18 november 2013

FIRE PLACE.................







ZO, IK LAAT JULLIE EVEN ONZE SCHOUW ZIEN.















DEZE  WINDLICHT HEB IK VORIG JAAR VAN MIJN MOEDER GEHAD.
HELAAS IS MIJN MOEDER EIND MAART OVERLEDEN.

DE HOUTEN STOK WAAR DE WINDLICHT AANHANGT.
IS EEN OVERBLIJFSEL VAN DE GROTE BOMEN VOOR MIJN HUIS STONDEN.








SCHOUW HEB IK ZELF ZO GESCHILDER. 
ALLES IS GEPLAATST OF GEMAAKT DOOR MANLIEF.(meer zien zie  HIER     )








DE HOUT KACHEL GEKOCHT OP MARTPLAATS VOOR EEN KOOPJE EN ZELF GERESTAUREERD.







HERTE KOP GEKOCHT BIJ DE ACTION.( wie komt er niet)

FIJNE DAG,






11 opmerkingen:

Gerry zei

Wat een gezellige schouw! Gaat veel warmte vanuit! Die pot met de dadeltakken vind ik ook mooi met het ornament wat er boven hangt.
Lekker gezellig met dit weer waarin het nu kouder gaat worden!

Lieve groet,
Gerry

De Witte Lanteern zei

Mooi je schouw. Het is een echte eye-catcher. Heerlijk om met deze donkere dagen lekker te stoken. Doen wij ook graag. En buiten ruik je dat dan ook zo lekker!
Wat een mooi aandenken van je moeder. Haar licht brand nog altijd....
Liefs, Peetje

It's me zei

Erg mooi hoor !!!...heerlijke geniet post !...fijne week liefs Ria...x !

het Moonhuis Monica zei

Dat hebben jullie mooi gemaakt die schouw met die kachel, dar gaan jullie heel veel plezier van hebben!!

Liefs Monica

monique zei

wat een gezellig tafereel bij je schouw.
leuk dat het windlicht wat je van je moerder hebt gekregen er zo mooi bij past.

fijne avond.

groetjes monique

Alie zei

Prachtig geheel zo en mooi geverfd hoor, lijkt wel een soort beton.

La Maison zei

Dat windlicht zul je wel koesteren denk ik.
Het ziet er allemaal heel gezellig uit en je houtkachel is een prachtige aanwinst voor de schouw.

Lieve groet
Hermine

Home and Lifestyle zei

Met dit weer is het heerlijk om hier dichtbij te zitten.

Fijne avond. Liefs, Ingrid

Mooiz8 zei

Dat hebben jullie zeker mooi gemaakt geniet er lekker van het is er weer voor groetjes nicole

Patricia zei

Je schouw en kachel zijn prachtig, een echt sfeerelement in de ruimte.

Groetjes Patricia
www.landelijkwonen.info

*Molly* zei

A wonderful atmosphere in your home!
Love it
Lovely hugs
Molly