12 januari 2014

HERFS, LENTE OF TOCH WINTER.....................







JA, WAT IS HET EIGENLIJK?
NOU, MET DE ZON ERBIJ NET LENTE.
MAAR MET AL DIE PADDENSTOEL OOK WEER HERFST.
TOCH IS HET WINTER!















DIT IS DE ONDERKANT VAN EEN VLIEGENZWAM!

MOOI HÉ!






WE WAREN VANDAAG EEN BOSWANDELING AAN HET MAKEN IN BERGEN IN NOORD-HOLLAND.

LEKKER EROP UIT EN GENIETEN MET ONS GEZIN.
VORIG JAAR 2013 WAS VOOR ONS EEN HEEL ZWAAR JAAR.
ALS GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN NOG INSPIRATIE ZOEKEN.
 KUNNEN ZE MET ONS 2013 ZO EEN SEIZOEN VULLEN.





DUS WIJ GAAN DIT JAAR WEER MET VEEL PLEZIER ER TEGEN AAN.
2014 STAAT IN HET TEKEN OM NOG MEER TIJD MET ONS GEZIN DOOR TE BRENGEN. 
DAT VINDEN WE NU HEEL BELANGRIJK.











IK VIND PADDENSTOELEN SUPER MOOI EN ZO BIJZONDER.






















IK WENS JULLIE OOK NOG SUPER, GEZELLIG, LIEFDEVOL 2014 TOE.

FIJNE DAG EN LIEVE GROET,

MIRANDA

26 opmerkingen:

De Meidenmuts zei

Wat is de natuur toch mooi, zeker met deze prachtige foto's!

Groetjes,

Anita

Home and Lifestyle zei

Bergen is een van mijn favoriete plaatsen aan de kust. Ik kom er zelden omdat we er ver vandaan wonen, maar het is er zo mooi. Een hele geschikte omgeving voor een heerlijke wandeling.

Wat vervelend dat het afgelopen jaar voor jullie niet is meegevallen. Ik wens jullie toe dat jullie aan het eind van 2014 een veel positievere balans mogen opmaken!

Lieve groet, Ingrid

Indruk zei

Wat een prachtige foto's heb je gemaakt! de natuur op,zijn mooist. Het was vandaag ook een heerlijke dag met dat zonnetje erbij. Pascale X

Passione Helena zei

Wat een heerlijke wandeling, Miranda! Het lijkt inderdaad wel een mooie herfstdag als ik je mooie foto's bekijk. Fijn dat jullie zo positief zijn en er samen met frisse moed tegen aan gaan na een moeilijk jaar...ik wens jullie het allerbeste voor 2014.
De basis is toch het geluk en het genieten met elkaar, en dat is jullie vandaag zeker gelukt als ik je verhaal zo lees.

Fijne week!!

Liefs Helena

Mirjam zei

Hoi Miranda,
Eigenlijk was je dus in de duinen, want volgens mij is Ligt Bergen grotendeels in de duinen. En dat het daar zo mooi is, dat geloof ik direct. Ik ben er heel lang geleden een keer geweest, en wat me vooral bij is gebleven van het hele stuk Schoorl - Bergen is de schoonheid van de natuur... Ik kan me voorstellen dat jullie ervan hebben genoten. En je hebt echt prachtige foto's gemaakt zeg...
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Pure & White zei

Mooie foto's!
Veel tijd brengen in je gezin is zo belangrijk...het blijft toch de basis hè, en als dat goed is kun je veel aan!
Hopelijk wordt 2014 een beter jaar voor jullie!
Lieve groet,
Dineke

Pure & White zei

Mooie foto's!
Veel tijd brengen in je gezin is zo belangrijk...het blijft toch de basis hè, en als dat goed is kun je veel aan!
Hopelijk wordt 2014 een beter jaar voor jullie!
Lieve groet,
Dineke

De Witte Lanteern zei

Ik heb even mee genoten van je wandeling. Prachtig!
Ik hoop dat 2014 een prachtig jaar voor jou en je familie wordt. Goed van je dat je na zo'n zwaar jaar toch weer ervoor gaat en de schouders eronder zet. Super!
En in zware tijden is familie de beste basis, dat is wel zeker!
Liefs, Peetje

Kom Achterom zei

Ha Miranda,
Wat is het bijzonder raar weer hé toevallig heb ik gister ook nog paddenstoelen lopen fotograferen het is een heel verwarrende winter zo!
want er lag toch hier in het oosten een laagje ijs op het vennetje.
Bijzonder gebeuren allemaal.
Je foto's zijn prachtig zeg!
Ik wens je een hele fijne week
Yolanda

Huize Kip Kakel zei

Prachtige foto's en ja : tijd voor het gezin is heel belangrijk, ook wij hadden zaterdag qualitime:)♥

lia zei

Het eerste wat mij opviel is dat je blog verandert is, ben ik dan al zo lang niet meer hier geweest (sorry)
Maar wat een heerlijke wandeling heb je gemaakt Miranda. En Bergen is zo leuk.
Hoop dat 2014 dan maar een beter jaar voor jullie mag worden.
Het begin ziet er goed uit.

Liefs Lia

het Moonhuis Monica zei

Wat een prachtige foto's en echt een mooi gebied om te wandelen, ik kan me voorstellen dat jullie er enorm van genoten hebben.
Ik wens jullie alle goeds toe voor 2014, dat het maar een heel mooi jaar mag worden met weinig tegenspoed, want waarschijnlijk hebben jullie al genoeg voor jullie kiezen gehad!!

Liefs Monica

Anita r zei

Miranda wat een mooie foto's.
Ik vind paddenstoelen altijd heel bijzonder.

gr. Anita

inge van der sanden zei

Ja...dat vraag ik me ook af, in welk jaargetijde leven we nu...de ene dag is het Lente...dan lijkt het weer Herfst...en de Winter gaat toch niet doorzetten deze week.
Ach ja...het komt hoe het komt...het wordt vanzelf weer Zomer.

Van een wandeling kun je zo opknappen, mooie foto's heb je gemaakt.
Fijne Week Miranda.

Groetjes,
Inge, my choice

It's me zei

Prachtige foto's...de natuur is helemaal in de war....en ik ook hoor...lijkt wel weer voorjaar vandaag !!!...liefs fijne week van mij...x !

Bianca Peters zei

Ik ben onder de indruk van je foto's.......wat zijn ze mooi.
Ja, de natuur is een beetje van slag, ach....hebben wij ook wel eens last van, toch?
Maar, ik vind het prachtig zo.......niet te koud, zonnetje erbij en genieten.
Groetjes Bianca xx

Anneke zei

Wat een prachtige foto's. Is de bij Bergen genomen?
Wat zullen jullie genoten hebben van zoveel mooi.
Liefs Anneke

Madelief zei

Lieve Miranda,

Ik wens jou en je gezin ook een mooi, gezond en gelukkig 2014 toe. Ik hoop dat het een beter jaar wordt dan 2013.

Madelief x

Gerry zei

Wat een prachtige wandeling Miranda!
En evenzo prachtige foto's!
Je ziet de voorjaarsbloemen al weer naar boven komen en de paddenstoelen zag ik laatst ook nog. Verwarring alom.
Als de vorst erover heen komt is het weg.
Fijn dat jullie zo blijmoedig het nieuwe jaar in gaan na een moeilijk jaar en ik wens jullie ook het allerbeste toe. En geniet vooral van elkaar!

Liefs, Gerry

La Blomst-Living zei

Jullie hebben fijn van het zonnetje kunnen genieten in de natuur. Dat doet een mens goed! Ik wens jullie een positief jaar toe!
Liefs, Linda

margarita ♥ Stipje ♥ zei

Wat een prachtige foto's
Niets mooier dan de natuur.
Ik kan daar zo enorm van genieten ,heerlijk ook de geuren .
Ik wens je een hele mooie week toe.
Liefs Margarita

bij ELZ zei

Lieve Miranda, wat een prachtige foto's heb je gemaakt, mooi stukje bos hè in Bergen. Wij komen er ook erg graag. Ik hoop voor jullie dat 2014 een beter en fijn jaar zal worden. En dat jullie lekker van elkaar kunnen genieten. Leuke dingen doen samen is zo belangrijk. Daar krijg je weer positieve energie van. Veel liefs Lindy

Krek wak wou zei

Hallo Miranda,
Ik hoop voor jullie dat 2014 een prachtig jaar wordt!
Het begin is in ieder geval goed: jullie hebben een heerlijke wandeling gemaakt!
x Nicole

Athomebymy zei

Wat een mooie foto's , en is jou achtergrond kleur van je blog nu niet veranderd , wel een mooie kleur zo !

Liefs Petra

Cora M. zei

Wat mooi wat mooi, waar is het leven beter te vieren dan met familie in de natuur! Ik wens het je toe een goed 2014!
Groetjes Cora

musjesbrocanteplekje zei

Prachtige foto`s,maar Bergen is dan ook wel heel mooi,lieve groet Musje.