01 april 2013

VERDRIET OM HAAR!






MIJN ALLER LIEFSTE MOEDER  IS IN DE NACHT NA GOEDE VRIJDAG 
OP 30-03-2013 OVERLEDEN.
PLOTSELING!

LIEVE MA,
 IK MIS ZO ERG.
JE BENT EN BLIJFT MIJN GROOTSTE VOORBEELD IN ALLES.
VAN EEN GEZONDE  ACTIEVE VROUW DIE ER ALTIJD WAS.
 BEN JE ER NU PLOTSELING NIET MEER.
IK BEN NU MIJN BEIDE OUDERS KWIJT.




LIEVE MA,

JE HEBT ONZE HARTE GESTOLEN EN VERWARMD MET LIEFDE.
IK ZEG NU MET HEEL MIJN HART EN MET LUIDE STEM.
IK HOU VAN U!
IK BEN EN BLIJF JE GROOTSTE FAN!

LIEFS EN ONTELBAAR VEEL KUSJES
 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXJES

MIRANDA




53 opmerkingen:

Bizzy @ home zei

Wat verdrietig dat ze zo plotseling is overleden. Ik wens je heel veel sterkte Miranda, met dit grote verlies.
Lieve groet, Renny

idémakeriet zei

O lieverd wat een verdriet!
Troostende woorden kan ik nu even niet vinden maar ik voel met je mee.
Ik kruip even in de computer om je een knuffel te geven.
De fijne herinneringen blijven en daar zal je kracht uit moeten halen.
Ik wens je veel sterkte de komende dagen.
Liefs gerda

Het stokpaardje zei

Wateen verdrietig nieuws. Heel veel sterkte met dit grote verlies.
Iris

Het stokpaardje zei

Wateen verdrietig nieuws. Heel veel sterkte met dit grote verlies.
Iris

Indruk zei

Lieve Miranda, Wat een vreselijk verdrietig bericht. Gecondoleerd. Het moet verschrikkelijk zijn om je moeder zo plotseling te verliezen. Wat een groot gemis. Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte toe, lieve groet Pascale

Mayflower zei

Ohhh....lieve Miranda, wat een verdrietig nieuws.
Mijn oprechte deelneming met dit grote verlies.
Ik wens je heel veel sterkte toe lieverd.
Lieve groet, Mea

Blomkje en Wenje zei

Oh...Miranda....wat een verdrietig bericht...Ik wens je heel veel sterkte...dikke knuffel van Pietrik

It's me zei

Miranda!!!! .....wat een naar bericht ,,,....ik wens je heel veel kracht en sterkte voor de komende tijd....wat zul je haar missen....liefs dikke knuffel van mij...xxx....

Barbara zei

Lieve Miranda,

Moeders sterven niet, ze leven voort in de harten van hen die haar liefhebben.

Laat dit berichtje van medeleven je pijn verzachten en al je mooie herinneringen je tranen drogen.

Liefs,
B.

Anneke zei

Lieve Miranda. Gecondoleerd met het overlijden van je moeder. Wat een groot verlies. Ineens ben je niemands kind meer. Ik wil je heel veel sterkte wensen en dat je maar veel lieve mensen om je heen hebt die je in deze moeilijke periode kunnen steunen.
Liefs Anneke

Anneke zei

Lieve Miranda,Wat een triest bericht. Ineens ben je niemands kind meer. Ik wens je alle sterkte toe en hoop dat je lieve mensen om je heen hebt die je nu die steun kunnen geven.
Liefs Anneke

Saskia zei

Gecondoleerd met dit zware verlies. Heel veel sterkte de aankomende tijd.
Groetjes Saskia

Thuis bij Tjits zei

ik wens je heel veel kracht en sterkte Miranda.. wat een gemis zal dit voor je zijn.. ik hoop dat de warme herinneringen aan je lieve moeder je een beetje zullen verwarmen..

lieve groet van Tjits

Eefies day zei

Wat een plotseling verdriet, je moeder, je voorbeeld die er ineens niet meer is, gecondoleerd en heel veel sterkte.
Een ouder missen is een heel groot verdriet, nu je beide ouders mist is je verdriet ineens zo groot, en toch mag je verder met hun liefde in je hart.

Lieve groet,
Eefie

Musje zei

Oh wat vreselijk voor jou en je familie,ik wil je heel veel sterkte en kracht toe wensen om dit grote verlies te dragen,liefs Musje.

Colin zei

Gecondoleerd en heel veel sterkte!

G-STYLE zei

Wat vreselijk Miranda , om zo onverwachts je moeder te verliezen ....
Ik wil je bij deze dan ook heel veel sterkte wensen om dit allemaal te verwerken .

Lieve groet Gea

lia zei

Och Lieve meid, wat een verdriet.
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd, en neem de tijd om het te verwerken.
Gelukkig heb je nog mooie herinneringen, en geloof me die raak je nooit kwijt. Die ga je wel steeds meer koesteren.

Liefs Lia

sabine zei

Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd. Liefs Sabine

sabine zei

Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd. Liefs Sabine

Huis in de Provence zei

Ohh, wat ontzettend erg....en zo verdrietig. Mijn oprechte deelneming met het overlijden van je moeder...
Heel veel sterkte Miranda!! Lieve gr. Mirjam

Verie -Vestywo- zei

Miranda, van harte gecondoleerd met het verlies van je moeder. Wat plotseling, veel te verwerken met deze feestdagen. Heel veel sterkte hoor. Lieve-groetjes, Verie

Krek wak wou zei

Wat verdrietig nieuws, Miranda! Ik wens je danook heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd!
X Nicole

Alie zei

Deze paasdagen zul jij nooit meer vergeten. Heel, heel veel sterkte met dit grote verlies voor jou en je gezin. Alie

het Moonhuis Monica zei

Wat vreselijk voor je, zo onverwacht.
Gecondoleerd en heel veel sterkte!!

Liefs Monica

Home and Lifestyle zei

Wat een verdrietig bericht Miranda! Bij deze mijn welgemeende condoleances voor het overlijden van je moeder. Gelukkig heb je enorm veel warme herinneringen aan je haar, ik hoop dat dat je steun zal geven in de komende tijd.

Ik wens je heel veel sterkte toe! Lieve groet, Ingrid

sandra zei

Sterkte in deze moeilijke tijd.....hoop dat jullie met elkaar de kracht vinden om dit verlies een plekje te kunnen geven!

Lieve groet, Sandra

Esther zei

Lieve Miranda wens je sterkte deze tijd, ik ben al een tijdje mijn ouders kwijt, ken je gevoel, neem de tijd voor alles liefs en gecondoleerd Esther

Franse Lelie zei

Wat heftig en verdrietig, zo onverwachts, ik wens je heel veel sterkte de komende tijd. Lieve groet

Janny, Especial and More zei

Wat erg! Gecondoleerd en heel veel sterkte. Wat moet dat schrikken geweest zijn.

flowersandhome zei

Heel veel sterkte Miranda. Het is zo hard en moeilijk wanneer iemand zo plots uit het leven gegrepen wordt. Ik herinner me de foto van je ma nog van blijer gelegenheden toen ze verjaarde. Ik wens je heel veel kracht en steun bij elkaar om dit verlies teboven te komen. Het zal ongetwijfeld heel de familie erg aangegrepen hebben. Ik kan me voorstellen dat jullie er nu moeten zijn voor elkaar. Heel veel sterkte samen!
Marian

ivoorwit.blogspot.com zei

Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst. Hartelijke groet, Thea R.

Marjonel M zei

Gecondoleerd, ik wens jullie heel veel sterkte en kracht de komende tijd.

Groet, Marjonel

Korenbloemstraat 20 Papendrecht zei

Heel veel sterkte toegewenst

Anja

"Création" zei

Lieve Miranda,

Lieverd toch wat een vreselijk verdrietig bericht. Hoop dat je de kracht kan vinden om dit verlies een plekje te kunnen geven.

Heel veel sterkte wens ik je.

Liefs
Josephine

Twidde Brocante zei

Lieve Miranda,

gecondoleerd met dit plotselinge verlies. Ik wens je veel kracht voor de komende tijd.

Liefs Natasja

Pascale zei

Beste Miranda, Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik denk dat ik weet hoe je je nu moet voelen maar echt weten doe ik het niet. Ik kan je alleen heel erg veel sterkte wensen. Je hebt heel mooi over je moeder geschreven. Wat een mooie foto, ze ziet eruit als een heel lieve vrouw. Liefs, Pascale

La Blomst-Living zei

Ach Miranda, wat is dit een vreselijk bericht, zo plotseling, geen afscheid kunnen nemen. Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies en je verwerking hiervan.
Lieve groetjes en een dikke knuffel van mij, Linda

Ús hûs ús thús zei

Ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!
Groetjes van Aleta

Elsina zei

Oh wat erg voor jullie. Ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik moet zeggen, maar ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Ze zal altijd voort leven in jullie harten!
hugs, Elsina

Rozmeen zei

Lieve Miranda,

Ik wens je heeeeeel veel sterkte en stuur je een dikke knuffel.

xoxo Rozmeen

Jeanette zei

Wat een vreselijk bericht, ik wens jou en je familie heel veel kracht en sterkte voor de komende tijd.

Groet,
Jeanette

Janneke zei

Wat was dat schrikken Miranda, zo'n verdrietig bericht. Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Liefs, Janneke

Petra zei

Lieve Miranda,

Wat een groot verlies en verdriet, het lijkt mij vreselijk om je moeder te moeten verliezen. Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies en hoop dat je de kracht kan vinden om door te gaan.

Lieve groet van Petra

Marijke zei

O wat erg, om je moeder zo plotseling te moeten missen. Ik wens je heel veel sterkte!
Lieve groetjes van Marijke

Homemade Home zei

Wat verdrietig, ik wens je in deze moeilijjke tijd heel veel sterkte.
Lieve groet Nelly

bij ELZ zei

Jeetje Miranda, wat een verdrietig bericht. Zo erg voor je.
Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe voor de komende tijd.
Veel liefs Lindy

Muggensteekjes zei

Ooh Miranda wat een verdrietig bericht. Ik wens je heel veel sterkte met dit grote verlies.
Liefs, Ingrid.

Madelief zei

Lieve Miranda,

Wat een groot verdriet...Ik wens je heel veel sterkte toe!

Veel liefs van Madelief xoxo

De liefste zei

Lieve Miranda,
gecondoleerd met het overlijden van jouw mama. Zo plotseling, heftig!
Ik wil je heel veel sterkte wensen.
Liefs,
Mirjam

Kaatje zei

Wat een verdrietig bericht, het verlies van zo'n mooie moeder. Heel veel sterkte!

Peet zei

Gecondoleerd! Weet hoe je je voelt, heb ook net mijn moeder verloren. Heel veel sterkte de komende tijd.
Lieve groetjes, Peet.

♥Xanne & Vinny zei

Ohhh Miranda, wat erg om zo plotseling je moeder te moeten verliezen.. en voor jullie allemaal. Gecondoleerd en heel veel sterkte.

liefs Sanne