18 juni 2013

klap...............?











DEZE MOOIE PAPAVER BLOEIT IN MIJN TUIN RIJKELIJK.
DE KLEUR WIT MET DAT DONKER PAARSE HART .
PRACHTIG!






DE PAPAVER WIL HIER UIT DE KNOP BREKEN.
 DE KNOP BLAADJES VALLEN ER DAN AF OP DE GROND. 






HIER ZIE JE OP DE ACHTERGROND MIJN HORTENSIA ANNEBEL, SCHARNIER BLOEM,
ASTIBELE. MAAR DIE BLOEIEN NOG NIET OPDAT HET WEER ZO TEGEN VALT.
IK HOOP DAT HET DEZE WEEK IN BLOEI WIL KOMEN.
GELUKKIG DOET DE WITTE PAPAVER WEL ZIJN BEST OM TE BLOEIEN.




FIJNE WEEK,

MIRANDA 

11 opmerkingen:

Kom Achterom zei

Ha Miranda,

Wat is deze prachtig zeg!! hier alleen rode klaproos tot nu toe in de voortuin! ben benieuwd wat er nog gaat komen!
fijne dag
Yolanda

Hann¥ zei

Oh wat een mooie papaver Miranda....zo mooi dat hart wat zo afsteekt tegen dat wit...
Hier inderdaad ook alles later met bloeien....wie weet volgende week :-)
Fijne dag al is het wel erg benauwd he?!
Lieve groetjes,Hanny

Rozmeen zei

Wat apart en mooi, geniet ervan.

Een hele fijne week.
Liefs,
Rozmeen

Esther zei

Wat een Prachtige kleur. Groetjes Esther

Ús hûs ús thús zei

Wouw wat een wonderschone variant. Echt heel bijzonder!
Groetjes van Aleta

Marjon zei

Wat een prachtige bloem...en zo mooi deze kleur met het donker purperen hart...super mooie foto's fijne week en lieve groet Marjon

La Blomst-Living zei

Wat een prachtige kleur heeft je klaproos. Die heb ik bij mijn weten nog nooit gezien!
Lieve groet, Linda

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hi Miranda..♥
Wat een prachtige♥ Bloem en Mooie3 Foto's♥..;))!!
Liefs♥ en fijn weekend♫ Gaby..♥

Muisje zei

Wauw wat een prachtige bloem.

Musje zei

Oh mooi zijn deze bloemen,ik heb er 1 in mijn tuin,fijne dag,lieve groet Musje.

amy zei

o wat heb je dat prachtig gefotograafeerd ,kunstig !
Fijn weekend nog
Lieve groet Amy