfeer volle foto's♥ van je mooi♥kleurrijk♥ kersthuis♥..;)
Wens jou ook alle Goeds en Creatief♥ Gezond♥ Gelukkig♥ 2015 ♥ toe..;)
Lieve♥ groet Liefs♥ Gaby..♥

De Meidenmuts zei

Wauw....wat een lange post! Heerlijk kijken met een kopje koffie naar je mooie sfeerfoto's!
Ik heb 3 weken geleden toevallig ook zo'n soortgelijk dressoir gekocht op mp met ronde hoeken. Ik heb deze geverfd met kalkverf en het blad heb ik helemaal kaal geschuurd. Het is ook een stoere kast geworden. Zo ongeverfd is hij ook mooi!
De beste wensen voor 2015!

Groetjes Anita

Lida zei

Heel gezellig! Groetjes en een fijn 2015!
Lida

Home and Lifestyle zei

Je zat er de afgelopen dagen sfeervol bij Miranda, je hebt met aandacht van je huis een echt kersthuis gemaakt. Nu weer een aantal maanden wachten (maar voor je het weet is het zover ;-)).

Liefs, Ingrid

Blomkje en Wenje zei

De beste wensen voor het komende jaar...wat zag/ ziet jullie huis er gezellig uit!

Fijne avond

Groetjes, Pietrik

Anneke zei

Voor jouw ook de beste wensen. Wat heb je een gezellige sfeer in huis. En die kast van de kringloop wauw. Zo mooi.
Lieve groet Anneke

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Wens je alle goeds voor het nieuwe jaar 2015!

Een mooie bank en gezellige kerstdecoratie, vooral de drie sterren bij elkaar vind ik super.

Wens je een fijn weekend en lieve groet,

Loes

It's me zei

Mooi Miranda....prachtig wat woon je toch mooi....fijn weekend liefs Ria....x?