29 november 2013

DIY....SLAKKEN KRANS






JA , JULLIE LEZEN HET GOED.

KRANS VAN SLAKKEN HUISJES UIT DE TUIN.

MIJN DOCHTERTJE TOETIE VAN 9 JAAR VERVEELDE ZICH EN GING OPZOEK IN DE TUIN NAAR LEVENDE SLAKKEN, WANT DAT ZIJN HAAR VRIENDJES.
( SLAKKEN ZIJN NIET MIJN VRIENDJES)

MAAR VOND ALLEEN LEGE HUISJES.
DE SLAKKEN WAREN VERHUISD ZEI, TOETIE.
IK GA DAN MAAR IETS VERZINNEN MET DIE LEGE HUISJES.
IK WAS WEL BENIEUWD NAAR WAT ZIJ ERMEE GING DOEN.

ZE VROEG AAN MIJ OM EEN STRO KRANS EN EEN  LIJMPISTOOL. 
GING AAN DE SLAG!
  NU SIERT ER AAN MIJN REGAAL IN DE WOONKAMER EEN HUIS SLAKKEN KRANS GEMAAKT DOOR DOCHTERTJE TOETIE.








FIJNE EN EEN GEZELLIG WEEKEND ALLEMAAL,

MIRANDA


11 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Je hebt een creatieve dochter, Miranda. De krans is erg mooi geworden.

Fijn weekend en liefs, Ingrid

De Witte Lanteern zei

Leuk hoe je dochter op zo'n idee komt. Van wie zou ze dat creatieve toch hebben....?
Hij is heel mooi geworden!
Liefs, Peetje

ByVonneThuis zei

Wat een prachtige krans is het geworden. Fijn om te zien dat er uiteindelijk toch nog iemand plezier heeft van alle tuinslakken.

Groetjes Yvonne

Gerry zei

Geweldig zo'n ondernemende dochter die haar teleurstelling omzet in een prachtige krans!
Mijn compliment!

Lieve groet,
Gerry

Madelief zei

Een originele krans Miranda! Het resultaat mag er zijn!

Een fijn weekend!

Madelief x

lia zei

Dat heeft ze echt heel mooi gedaan.

Mijn complimenten
Lieve groet lia

Anneke zei

Nou je dochter is aardig creatief hoor. Zoveel slakkenhuisjes jullie in de tuin hebben zoveel naaktslakken hadden wij in ons kleine voortuintje van de zomer brr. Een fijn weekend.
Liefs Anneke

inge van der sanden zei

Zo...je dochertje is wel heel creatief...dat heeft ze mooi gedaan.
Fijn Weekend.

Groetjes,
Inge, my choice

Maia zei

Goh wat veel slakken heeft je dochter gevonden!
De appel valt niet ver van de boom wat mooie creaties maken betreft...super gemaakt deze prachtige krans Toetie!
Fijn weekend!
Lieve groet Maia

idémakeriet zei

Jeetje Miranda wat een creatieve dochter heb je, ze heeft het in elk geval niet van een vreemde:)
Heeft ze de hele buurt leeg gemaakt van slakkehuisjes? Er zitten nogal wat in die krans:)
Hij is prachtig geworden hoor!
Liefs gerda

margarita ♥ Stipje ♥ zei

wouw wat ontzetten mooi gemaakt zeg super leuk die slakken huisjes.
En dat je die zo allemaal leeg gevonden hebt .
echt enorm leuk
Groetjes Stip