06 november 2014

Kijkje in een hoekje van de woonkamer.....






Zo ik laat jullie even klein kijkje nemen in een hoekje van mijn woonkamer.
Sinds een paar weken hebben wij een nieuwe bank.
 De de blank is donker blauw /petrol kleur en het is een hoekbank.











Het tafeltje heb ik ooit gekocht bij de kringloop en zelf opgeknapt na wat het nu is. 
Het tafeltje was eerst grenen.






De lamp is ook een oudje en is van de kringloop. 
De lampenkap heeft een nieuwe kleur gekregen, de kleur van mijn muur.


Wij hebben sinds kort ook een nieuw huisdier!
Zij is wel ijdel en is gek op juwelen.
Houd erg van Bling -Bling
Ik zal haar even voorstellen......







Haar naam is  Lore koppie krauw




Fijne weekend alvast!!

Miranda


9 opmerkingen:

Bonjade zei

Wat een mooie bank......en dat tafeltje die is gaaf!
Ha en je kussen.....;)
Ben ook dol op bling bling

Zie hier een nieuwe header......mooi...of ik heb hier veel gemist...dat kan ook.

Fijn weekend

Liefs

La Maison zei

Mooie bank en heel gezellig allemaal. Ik dacht even dat het een echte ,,Lorre,, was ha ha.

lieve groet
Hermine

Mirjam zei

Wat een gezellige hoek is dat zo. Heel mooie kleur hoor, die bank... En de spulletjes erbij zijn prachtig. Je tafeltje vind ik super en de lamp ook...
En wat gezellig een nieuw huisdier... maakt niet zo'n herrie gelukkig en je hebt zo ook geen troep onder zo'n kooitje... haha...
Ik wens je een heel fijne avond,
Liefs,
Mirjam

"Création" zei

Ohhh heel sfeervol Miranda, prachtig
die blauwe kleur van de bank.
En wat een mooie vondsten van de kringloop die jij heel fraai hebt
opgepimpt.
Leuk dat kussen met jullie nieuwe huisdier ;-)))))

Wens je een fijn weekend toe......

Liefs,
Josphine

It's me zei

Leuke kleurtjes Miranda....!!...mooi hoor ...liefs fijn weekend Ria...x!

De Witte Lanteern zei

Heerlijk gezellig hoekje. Hier kun je toch wel even lekker in de kussens wegkruipen en genieten. Je tafeltje vind ik heel mooi, ook leuk gestyled. Mooie kleurstelling!
Liefs, Peetje

Indruk zei

Blauw schijnt het nieuwe zwart te zijn! Veel plezier van je nieuwe bank en een fijn weekend, Pascale X

lia zei

Wat een gezellig hoekje..
Veel zitplezier.

Janneke zei

Gezellig woonkamer, maar die Lore koppie krauw steelt de show. Wij hebben er vroeger ook een gehad, Rocco, hij kon goed praten maar hield alleen van mijn oudste dochter, zat altijd los op haar arm, binnen maar ook buiten. Als we met z'n allen aan tafel zaten en Rocco zat er bij, dan sprintte hij soms over tafel om iemand heel vals te pikken, dan ging hij zelf hard lachen en rende weer razendsnel terug op de arm van mijn dochter. Het was een echte boef.
Groetjes,
Janneke