19 november 2013

OEHOE.......OEHOE.......................?






DIT LIEVE UILTJE KREEG IK VAN MIJN 9 JARIGE DOCHTERTJE TOETIE.
ZE HAD HET ZELF BETAALD VAN HAAR SPAARGELD.
IK VOND HET UILTJE MOOI EN TOETIE ZEI; IK KOOP HET VOOR U!
IK VROEG WAAROM EN HOU JE SPAARGELD MAAR.
NEE ZEI ZE; U KRIJGT HET OMDAT U LIEF BENT.
JA..., DAN WEET IK EVEN NIET WAT IK MOET ZEGGEN.






TUINVAZEN GEVULD MET BOLMOS.










DIT KASTJE KOM JE VEEL TEGEN OP MIJN BLOG.

IK VERANDER HET VAAK.
ELKE WEER EEN ANDER VERZAMELING.





FIJNE DAG, 

MIRANDA

10 opmerkingen:

Anneke zei

Toetie wat een schat. Ik vind het uiltje wel het allermooiste hoor. Wat bof jij met zo'n dochter zeg.
Liefs Anneke

De Witte Lanteern zei

Mooi die combinatie van het bolmos met de franse vazen.
Leuk om telkens een ander hoekje te maken waar je dan weer een tijdje van kan genieten. En aan het seizoen aangepast, natuurlijk.
Fijne week!
Liefs, Peetje

De Witte Lanteern zei

En vergeet ik het nog: wat een lieve dochter heb je! Fijn toch als ze zo uit hun eigen hun waardering uiten...smelt je toch!
Liefs, Peetje

♥Sanne en Andre zei

Oh is dat niet ontzettend lief... van der eigen spaarcentjes en i vind het zo mooi dat ze u zegt! Dat proberen wij onze kinderen ook mee te geven. Beleefd zijn begint thuis. Is Toetie haar volledige naam? Lijkt wel Afrikaans? Harstikke leuk allemaal Miranda.

liefs Sanne

Gerry zei

Wat geweldig, om zo'n mooi cadeautje van je dochter te krijgen. Dan ben je inderdaad even stil.
Je hebt je kastje weer mooi gestyled.
Nog een fijne dag!

Lieve groet,
Gerry

Housebythewaterhole Kathy zei

Hoi Miranda, wat leuk dat je op mijn blog kwam piepen… en leuk dat je me gaat volgen, ga me meteen aanmelden om ook jouw te volgen…prachtige
blog heb je met zo'n mooie spullen….het hertekopje
komt héél bekend voor…haha…je wie komt er niet ??
Fijne dag nog
Lieve groeten Kathy

sandra zei

Wat ontzettend lief van je dochter....en ze heeft nog smaak ook!! Heel leuk die uiltjes!
Greotjes Sandra

"Création" zei

Heerlijk altijd dat getuttel met spulletjes hé Miranda, en dat kastje is er ook heel erg geschikt voor.

Wat een lieverd jou dochter om dat prachtige uiltje voor jou te kopen,
kan me voorstellen dat je dan even verlegen wordt van zoveel lieve woorden en gebaren......

Lieve groetjes,
Josephine

Me And My Dog @ Home zei

Oooh wat lief van je dochtertje! En het is een heel leuk uiltje, ze heeft de smaak al helemaal te pakken precies!
Oei, ook op zoek, ja leuk als je koopjes kan doen maar als het niet wil lukken... Succes alvast, moest ik wat vinden dan breng ik je zeker op de hoogte ;-)

Liefs Wendy

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Wat lief van je dochter om zo'n mooi uiltje te kopen.

Het ziet er allemaal sfeervol bij je uit.

Fijne zondag en lieve groet,

Loes