10 november 2014

OSSENBLOED.........





DEZE OUDE HOUTEN POT MET DE KLEUR OSSENBLOED ROOD KOMT BIJ DE KRINGLOOP VANDAAN.  
HET IS NOU NIET IETS WAT MIJN SMAAK IS. MAAR IK KON HET GEWOON NIET LATEN STAAN. 
DIE POT TROK GEWOON MIJN AANDACHT! 
 POT MAAR OP DE KAST GEZET GECOMBINEERD MET SPULLEN VAN NU.
HET GEEFT WEL EEN OPVALLENDE COMBI ZO SAMEN.













DEZE MOOIE SCHELP KWAM IK TEGEN IN EEN TUINCENTRUM.
  IK VOND HET ZO MOOIE PARELMOER SCHELP. 
DAT DIE OOK MAAR MEE GING.








FIJNE DAG,
Miranda 


3 opmerkingen:

Mirjam zei

Zo zie je maar, een voorwerp dat je niet zo snel zou kopen, staat gewoon geweldig op je kast, naast de spullen van nu... Ik vind het een heel leuke combi...
Ik wens je een heerlijke avond,
Liefs,
Mirjam

Esther zei

Leuk, zo'n combi van oud en nieuw. Heel verrassend. Ik kan me voorstellen dat die pot je 'trok'. Prachtig van kleur.
Groetjes, Esther

De Meidenmuts zei

Als je iets vindt wat bij je past, daar kun je dan zo blij van worden!
Mooie pot!

Groetjes Anita