11 juli 2013

HOERA.........







DEZE MOOIE GROTE BOS BLOEMEN HEB IK GEKREGEN VAN LIEVE KENNISSEN DIE 
ONZE TROUWDATUM NIET WAREN VERGETEN.
WAT WAREN WIJ VERBAASD.
 DAT IK DEZE MOOI BOS VROLIJKHEID ZAG STAAN IN MIJN KEUKEN.

 TOEN IK THUIS KWAM VAN BOODSCHAPPEN.



ZE WAREN THUIS BEZORGD DOOR DE BLOEMIST.






LIEVE JOKE EN HARRIE,

HEEL ERG BEDANKT VOOR DIT LIEVE GEBAAR.
WAT GAF DAT EEN WARM GEVOEL OP ONZE 20 JARIGE HUWELIJK
 OP 24 JUNI 2013.

   


















lieve groet,

Miranda




9 opmerkingen:

Anneke zei

Gefeliciteerd met jullie 20e jarige trouwdag. Jan en ik zijn net zo lang getrouwd op 2 juni was de dag. Wat heb je een mooie bos bloemen gehad. Wat doet dat dan goed he? Zo onverwacht zo'n prachtige bos.
Lieve groet Anneke

flowersandhome zei

Van harte gefeliciteerd Miranda.
Wat een mooie verrassing, een prachtig boeket bloemen.
Lieve groet,
Marian

Janneke zei

Hartverwarmend om zo'n schitterende bos bloemen bezorgd te krijgen.
Gr., Janneke

Pure & White zei

wat een lief gebaar!
Gefeliciteerd hoor, met jullie trouwdag, 20 jaar das een heleboel....;-))

Fijn weekend!

Dineke

Maia zei

Ooooo, die bos is echt prachtig wat een mooie kleuren bij wlkaar! Nog van harte proficiat!
Je keuken ziet er ook gezellig uit met da schouw en het mooie kleedje op tafel.
Zie ik daar een mooie zelf gemaakte creatie hangen met die reepjes en blauwe pareltjes?
Fijn weekend!
Lieve groet Maia

Marjonel M zei

Altijd leuk om zo verrast te worden met een prachtige bos bloemen.

Gefeliciteerd nog met jullie trouwdag.

Groet, Marjonel

little sweet things zei

Van harte gefeliciteerd nog met jullie trouwdag Miranda!
Wat een mooi boeket hebben jullie gekregen.
Groetjes, Sas

"Création" zei

Heeee Miranda, van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal.
En wat een verrassend mooi boeket
bloemen zeg, wowwwwww.

Wens je een fijne Zomerse week toe.

Lieve groet,
Josephine

Marie-José zei

Hallo Miranda, leuke blog heb je! En wat een prachtige bos bloemen, vooral die violieren.....prachtig..ben ik verslingerd aan ;) ik heb sinds een maand een blog en ben nu alle blogs aan het langs schuimen, haha.
Heb je via idémakeriet gevonden.
Wat zijn er toch veel creatievelingen.
Ik blijf je volgen.
Lieve groet, MJ (seeshappyhome)