14 januari 2014

DIY ...HUIS LETTER BAK VOOR KINDERKAMER......






TEN EERSTE WIL IK JULLIE BEDANKEN VOOR JULLIE LIEVE REACTIES.
IK VIND HET ALTIJD FIJN OM REACTIES TE ONTVANGEN.

MAAR IK WIL OOK MIJN NIEUWE VOLGERS WELKOM HETEN OP MIJN BLOG.
WAT GEZELLIG DAT JULLIE MIJN VOLGEN.

WIJ ZIJN BEZIG MET ZIJN SLAAPKAMER TE VERNIEUWEN.
DIT IS DE NIEUWE ZELF ONTWORPEN EN GEMAAKTE LETTER BAK VAN MIJN ZOON QUINTEN.
QUINTEN WOU GRAAG EEN LETTER BAK IN ZIJN KAMER.
IK WILDE ER GRAAG EEN ORIGINEEL EXEMPLAAR.
1 NAAR MIJN EIGEN IDEE.
ZO ZIET DE LETTERBAK ERUIT. 












WE HEBBEN EEN HUIS GETEKEND OP EEN PLAAT MDF EN DAARNA UITGEZAAGD.
DAARNA GESCHILDERD IN DE KLEUR LEEMGROEN.
LETTERBAK EROP GEMAAKT
OUDE TAK IN 3 STUKKEN GEZAAGD EN DIE EROP GESPIJKERD ALS HAAKJES.







TOEN QUINTEN ZIJN VERZAMELING ERIN GEDAAN.
DE REST VAN ZIJN SLAAPKAMER ZIEN JULLIE OOK GAUW.







LIEVE GROET EN FIJNE DAG,

MIRANDA

38 opmerkingen:

sandra zei

Ontzettend leuk!!! Een idee om te onthouden!
Groetjes Sandra

Home and Lifestyle zei

Dit is wel een hele originele letterbak. Lekker stoer en in een mooie kleur geschilderd. Ik vind deze variant bijzonder geslaagd.

Liefs, Ingrid

bij ELZ zei

Hoi Miranda,

Wat een ontzettend leuk en origineel idee zo! En wat een mooie en stoere spulletjes zijn er in uitgestald!
Een heel gaaf geheel zo!
Ben heel benieuwd naar de rest van zijn kamer. Liefs Lindy

het Moonhuis Monica zei

Heel leuk gedaan en wat een stoere inhoud in de letterbakken!!

Liefs Monica

La Blomst-Living zei

Ik vind dit een heel origineel idee, Miranda. Net even anders dan anders. En Quinten kan er lekker veel spulletjes in kwijt!
Fijne dag!
Liefs, Linda

Saskia zei

Heel original en leuk geworden.
Groetjes Saskia

Krek wak wou zei

Das nog eens een originele letterbak, Miranda! Super leuk!
Mooi geweitje!
Fijne dag!
x Nicole

De Meidenmuts zei

Stoer gedecoreerd, Miranda.Ook dat gewei boven in het huis. Mooi gedaan!

Fijne dag,
Groetjes Anita

Wanda zei

Heel erg mooi!

Lieve groetjes,
Wanda

musjesbrocanteplekje zei

Superleuk bedacht en gemaakt,fijne dag,lieve groet Musje.

Pure & White zei

Origineel en leuk gedaan Miranda!!
Zo hou je die jongens-verzamelwoede, die ik ook heel goed ken..., mooi binnen de perken...;-))

Lieve groet!
Dineke

De Witte Lanteern zei

Echt een stoere jongensletterbak! Hier kan ie al zijn vondsten uit de natuur mooi uitstallen. Super-idee!
Liefs, Peetje

Huize Kip Kakel zei

Heel stoer en origineel..
de inhoud zou die van mijn zoon kunnen zijn:)♥

Gerry zei

Dit is een mooie letterbak geworden, Miranda!
Echt lekker stoer voor een jongen.
Kan hij mooi zijn verzameling in kwijt!

Lieve groet,
Gerry

Anneke zei

Wat een leuk idee. En ook de inhoud van de letterbak is leuk gedaan.
Liefs Anneke

Barbara zei

Wat een origineel idee en de inhoud is ook al zo bijzonder. Echt super voor een jongens kamer!

Lieve groet,
B.

lia zei

Ik vind het erg leuk bedacht, en de inhoud is net zo mooi en leuk.

Liefs Lia

Jolanda zei

Heel erg leuk en lekker stoer. Volgens mij herken ik de letterbak:)

inge van der sanden zei

Wat een leuk idee, lekker stoer ingericht ook.
Fijne Avond.

Groetjes,
Inge, my choice

Anita r zei

Miranda wat een leuk idee.

gr. Anita

little sweet things zei

Wat een ontzettend leuk idee Miranda!
Groetjes, Sas

Peet zei

Wat een leuk idee! Ben heel benieuwd naar de rest van zijn kamer.
Lieve groetjes, Peet.

Indruk zei

Wat een stoere spullen staan er in! Pascale X

idémakeriet zei

Wat ontzettend leuk gemaakt zeg!!!!
Wie zou nou bedenken dat die letterbakken weer helemaal in de mode zouden komen?
Nou je zoon kan trots op zijn creatieve moeder zijn.
Fijne avond.
Liefs Gerda

Miranda zei

Wat een leuk idee! Een originele plek voor de mooiste verzamelingen.

Fijne avond. X

De liefste zei

Wat een leuk en origineel idee! Gaaf om alle schatten en bij elkaar verzamelde spulletjes in uit te stallen.
Fijne avond.
Liefs,
Mirjam

Cora M. zei

Leuk zeg! En heel overzichtelijk..daar houd ik wel van! Wat zijn verzamelingen eigenlijk toch bijzonder he!! Ze zeggen zoveel..
Groetjes Cora

It Is The way of life zei

Wat een stoere letterbak gaaf hoor en een mooie verzameling heeft hij ....De kleur is ook zo mooi van het huis !
Fijne zondag !
Liefs ida

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Prachtig ♥ die letterbak heel apart hoor en dat siert jou/jullie huis alweer..;)
Nu kan je genieten♥ van je verzameling..;))
Liefs♥ en fijne creatieve♫ week Gaby..♥

Patricia zei

Mooi gedaan Miranda. Dochter van ons is ook altijd gek van die kleine dingetjes die perfect zouden passen in zo'n letterbak. Ideale oplossing.

Groetjes Patricia
www.landelijkwonen.info

Sanny zei

Hoi Miranda,

Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. Ik dus ook even bij jou gekeken he. Wat heb je een mooie en unieke letterbak gemaakt. Echt heel erg gaaf.
Ik ga jou ook volgen hoor.

Groetjes,
Sanny

"In de Boomgaard" zei

Superleuk.Ik ben dol op letterbakken.

Groet,

Marieke.

Mirjam zei

Hoi Miranda,
Ik vind dit echt helemaal leuk zo, die twee letterbakken op het huis. Wat is dit lekker stoer. Ook helemaal te gek dus voor je zoon...
Prachtig gemaakt.
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Ingrid zei

Heel mooi en stoer voor een jongenskamer Mirande.....knap gemaakt hoor!....groetjes

Passione Helena zei

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest. Ontzettend origineel, een super idee en uitvoering!

Fijn weekend!

Lieve groet, Helena

Sober en Stijl zei

Wat een ontzettend leuke letterbak, echt stoer voor een Jongenskamer!

Lieve groet, Dorine...ps leuk blog, ga je volgen......

Blomkje en Wenje zei

Wat een originele letterbak! Dat is een superstoer exemplaar waar Quinten vast erg blij mee is!

Fijne dag!

X Pietrik

Happy Living zei

dank je wel lieve Miranda, voor je reactie op mijn blog, doet me goed!

en wat is tie gaaf zeg, je letterbak! die kleurencombi vind ik ook zo mooi, maar das niet raar want mijn zoontje heeft dezelfde tinten in zijn kamer hahaha
grijs met groen, hout en een tikkeltje zwart.. Ik hou dervan!

fijn weekend!

liefs, Debby