20 maart 2014

Even gluren in de vensterbank..............






JA, EVEN TE DRUK OM EEN POST TE PLAATSEN.
DE LAATSTE POST VAN MIJ GING OVER "DE HUIS LETTERBAK" VAN MIJN ZOONTJE.
DIE SLAAPKAMER IS OP EEN GORDIJNTJE NA KLAAR.
WIJ WAREN NIET ALLEEN MET DE SLAAPKAMER VAN MIJN ZOONTJE BEZIG. MAAR OOK MET DE SLAAPKAMER VAN MIJN DOCHTERTJE EN MIJN OUDSTE ZOON.
DIE HEBBEN WE OOK VERNIEUWD. MAAR OOK HEBBEN WE "DE KLEDING KAST" OMGEBOUWD IN EEN COMPUTERKAST.
DE FOTO'S VOLGEN NOG.






DIT STRAND HUISJE OP PALEN HEEFT MIJN OUDSTE ZOON MYRON GEMAAKT VOOR MIJ VAN IJS STOKJES.
MOOI HÉ!!






DEZE LID CACTUS HEB IK NU 3 JAAR. 
 IN DE WINTER PERIODE GAAT DEZE LID CACTUS NAAR BINNEN.
IN DE WINTER PERIODE GAAT DE LID CACTUS BLOEIEN. 
NA EEN PAAR WEKEN IS DE BLOEI WEER VOORBIJ.
IN DE ZOMER GAAT DEZE CACTUS NAAR BUITEN.
WANT ZONDER BLOEMEN VIND IK DEZE TOCH NIET ECHT HEEL MOOI.





OOHH JA, IK WORD MORGEN JARIG!
IK VIER HET LEKKER MET MIJN EIGEN GEZIN THUIS.
IK WENS JULLIE EEN MOOI WEEKEND
EN 
FIJNE DAG,

MIRANDA



21 opmerkingen:

inge van der sanden zei

Proficiat met je verjaardag, maak er een gezellige dag van.
Fijne Dag.

Groetjes,
Inge, my choice

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik wens je een hele gezellige dag, samen met je gezin.

Wat heeft je zoon trouwens een leuk strandhuisje gemaakt!

Liefs, Ingrid

La Blomst-Living zei

Je zoon heeft een prachtig strandhuisje voor je gemaakt, zeg! Daar zijn heel wat heerlijke ijsjes voor verorberd.
Je lidcactus heeft wel een heel mooi kleurtje, hoor!
Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een gezellige dag gewenst!
Lieve groetjes,
Linda

De Witte Lanteern zei

Alvast van harte proficiat met je verjaardag.
Wat creatief is je zoon! Daar heeft ie toch heel veel ijsjes voor moeten eten, dat is afzien, hihi.
Ik wens je morgen een prachtige dag toe. Geniet ervan!
Liefs, Peetje

Mooiz8 zei

Wat is je zoon crea, van wie zou hij dat nou hebben. Hele fijne verjaardag het word een mooie zonnige dag ☀️

Happy Living zei

gefeliciteerd!

en dat Huisje!! WAUW!!
zoals je misschien weet ben ik helemaal gek van de HoutenHuisjes (zie mijn facebookpagina www.facebook.com/HoutenHuisjes)
en deze is echt super leuk!! Zou ik je foto mogen gebruiken met een linkje naar je blog?

liefs, Debby

Marieke Kromme zei

Wat een superschattig huisje zeg! Mooi gemaakt! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag, geniet ervan!!

Liefs Marieke

Anita r zei

Miranda vast gefeliciteerd met je verjaardag.
En een fijne dag morgen.
Wat een leuk strandhuisje heeft je zoon gemaakt.
Creatieve zoon heb je.

gr. Anita

Anneke zei

Ik zie het druk druk druk. Wat knap van je zoontje dat hij zo'n mooie hut heeft gemaakt. Ik wens je morgen een hele fijne dag.
Liefs Anneke

Gerry zei

Hoi Miranda,
Wat een mooi kunststukje heeft je zoon afgeleverd! Heel mooi!
Die lidcactussen bloeien altijd heel mooi, daarna is de sierwaarde een beetje saai. Goed dat je haar in de tuin kwijt kunt.
En van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag morgen! Ik wens je een hele mooie en gezellige dag toe!

Lieve groet,
Gerry

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Zo te lezen zijn jullie druk in de weer met de slaapkamers, ben benieuwd hoe het er allemaal uit komt te zien.

Mooie foto's.

Hele fijne avond en lieve groet,

Loes

Ús hûs ús thús zei

Wat heeft je zoon een mooi huisje voor je gebouwd. Knap hoor!
Alvast fijne verjaardag!
Groetjes van Aleta

Mirjam zei

Hoi Miranda,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag dan... Hoop dat je een heerlijke dag had?
Wat heeft je zoon een prachtig strandhuisje voor je gemaakt, daar mag je wel heel zuinig op zijn...
Je lidcactus is prachtig, maar net als jij vind ik deze zonder bloemen ook niets aan...
Ik wens je alvast een heel mooi weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Gerralda van Vreeswijk zei

Wat knap dat je zoooolang een cactus kunt houden! Bij mij had hij allang het loodje gelegd! En wat lief dat je zo'n dit werkstuk speciaal voor jou gemaakt heeft, daar komt een stuk dankbaarheid de hoek om kijken ;-)!

Alvast een hele fijne dag met je gezinnetje.

Lieve groet,
Gerralda

♥Sanne en Andre zei

Hai Miranda,

ik ken het wel hoor dat je er niet aan toe komt een post te plaatsen en zo te horen ben je ook druk bezig. Super leuk trouwens die letterbak.

fijn weekend

liefs sanne

Joke zei

Wat een leuk strand huisje gemaakt door je zoon.

Groetjes Joke.

Esther zei

Leuk, even meekijken. Fijne verjaardag!
Groetjes, Esther

Housebythewaterhole zei

Gelukkige verjaardag, geniet ervan
fijn weekend
liefs kathy

Pien zei

Hi Miranda,
leuk dat je mijn blog wilt volgen.
Ik heb rechts bovenaan mijn site 2 manieren gezet. Eénje via Google Friend en de andere via email.

En nog gefeliciteerd!

van alles wat in huis en tuin. zei

Creatieve zoon heb je! Mooi gemaakt en zo'n lief idee, niet voor hemzelf maar voor mijn moeder!
Heb je een leuke verjaardag gehad? Nog gefeliciteerd.

Fijne zondag
groet Trijnie

Blomkje en Wenje zei

Wat heeft je zoon dat mooi gemaakt! Toppertje hoor!

Fijne dag

Groetjes, Pietrik