09 augustus 2013

DIT MOET JE TOCH ECHT EVEN ZIEN!




ONZE LIEVE GARFIELD,
 IS BETRAPT OP DE WC.
MIJN KINDEREN  KWAMEN ME HALEN .
MA,
DIT WIL JE NIET GELOVEN!
DAT DEED IK OOK NIET.
TOEN IK HET MET MIJN EIGEN OGEN ZELF ZAG.
WEL!


ONZE GARFIELD IS ZINDELIJK IN HET EXTREME.
HIJ DOET ZIJN BEHOEFTE NIET BUITEN IN DE TUIN OF OP DE KATTENBAK.
 MAAR BIJ ONS OP DE WC.

GARFIELD DOET HET VAKER.
 ALLEEN TOEN HADDEN WE HEM NOG NIET BETRAPT.
HIJ LAAT GEEN SPOREN NA.
DAAR KAN MENIG MAN EEN VOORBEELD AANNEMEN.
ALLEEN MOET GARFIELD NOG EVEN UITVINDEN HOE HIJ DE BRIL OMHOOG MOET DOEN.
ZAL VRAGEN OF MANLIEF HET EVEN VOOR WIL DOEN.

DIT IS ECHT BIJ ONS GEBEURD EN HET GEBEURD NOG STEEDS.
DUS GEEN FOTOSHOP.

FOTO'S ZIJN GENOMEN DOOR MIJN ZOON MYRON!

FIJNE DAG,

MIRANDA 



17 opmerkingen:

Saskia zei

Geweldig, lijkt me een inderdaad een rare gewaarwording.

Groetjes Saskia

Muisje zei

Kan onze kat een voorbeeld aan nemen.
Die plast op het moment op verschillende plaatsen.
Omdat hij dit vaker doet en ook vaak z'n poep overal neerlegt gaan we maandag met hem naar de dokter.
Zo kan het echt niet langer, mijn hele huis gaat stinken.
Ik vrees dat het over is voor hem, hij is namelijk geen kat voor tabletten en om steeds mee naar de arts te gaan, dit geeft hem teveel stress.
Hij is nu 15 en we laten hem met pijn in ons hart gaan, maar ik zie geen andere oplossing meer.

flowersandhome zei

Een echte Garfield!

Home and Lifestyle zei

Wanneer je hier een keer een filmpje van maakt, wordt het vast een hit op youtube ;-). Dit is wel héél bijzonder!!

Lieve groet, Ingrid

Madelief zei

Wat een bijzondere kat hebben jullie Miranda! Ik heb de foto's zojuist aan mijn dochter laten zien. Die wilde het niet geloven :-) Het bewijs is nu geleverd!

Fijn weekend,

Madelief x

It's me zei

Nou ja !!! wat bijzonder !!!...leuk hoor...liefs Ria...x !

Maia zei

Wat een ideaal huisdier is Garfield toch haha en geweldig leuke foto's!
Je kastje in je vorige post is ook super mooi en gezellig gedecoreerd!
Fijn weekend
Groetjes Maia

Janneke zei

Dat is handig, heb je geen kattenbak meer nodig, wel altijd de deur van de WC op een kier laten staan, of een kattenluikje, haha.

Musje zei

Whahahaha geweldig ik lig in een deuk,fijn weekend,lieve groet Musje.

Indruk zei

Ik heb er wel eens over gelezen dat katten dit konden maar dan werd het meestal door de baasjes aangeleerd. Nu nog leren doortrekken toch? Het ziet er wel gek uit hahahahaha, maar ook wel weer knap van zo'n kat. Pascale X

De liefste zei

Wat een giller! Geweldig. Daar kan idd menig kat een voorbeeld aan nemen. Die van ons doen het nog netjes op de bak, maar onze voortuin moet het helaas vaak bezuren, bah!
Fijne dag nog.
Liefs,
Mirjam

"Création" zei

Hahaha, geweldig Miranda, je moet
het inderdaad gewoon zien, ongelooflijk wat leuk.

Heerlijk zo'n kat, geen bakken meer in huis.

Lieve groet,
Josephine

inge van der sanden zei

Leuk dat je een kijkje op mijn blog genomen hebt, en dat je me volgt.
Ik ga je mooie blog ook volgen.
Wat leuk een kat op het toilet...

Groetjes,
Inge, my choice

Lot zei

Late reactie, maar ik wil toch melden dat ik ook ooit een kat had die dat deed. We waren beiden thuis en ik was in de woonkamer, vriend boven en ik hoorde plassen op de WC, in de gang. Ik liep verbaast de gang in en vriend kwam ook op het geluid af en zo zagen we samen de kat net als Garfield op de WC zitten. Pas kwartiertje later waren we bijgekomen van verbazing en lachbui.

Twidde Brocante zei

Hahaha,

wat een gekke kat. Voor jullie geweldig maar waar haalt hij het vandaan zeg.

groetjes Natasja

Ps bedankt voor je lieve reacties op mijn blog.

Gerralda van Vreeswijk zei

Ja hoor ha ha. Wat een humor. Nou kan die kattenbak ook wel de deur uit. Dat scheelt weer ruimte.

Maar dat is een speciale versie denk ik ha ha, daar moet je zuinig op zijn!!!

Lieve groet,
Gerralda

Petra zei

Ach gut, wat een schat!

Groetjes Petra