26 mei 2013

KORENBLOEMEN BLAUW...............








KLEIN KIJKJE IN MIJN WOONKAMER.





DEZE MOOIE KORENBLOEMEN GROEIEN EN BLOEIEN IN MIJN TUIN.

DE KORENBLOEMEN ZIJN KOMEN AANWAAIEN.
IK HEB ZE ZELF NIET GEPLANT.







DIT SERVIES HEB IK GEKREGEN VAN MIJN SCHOONMOEDER.
HET IS VAN HAAR MOEDER GEWEEST.























DIT MOOIE BROK GLAS HEEFT MIJN SCHOONMOEDER GEVONDEN IN DE SCHUUR VAN HAAR HUIS.
 TOEN ZE HET 10 JAAR TERUG KOCHT.
HET IS BRUIN GLAS MET  EEN HARTJE ERIN.

































HELAAS KAN IK NIET BIJ JULLIE REAGEREN OP JULLIE MOOIE GEZELLIGE BLOGS.

MIJN LEVEN ZIT IN EEN HELE GROOTTE ROLLERCOASTER.
ALS IK DENK, IK ZIT OP EEN RUSTIG STUKJE.
 DAN GAAT HET WEER VOL UIT DE ACHTBAAN IN.
GOEDE TIJDEN  SLECHTE TIJDEN IS ER NIKS BIJ.

IK KAN HELAAS NIET VEEL VERTELLEN .
HOE GRAAG IK DAT OOK WIL AAN JULLIE.
ER LEZEN OOK MENSEN MEE DIE HELAAS GEEN GOEDE BEDOELINGEN HEBBEN.
ALS ALLES WEER RUSTIG IS, DAN WIL IK JULLIE WEL LATEN MEE LEZEN IN MIJN EIGEN GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN AFLEVERING.













24 -05-2013 ZOU MIJN LIEVE MOEDER JARIG ZIJN.
MAAR OP 30 MAART 2013 IS ZE HELAAS OVERLEDEN.
IK HEB OP HAAR VERJAARDAG EEN TAART GEBAKKEN.
HET WAS HAAR LIEVELINGS TAART ALS ZE BIJ MIJN WAS.

LIEVE MA, IK MIS JE.................












IK WIL JULLIE ALLE BEDANKEN VOOR JULLIE LIEVE REACTIES DIE IK KRIJG.
ONDANKS DAT IK NIET BIJ JULLIE REAGEER OP DIT MOMENT.






 IK HEB NOG MEER LEUKE BLOEMEN GEPLUKT UIT EIGEN TUIN.
DAT LAAT IK JULLIE IN DE VOLGENDE BLOG POST ZIEN.




OJA, JULLIE KUNNEN ME OOK VOLGEN VIA BLOG LOVING!!

Follow on Bloglovin



EN IK HEB MIJN WOORDVERIFICATIE WEER INGESTELD.
IK KREEG ZO VEEL SPAM REACTIES.
IK VIND REACTIES HEEL ERG LEUK!
MAAR REACTIES VAN SEKS SITES EN ANDERE SPAM NIET. 
DUS VANDAAR!








FIJNE WEEK,

MIRANDA 



21 opmerkingen:

THE BLACK BARN zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ús hûs ús thús zei

Wat een prachtig servies heb je! De foto's van het servies gecombineerd met een echte korenbloem vind ik erg mooi. Wat is het toch een prachtig teer bloemetje.
Ik wens je veel sterkte deze periode en hoop dat je snel in rustiger vaarwater komt.
Fijne zondag.
Groetjes van Aleta

Thuis bij Tjits zei

Prachtig zijn je korenbloemen en je foto's daarvan, ook het servies met de korenbloemen vind ik erg mooi.

Ik wens je veel sterkte met alles..

lieve groet, Tjits

Blomkje en Wenje zei

Je korenbloemen zijn prachtig...wat een mooie kleur! Ik wens je sterkte met alles...

Fijne zondag!

Groetjes, Pietrik

Musje zei

Mooi de blauwe korenbloemen,je hebt gezellige sfeer foto`s gemaakt,sterkte en kracht toegewenst om je grote gemis te dragen,lieve groet Musje.

Anneke zei

och Miranda je hebt de laatste tijd heel wat voor je kiezen gekregen. Je moeder overleden en al de ellende er omheen. Heel veel sterkte hoor. Ik vind je servies prachtig met die mooie diepblauwe kleur van de korenbloem. Ik kende dat servies helemaal niet. Daar kun je terecht trots op zijn. Ik hoop van harte dat het gauw weer wat beter met je gaat.
Liefs Anneke

Alie zei

Ik denk dat iedereen weleens zulke periodes heeft. Nog gecondoleerd met je moeder. Ik was net een kaartje aan het schrijven voor de ouders van een vriend van onze oudste zoon. Hij zou vandaag 19 jaar geworden zijn, maar is op 9-jarige leeftijd overleden. Hij kwam hier dagelijks over de vloer. Zoiets vergeet je nooit meer. Sterkte met alles hoor!

Mayflower zei

Wat heb je de Korenbloemen mooi op de foto gezet. Een mooie tuinplant, ik heb deze ook in de tuin staan en ze bloeien nu volop.
Wat een mooi bijpassend servies heb je gekregen.
Ik wens je veel sterkte Miranda, dit soort dagen zijn zo moeilijk.
Ik hoop van harte dat alles weer snel in rustiger vaarwater zal komen en er alleen nog maar goede tijden aanbreken.
Lieve groet, Mea

Petra zei

Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd voor je. Soms denk je er even weer te zijn, en soms ga je idd net zo hard weer achteruit....

Je moeder zal genoten hebben van je taart. Fijn dat je op deze manier toch je verdriet een plek kan geven.

Lieve groet van Petra

♥Xanne & Vinny zei

Heel veel sterkte Miranda

liefs en een dikke knuf Sanne

Indruk zei

Wat een mooie foto's en wat passen die bloemen mooi bij het servies! Je vlindertjes zijn ook zo leuk en wat is die steen bijzonder met dat hart. Wat zal haar verjaardag moeilijkzijn geweest nu ze er niet meer is. Wel mooi dat je een taart hebt genaakt waar ze zo dol op was. Ik wens je heel erg veel sterkte toe en hoop dat het zonnetje weer gaat schijnen voor je hoor. Pascale x

It's me zei

Mooi je bloemen...en wat moeilijk zo'n eerste verjaardag zonder je mams...voel je pijn lieverd.....dit heeft echt heel veel tijd nodig....neem die tijd ook...liefs van mij...en sterkte met alles wat er gaande is ...xxx..

Madelief zei

Lieve Miranda,

Ik hoop van harte dat je de slechte tijden snel voorbij zijn en de zon weer gaat schijnen!

Heel veel sterkte toegewenst, ook met het verlies van je moeder.

Veel liefs,

Madelief xox

Hann¥ zei

Je koren bloemen spatten van het beeldscherm qua kleur....prachtig!
Mooi passend servies erbij....en die steen is wel heel bijzonder...
Moeilijk zijn die dagen he?
Dagen van extra voelen van degene die we zo missen....
Ontvang van mij een hele dikke digitale knuffel en heel veel sterkte met alles meis...en we zien je vanzelf wel weer verschijnen op onze blogs...denk eerst maar goed aan jezelf!
Liefs Hanny

Saskia zei

Wat een schitterend servies. Wat zijn ze toch mooi de Korenbloemen.
Ik hoop voor je dat er snel goede tijden komen.
Ik kan het begrijpen de verjaardag van je moeder zo vlak na haar dood is zo moeilijk. Zelfs nu mijn moeder inmiddels 9 jaar geleden is overleden blijft het een moeilijke dag.
Groetjes Saskia

Miranda zei

Mooi de korenbloemen, net als het servies. Ik hoop dat je binnenkort de slechte tijden achter je kunt laten en de goede tijden weer aanbreken.

Lieve groet, Miranda

Peet zei

Lieve Miranda,
Ik vind je korenbloemen prachtig! Maar ik wil je vooral veel sterkte toewensen met alles. Ik weet niet wat er speelt, maar krijg zelf op het moment ook erg veel voor de kiezen en vraag me daarbij vaak af waarom anderen het je dan ook nog eens extra moeilijk moeten maken.
Nou meid, kop op hoor!
Lieve groetjes, Peet.

Verie -Vestywo- zei

Lieve Miranda, heel veel sterkte toegewenst met alles! Prachtige post heb je weer neergezet! Mooie kleur blauw, echt genieten! Het is iets kleins maybe voor je, maar van de kleine dingen kun je soms meer genieten als van de grote..lieve-groetjes, Verie ♥

lia zei

Hoi Miranda,
Moeilijk is dat hé, die eerste verj van iemand die niet meer bij je is.
Probeer verder lekker rustig te blijven, en hoop dat die achtbaan snel stopt, en je weer gelukkig kunt uitstappen.

Lieve groet Lia

ingrid zei

Veel sterkte hoor!
ingrid

Kom Achterom zei

Hai Miranda,
Wat een prachtig servies is dit toch!Meid pas goed op jezelf en veel sterkte de komende tijd!
lieve groetjes
Yolanda