21 september 2013

EVEN GLUREN IN MIJN BADKAMER! ( PART 4 )









HET VERVOLG VAN MIJN BADKAMER.
DE FOTO'S DIE IK LAAT ZIEN,
 IN DEZE POST ZIJN GENOMEN AAN DE RAND VAN MIJN BAD.



EVEN WAT VRAGEN BEANTWOORDEN

 hemelswitwonenmetbrocante Vroeg aan mij of de vensterbank plankjes in het raam erin
zaten. ( Haar reactie op mijn eerste post van mijn badkamer ). Het antwoord is "Nee".
Het raam komt uit onze blokhut die in de tuin staat.De vensterbankjes heb ik er zelf aangemaakt.

 Gerry , vroeg of de oude foto's boven mijn bad niet lelijk zouden worden door de vocht en warmte van mijn bad.
Antwoord; tot nu toe niet.

Het behang boven het bad is van vinyl behang van Eijffinger.
Badkamer is nu 4 jaar oud en het behang is nog steeds in nieuw staat
terwijl ik veel in bad zit.Ik verander wel veel in de badkamer.
Maar de basis blijft het zelfde.

















FIJNE DAG EN EEN MOOI WEEKEND,

MIRANDA





8 opmerkingen:

Bonjade zei

Ik waan me aan zee in jouw badkamer......zo rustgevend......
Zie bijna het lichtje van de vuurtoren knipperen....;)

Fijne zondag

Liefs

Home and Lifestyle zei

Volgens mij heb je veel ruimte, ik kan hier lang niet zoveel mooie spulletjes kwijt. En al hebben we een bad...we liggen er zelden in, maken massaal gebruik van de douche.

Fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

Gerry zei

Mooi Miranda!
En die prachtige flessen horen ook gewoon bij water, ik bedoel, ze passen mooi in de sfeer van water.
Een mooie zondag verder!

Lieve groet,
Gerry

Barbara zei

Wauw Miranda, wat een prachtige badkamer heb je. Een heerlijk strandhuis gevoel.

Liefs,
B.

Janneke zei

Het is een super leuke badkamerserie en wat een spulletjes staan er, wordt dat allemaal niet telkens nat en moet het weer gepoetst worden? Het flesje met dat geëtste tafereeltje vind ik wondermooi.
Groeten, Janneke

Indruk zei

Wat een hoop spullen heb je in je badkamer staan! Wat een ruimte, Pascale X

De liefste zei

Wat een leuke hoekjes, dat heb je mooi aangekleed.
Fijne avond.
Liefs,
Mirjam

De Witte Lanteern zei

Mooie foto's weer. Ik begrijp wel dat je vaak in bad zit, met deze leuke stillevens!
Liefs, Peetje