02 september 2013

KIJKJE IN VENSTERBANK








IK WIL EERST MIJN NIEUWE VOLGERS WELKOM HETEN OP MIJN BLOG!
IK VIND HET TE LEUK DAT JULLIE ME ZIJN GAAN VOLGEN OP MIJN BLOG.

BEDANKT!





DEZE WITTE PRIMULA IS EEN AANWINST VOOR DE WOONKAMER.
VIND IK HOOR!

IK HEB PRIMULA IN januari 2013 GEKOCHT EN IK HEB DE PRIMULA NOG STEEDS BLOEIEND STAAN IN DE VENSTERBANK.
JE ZIET OOK AAN DE PLANT ALS PRIMULA WATER NOG HEEFT.
DE PLANT GAAT SLAP HANGEN.
DAN GEEF IK DE PRIMULA EEN LITER WATER EN DAN GAAN DE SLAPPE BLADEREN EN BLOEMEN WEER OMHOOG.
ALLEEN WEL DE DOOIE BLOEMEN ERUIT KNIPPEN.
OOOH JA. DEZE PRIMULA GEEFT GEEN ALLERGISCH REACTIE.
HET IS DE PRIMULA TOUCHE ME.




































































LIEVE GROET,

MIRANDA


Follow on Bloglovin



9 opmerkingen:

Anneke zei

Ik weet dat mijn zus allergisch was voor de plant. Ze kreeg enorme uitslag. De witte is inderdaad mooi. Maar bij mij is een bloeiende plant niet besteed. Bij mij gaan ze altijd dood.
Mooie foto's heb je gemaakt hoor.
Liefs Anneke

Alie zei

Gezellige plaatjes weer van je!

Muggensteekjes zei

Dit ziet er heel gezellig uit Miranda, en wat leuk dat je primula nog steeds zo mooi staat. Wens je nog een fijne dag, liefs Ingrid.373

inge van der sanden zei

Een mooi kijkje in je vensterbank.
Mooie fotocollage ook.

Fijne Dag,
Inge, my choice

Rose garden zei

Hahaha, zelfs vetplanten gaan bij mij dood aan te weinig water. Knap dat die primula nog steeds zo mooi bloeit.
Ik zou willen dat mij dat lukt...

Athomebymy zei

Mooie de vensterbank ! Die huisjes vind ik ook héél erg leuk , die heb ik nog nergens gezien ...

Liefs Petra

Maia zei

Het ziet er allemaal erg gezellig uit bij jullie op de vensterbank en voor het raam!
We krijgen er ook nog een gratis lesje " hoe onderhoud ik een primula " bij...knap hoor dat je die al zo lang hebt staan en de bloemen zien er echt prachtig uit!
Geniet van de komende fijne zomerdagen!
Lieve groet Maia

De liefste zei

Wat een gezellig plekje en je hebt er zulke mooie foto's van gemaakt.
Fijne avond.
Liefs,
Mirjam

idémakeriet zei

Ziet er gezellig uit meid.
Ja dat is makkelijk dat planten zelf laten zien als ze dorstig zijn.
Ik heb er een aantal bij waarbij je een waterkan in de pot kunt hangen want als ze eenmaal droog staan is het vuilnisbakken voer.
Heerlijk zo´n dankbaar plantje.
Ik wens je alvast een fjn weekend.
Liefs gerda