23 mei 2014

KRUIDEN REK MET VERSE KRUIDEN....







I

DIT IS MIJN NIEUWE KRUIDEN REK GEMAAKT DOOR MIJN MANLIEF.
MANLIEF HEEFT HET VOOR MIJ GEMAAKT OMDAT IK GRAAG KOOK EN VERSE KRUIDEN GEBRUIK.
VOORHEEN STOND HET IN DE VENSTERBANK OF BUITEN IN EEN RIETEN MAND.
NU ZO MOOI BIJ ELKAAR.





KRUIDEN REK HEB IK IN EEN KLEUR GESCHILDERD VERGRIJSD GROEN
MET SCHOOLBORD VERF.

KAN IK MOOI MET SCHOOLBORD KRIJT ER IETS OPSCHRIJVEN.

HET KRUIDEN REK IS ZO EEN 2 METER HOOG.

































JE KAN ER NATUURLIJK OOK ANDERE PLANTEN IN ZETTEN IN DIT REK.






ZO NU WEER VERDER MET MIJN TUIN KLUSSEN EN HUIS SCHILDEREN.
DIT WAS EVEN EEN LEUK KLUSJE TUSSEN DOOR.





LIEVE GROET,

MIRANDA






18 opmerkingen:

Ús hûs ús thús zei

Wat een leuk kruidenrek! Mooi en nuttig ook nog.
Fijn hoor zo'n handige man.
Goed weekend. Groetjes van Aleta

Home and Lifestyle zei

Ohh..wat leuk en ideaal zo'n kruidentuin tegen je huis. Ik kook te weinig met verse kruiden, alhoewel ik laatst wel een basilicum plantje in de keuken had. Het was niet alleen lekker, maar stond ook nog eens heel sfeervol.

Fijn weekend, Miranda. Lieve groet, Ingrid

Anneke zei

Wat een leuk idee. En wat een handige man heb je toch.
En jij hebt je kruidentuintje.
Een fijn weekend, liefs Anneke

Hout en meer ..... zei

Ohhh wat een leuk rek !!!!
Manlief ook even strak aankijken ;-))
Maar die heeft het zo druk..... dan zelf maar aan de slag.

Fijn weekend.

Groetjes

Dicky Marie

Gerralda van Vreeswijk zei

Joh wat een creatief idee. Ziet er leuk uit.

Lieve groet,
Gerralda

De liefste zei

Dat is nog eens een leuk én origineel kruidenrek. Mooi en overzichtelijk.
Wat is het toch fijn om een handige man te hebben.
Fijn weekend alvast.
Liefs,
Mirjam

Housebythewaterhole zei

Miranda, wat een super idee..... héél mooi zo !!
Ga ik straks even aan mijn man laten zien hoor...haha
héél fijn weekend
liefs Kathy

Kom Achterom zei

ooh WAT GAAF!!!
Dit is echt super mooi gemaakt zoals alles wat jou manlief in handen neemt!
leuk leuk dit wordt genieten op en naast het bord.
Fijn weekend
Yolanda

Lida zei

Gaaf en zo origineel!
Groetjes
Lida

lia zei

Origineel idee, en verse kruiden zijn heel lekker...

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat leuk bedacht!
En kruiden uit eigen tuin/rek zijn altijd het lekkerste!

Groet Trijnie

Saskia zei

Wat een leuk idee.
Fijn weekend.
Groetjes Saskia

Mooiz8 zei

Nou je mag je man een zoen geven haha erg mooi en ja zo leuk verse kruiden en het ruikt ook zo lekke, maar bij mij staan ze nog in de keuken , fijn weekend groetjes nicoe

De Witte Lanteern zei

Dat is nog eens een mooi overzichtelijk kruidenrek! Leuk in de vorm van een ladder. Ook handig dat je er met een krijtje op kunt schrijven. Goed teamwork: jij bedenkt, hij creëert!
Fijn weekend!
Liefs, Peetje

eigen thuis zei

Leuk zo'n kruidenrek. Ik heb pas ook verse kruiden gekocht, moet er toch wat vaker mee gaan koken. Het staat ook altijd zo leuk in de tuin vind ik. Fijn weekend nog.

Liefs Gonda

Marjon zei


Wauw Miranda...dit is toch zo leuk....en het neemt niet eens zoveel plaats in beslag...prachtig en wat lief van je man....ik ga de mijne deze plaatjes eens laten kijken....fijn weekend en lieve groet Marjon

Nathalie Zegeren zei

Leuk idee, staat mooi en is lekker haha! Fijne week nog, liefs Nathalie

Pure & White zei

Slim en mooi gedaan! Koken met verse kruiden is heerlijk!

Liefs Dineke