12 juni 2014

GLUREN JULLIE OOK MEE.......................?






DOOR MIJN KEUKENRAAM?
DIT IS WAT IK ELK DAG ZIE EN VAN MAG GENIETEN.
DE FOTO'S ZIJN OM EEN UUR OF 8 IN DE OCHTEND GEMAAKT.
IK KIJK VAN UIT MIJN KEUKEN ZO DE VOORTUIN IN.
(DIT IS HET VERVOLG VAN DE VORIGE BLOGPOST.)




DEZE BORDER HEB IK SAMEN MET MANLIEF VORIG JAAR AANGELEGD.
DE OUDE PLANTEN ZIJN ALLEMAAL HERGEBRUIKEN EN OPNIEUW GEGROEPEERD.




DEZE PLANTENBAK VAN BAKSTENEN ZIT ONDER MIJN KEUKENRAAM.











JA..... EN... 
DAN SNAPPEN JULLIE WEL DAT WIJ NOOIT OP VAKANTIE GAAN.
DIT IS GEWOON GENIETEN.
 ZO ELKE MORGEN MET DE OPGAANDE ZON.

FIJNE DAG,

MIRANDA

19 opmerkingen:

Housebythewaterhole zei

Miranda...ja ik begrijp héél goed waarom jullie niet op vakantie gaan....haha....ik zou elke dag mijn koffie willen drinken met zo'n zicht....gewoonweg zalig !!!
Nog een fijne avond en alvast een héérlijk weekend
Liefs Kathy

Thuis bij Tjits zei

Wow Miranda wat een schitterend uitzicht, zo heerlijk weids, daar hou ik ook zo van! En zo geweldig als je 's morgens de zon op ziet komen, een heerlijk begin van de dag!
Geniet van je heerlijke tuin!

Lieve groetjes, Tjits

Esther zei

Wat een prachtig uitzicht.
Groetjes, Esther

It's me zei

Wat woon je mooi !!!! geweldig Miranda..!!..liefs Ria...x !

Me And My Dog @ Home zei

Ja hoor, ik begrijp waarom je niet op vakantie gaat! Heerlijk...

Alvast een fijn weekend!
Liefs Wendy

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat een geweldig mooi uitzicht zeg!
Daar zou je idd 's morgens vroeg voor opstaan! Je bent wel een bevoorrecht mens om daar te mogen wonen!

groet Trijnie

Mirjam zei

Hoi Miranda,
Nou ik snap het zeker wel hoor, waarom jullie niet op vakantie gaan. Dit is het ultieme genieten in eigen huis en tuin, zeker met zulke mooie dagen als wij nu toch hebben. Het ziet er echt prachtig uit...
Ik wens je een heel fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

Petra zei

Zalig.... Kop koffie erbij, en genieten maar!

Joke zei

Jij bent elke dag op vakantie met zo`n uitzicht wat een ruimte en rust .
Dat is genieten.

Groetjes Joke.

Charlotte zei

ge-wel-dig !

Pure & White zei

Jaa, dat snap ik zeker! Heerlijk geniete zo elke dag!

Liefs Dineke

Nathalie Zegeren zei

Wauw Miranda, wat wonen jullie toch mooi. Ik was vanmorgen bij een vriendin die ook is verhuisd naar een landelijke omgeving ( lees: boerderij) en ik zei direct: je krijgt hier gewoon een vakantie gevoel. Dus ik snap je helemaal. Ik wens je een fijn weekend, liefs Nathalie

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Prachtige voortuin en wat een schitterend uitzicht!

Dit is al vakantie.

Fijn weekend en lieve groet,

Loes

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Prachtige voortuin en wat een schitterend uitzicht!

Dit is al vakantie.

Fijn weekend en lieve groet,

Loes

De liefste zei

Wat een heerlijk uitzicht... ik begrijp het volkomen, dat jullie niet op vakantie gaan. Zou ik ook niet doen :)
Een heel fijn weekend.
Liefs,
Mirjam

Anneke zei

Wat een geweldig uitzicht Miranda. Wat hebben jullie een geweldige tuin. Ik kan me voorstellen dat dat genieten is.
Een heel fijn weekend.
Liefs Anneke

Indruk zei

Wat een prachtig uitzicht hebben jullie! Pascale X

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Hier hoef je zeker niet op vakantie, wat een mooi uitzicht.

Je tuin ziet er prachtig uit!

Fijn weekend en lieve groet.

Loes

Jilly Garcy zei

Ik snap het helemaal =)
Z'n uitzicht...zalig.!
Ps': bedankt voor je berichtje
Groetjes Jilly