28 april 2013

MOOI

















Fijne week!!

Lieve Groet,

Miranda

13 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Een prachtige paarse kleur met toepasselijk oranje!

Ik wens je een hele fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Hele fijne zondag...en week lieverd...gaat het een beetje met je ???...dikke knuffel van mij...xxx..!

Huis in de Provence zei

Prachtige kleur.

Jij ook een fijne week.

Gr. Mirjam

Anneke zei

Inderdaad Miranda heel mooi ze zijn pracht diep van kleur.
Liefs Anneke

Anneke zei

Inderdaad Miranda heel mooi ze zijn pracht diep van kleur.
Liefs Anneke

Madelief zei

Jij ook een fijne week & een goede koninginnedag toegewenst!

Madelief x

Maison Louise, Paintings by Louise, zei

Dit is heel mooi!

Voor jou ook een hele fijne week en lieve groet,

Loes

Bonjade zei

Prachtige close-ups.

Ook een fijne week gewenst

Pascale zei

Inderdaad, heel mooi. Prachtige kleuren. Groet, Pascale

Pascale zei

Inderdaad, heel mooi. Prachtige kleuren. Groet, Pascale

flowersandhome zei

Wat een prachtige foto's Miranda! Krokusjes zijn toch zo'n lieve bloemetjes in de meest fantastische kleuren. Deze kleur is echt wel mijn favoriet en wat heb je ze mooi gefotografeerd. Is dat recent? Hier zijn de Krokussen al lang uitgebloeid.
Marian

Pure by me zei

Wauw het lijkt bijna nep,zou krachtig zijn de kleuren..
Mooi vastgelegd hoor..
Lieve groet Chris

Ús hûs ús thús zei

Wow mooie foto's hoor!
Fijne kroningsdag!
Groetjes van Aleta