11 juni 2014

WERK IN UITVOERING EN STUKJE VOORTUIN......

    


DIT IS EEN STUKJE VAN MIJN VOORTUIN.
DIT STUKJE TUIN LIGT NAAST HET OPRIJ PAD.
DE BORDER OP DE VOORGROND IS EEN BORDER MET ALLERLEI SOORTEN BOEREN HORTENSIA'S. DIE IK HEB GEKREGEN OF GEKOCHT IN DE SALE VOOR 50 EUR CENT.
DAAR TUSSEN IN GROEIT VERSCHILLENDE SOORTEN AKELEI.




DEZE BORDER HEB IK DIT JAAR AANGELEGD.
ER STAAT IN; HORTENSIA ANNABEL, VROUWEN MANTEL EN EEN KRUIPENDE VETPLANT SOORT.
ONDER DE GROND ALVAST VOOR HET VOORJAAR WITTE HYACINTEN.








EN........................

 IK BEN MIJN WOONKAMER AAN HET SCHILDEREN. 
IK KRIJG EEN NIEUWE BANK EN DEZE OUDE STOEL GAAT DAN NAAR DE SCHUUR.
DE MUUR KRIJGT EEN NIEUWE KLEUR EN DE WANDEN WORDEN WEER OPGEFRIST. 

WORDT VERVOLGT....


10 opmerkingen:

Ús hûs ús thús zei

Wat ziet je tuin er mooi uit! En wat hebben jullie een geweldig vrij uitzicht! Heerlijk hoor.
Ik ben benieuwd naar de "nieuwe" woonkamer.
Groetjes van Aleta

Home and Lifestyle zei

Je hebt een flinke voortuin met de mooiste planten erin. Normaal gesproken hou ik niet zo van geel groene bloemen, maar daar is de vrouwenmantel een uitzondering op. Die vind ik erg mooi.

Succes met de woonkamer, ik ben benieuwd.

Liefs, Ingrid

De Witte Lanteern zei

Wat een ruime voortuin en wat een uitzicht! Je woont behoorlijk vrij. Lijkt me heerlijk. Wat zal dat een pracht zijn als alles in bloei staat.
Spannend, je plannen. Ben benieuwd...
Liefs, Peetje

Housebythewaterhole zei

Miranda, wat een prachtige voortuin heb je....zo mooi.... ik geraak er maar niet op uitgekeken !!
De omgeving doet me denken aan een plaats in Nederland waar we jaren geleden eens een paard kochten....wat is het mooi bij jullie...zo een mooi zicht dat jullie hebben ....
Héél benieuwd naar de schilderwerken....of beter ...
naar het eindresultaat...
Héél fijne dag nog en alvast een leuk weekend
Liefs Kathy

Mirjam zei

Hoi Miranda,
Wat een prachtige tuin hebben jullie... Zo heerlijk ruim. En ook nog eens met allemaal prachtige planten er in. Dat zal genieten zijn om er in te werken...
En dan dikke plannen met de woonkamer... Heel veel succes ermee... Zou je het stoeltje toch niet houden? Het is een schatje...
Ik wens je een heerlijke dag,
Lieve groet,
Mirjam

Nathalie Zegeren zei

Gezellige tuin hoor! ik ben benieuwd naar het eindresultaat van jullie schilderklus :) Liefs Nathalie

Madelief zei

Wat hebben jullie een prachtige voortuin Miranda. En zo groot!! Heel veel succes met schilderen!

Madelief x

La Blomst-Living zei

Mooie voortuin heb je, Miranda en dan dat heerlijke ruime uitzicht voor je! Super dat je zo voordelig aan je hortensia's kon komen.
Succes met verven!
Fijn weekend verder, liefs Linda

jacqueline zei

Wat mooi zeg, een vrij uitzicht wat heerlijk! Mooi aangelegd, klasse! Fijn weekend hoor! Groeten,Jacqueline

Indruk zei

Benieuwd watvoor kleur er op de muren komt! Jeetje wat een prachtige omgeving bij jullie zeg. Pascale X