21 oktober 2013

*****

















LIEVE GROET,

MIRANDA




11 opmerkingen:

Indruk zei

ik vind je vlinderschilderijtje prachtig! Pascale X

Ús hûs ús thús zei

Wat een kleurig sfeerhoekje! Gezellig!
Groetjes van Aleta

Het witte huis met de zwarte deur zei

Hoi Miranda, wat een gezellige blog heb je! Bedankt voor je leuke reacties op mijn blog, ga je gezellig volgen :-)

Fijne dag,
Groetjes Patries

sandra zei

Gezellige kleurtjes!!
Groetjes Sandra

Krek wak wou zei

Wat een heerlijk vrolijk gezellig hoekje, Miranda! Prachtige kleur anjertjes!
Fijne avond!
x Nicole

Gerry zei

Wat een prachtige kleurrijk geheel!
Ook mooi om voor de bloemen de grespotten te gebruiken als vaas.

Lieve groet,
Gerry

Blomkje en Wenje zei

Lekker sfeertje! Je hebt mooie collage's gemaakt.

Fijne avond

Groetjes, Pietrik

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Prachtige♥ foto's Miranda♥..;)
Heel kleurrijk♥ gemaakt..;)
Fijne♥ week Liefs♥ Gaby..♥

Mayflower zei

Mooie sfeerplaatjes Miranda.
Lieve groet, Mea

"Création" zei

Wat en heerlijke fleurige
stillevens Miranda. Een heel
mooi herfst sfeertje zo met de paddenstoeltjes, echt schattig!!!

Lieve groet,
Josephine

Dorine zei

Hoi Miranda,

Ik zat mijn volgers lijst is even na te kijken en zag dat je mij volgt, dus ben ik je gaan opzoeken, ziet er gezellig uit bij je! mooi herfst sfeertje.
Groetjes, Dorine