07 mei 2014

OOIEVAAR...................





HIER EEN BERICHTJE VAN MIJ.
WIJ ZIJN ERG DRUK MET HUIS EN TUIN.
MANLIEF HEEFT REPARATIES AAN ONS DAKKAPEL GEDAAN. 
IK BEN VOOR HET SCHILDERWERK EN STA OP DE STEIGER.
DAARNA GA IK VERDER MET DE REST VAN HET HUIS TE SCHILDEREN AAN DE BUITENKANT VAN ONS HUIS. 





IK HEB OOK EEN NIEUWE BORDER IN DE TUIN AANGELEGD VAN DE WEEK.
NU DE POTTEN MET 1 JARIGE PLANTEN AAN HET VULLEN.





MAAR WAT OP MIJ VORIGE WEEK EEN INDRUK MAAKTE. MAAR OOK ERG ... ERG... VERBAASDE WAS....
DAT AAN DE OVERKANT VAN ONS HUIS OP HET WEILAND VAN DE BUREN.
 ZAG IK IN DE OCHTEND, IN DE MIST EEN OOIEVAAR LOPEN.
NOU, DAT VOND IK ERG BIJZONDER!



MIJN SCHOONMOEDER VROEG OF IK EEN KIKKER OF EEN PAD IN DE TUIN HAD GEZET.
IK VROEG VERBAASD "WAT BEDOELT U?"....
NOU,
ALS JE KIKKER IN DE TUIN ZET.
 DAN WEET DE OOIEVAAR DAT JE EEN BABY WIL HEBBEN
EN KOMT DE OOIEVAAR EEN BABY BRENGEN BIJ JOU.
O..OO....OH. ZEI IK,
 IK DACHT DAT DE BABY'S UIT DE RODE KOOL KOMEN. 




DE FOTO'S HEB IK WAT BEWERKT, WANT DE MIST ZORGDE ERVOOR DAT ZE NIET ERG DUIDELIJK WAREN DE FOTO'S.




ZO MOOIE VOGEL EN ZO BIJZONDER.
HIJ OF ZIJ LIEP IN ZIJN UPPIE ROND OP HET WEILAND.
BEN BENIEUWD OF ER OOK NOG EEN MAN OF VROUWTJE IN DE BUURT IS.
MAAR TOT NU TOE HEB IK DE OOIEVAAR NIET MEER GEZIEN.






ZO MISTIG WAS HET DIE OCHTEND.
 TOEN IK DE OOIEVAAR ZAG.



(DIT IS EEN ZWAAN)


FIJNE DAG, 

MIRANDA

13 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Prachtig hoor, een ooievaar zo dichtbij. En we horen het hier vast over een aantal maanden wel, indien de ooievaar daadwerkelijk iets heeft gebracht ;-).

Liefs, Ingrid

Passione Helena zei

Wow Miranda, je hebt een flinke klus te klaren...dapper hoor dat je de steiger op durft. Maar gelukkig valt je oog ook nog op bijzonderheden, wat mooi dat je even van de ooievaar kon genieten, al was het mistig. Vind onbewerkte foto even mooi hoor. Dit zijn toch geweldige momenten, prachtig!

Wens je veel succes met het verfwerk...maar vooral ook droog weer.

Liefs Helena

Mooiz8 zei

Oh ja prachtige vogel, ik heb ze hier ook al gezien, blijft heel bijzonder en jij hebt er ook prachtige foto's van gemaak. Ben benieuwd naar je schilder werk groetjes Nicole en fijne week

Marjon zei


Mist of niet Miranda...wat bijzonder om deze vogels van dichtbij te mogen meemaken...ik vind ze prachtig en wie weet wat deze ooievaar jou brengt....hihi...veel succes met het schilderen van je huis...lieve groet Marjon

De liefste zei

Wat leuk zo'n ooievaar vlakbij huis. Maar zou hij voor jullie buren zijn geweest of heeft hij/zij stiekem bij jullie gekeken ;-)
Fijne dag nog.
Liefs,
Mirjam

Mirjam zei

Hoi Miranda,
Het blijft bijzonder hè, om een ooievaar te zien. Ik vind het zulke statige dieren. Twee weken geleden was ik met mijn broer aan het fietsen in de omgeving van Apeldoorn en daar zagen we (in de verte) wel 3 ooievaars in een weiland... Maar de meeste ooievaars heb ik wel gezien toen ik vorig jaar in Roemenië was. Daar vlogen ze echt met twaalf bij elkaar en op heel veel daken zag je nesten met ooievaars er op... echt indrukwekkend vond ik dat...
En mooi!
Ik wens je een heerlijke avond,
Lieve groet,
Mirjam

eigen thuis zei

Wat mooi, die ooievaar van zo dichtbij! Succes met het schilderwerk...

Lieve groet Gonda

Marjonel M zei

Geweldig zeg! Mooie foto`s.

Liefs, Marjonel

Nathalie Zegeren zei

Wat een geweldig gezicht, zo'n ooievaar, en dan ook nog zo dichtbij. Je hebt nog een behoorlijke klus voor de boeg dus, veel succes! Groetjes Nathalie ( Thuis bij Huis & Haard)

Blomkje en Wenje zei

Dat is idd erg bijzonder Miranda! Wat leuk dat je er foto's van hebt genomen!

Fijn weekend

Groetjes, Pietrik

Madelief zei

Bijzonder om zo'n prachtige vogel voor je huis te zien lopen!

Veel succes met alle werkzaamheden thuis.

Fijn weekend,

Madelief x

It's me zei

Mooie foto's !!! fijn weekend...liefs Ria..x !

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig zeg en had je die kikker er neergezet hihihih .... je bent lekker drukkies maar een voor een goed doel .... geniet lekker van je mooie omgeving want als ik me raam uit kijk zie ik heel wat anders hahaha .... fijne week lieve groet rosita