09 april 2013

BEDANKT ALLEMAAL!








BEDANKT ALLEMAAL!


IK WIL JULLIE HEEL ERG BEDANKEN VOOR JULLIE LIEVE BERICHTJES OVER HET VERLIES VAN MIJN MOEDER.

DE DAG VAN DE BEGRAFENIS WAS HEEL BIJZONDER.

WE HEBBEN ALLES ZELF GEDAAN.


IK HEB SAMEN MET MIJN ZUS JOKÉ EN NICHTJE MARISKA MIJN MOEDER AFGELEGD, AANGEKLEED, MAKE-UP EN MIJN MOEDERS HAAR HAAR GEDAAN.
ZE IS IN EEN MOOIE ZWARTE BESTEL BUS VOL MET BLOEMEN VAN EEN  EX - SCHOONZOON NAAR DE BEGRAAF PLAATS GEREDEN.
DAAR IS ZE BEGRAVEN BIJ MIJN VADER.
WE HEBBEN ALLEMAAL IETS GEZEGD BIJ HET GRAF, DOOR KINDEREN EN KLEIN KINDEREN.
MIJN ZOONTJE QUINTEN DEED ZIJN LAATSTE GOOCHEL TRUC VOOR ZIJN OMA.
ZIJ WAS GEK VAN ZIJN GOOCHEL TRUCS .

MIJN DOCHTER TOETIE VAN 9 JAAR HEEFT TIJDENS DE BEGRAFENIS GEFLOTEN OP HAAR BLOKFLUIT.
ZE BEGON MET "MORNING HAS BROKEN..."
ZE DEED 3 LIEDJES TUSSEN DE GEDICHTJES DOOR.
 HAAR LAATSTE FLOOT ZE OP HAAR BLOKFLUIT TOEN DE KIST ZAKTE.

HET WAS EEN MOOIE ZONNIGE DAG.

MA, JE BENT NIET MEER HIER.
EVEN PRATEN, LANGS KOMEN EN EEN ZOENTJE GEVEN KAN NIET MEER.
IK BESEF DAT NOG NIET ZO.
MAAR ALS IK DAN DENK .
IK GA "MA" EVEN BELLEN.
DAN DENK IK!
DAT HOEF NIET MEER...

JE HEBT ONS OP AARDE ACHTER GELATEN.
MAAR JE LEEFT DOOR IN ONZE HARTEN EN ZIEL.

IK HOU VAN JE, MA!
VOOR ALTIJD!

MIRANDA 


( DRUK OP HET PLAY PIJLTJE EN JE HOORT EEN MOOI LIEDJE)




DEZE SPEELDE TOETIE TOEN DE KIST ZAKTE!


27 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat mooi dat jullie alles samen hebben gedaan, ondanks het verdriet is dit toch bijzonder om op terug te kijken. Ik weet zeker dat je moeder dit ook heel fijn gevonden zou hebben. Het zal moeilijk zijn om haar te missen, maar ik hoop dat je troost vindt uit de warme herinneringen die je aan haar hebt.

Sterkte.

Lieve groet, Ingrid

Barbara zei

Prachtige muziek en een mooi afscheid. Koester de herinneringen aan je moeder, dan blijft ze voor altijd bij je.

Liefs,
B.

Alie zei

Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen Miranda met dit verlies. Alie

Saskia zei

Fijn dat het een mooi afscheid was. Dat is zo belangrijk voor de verwerking weet ik uit ervaring. Veel sterkte de aankomende tijd.
Groetjes Saskia

Huis in de Provence zei

Fijn dat het een mooie begrafenis was voor jullie!! Het zijn ook prachtige liederen...
Heel veel sterkte met alles...
Lieve gr. Mirjam

De liefste zei

Nogmaals veel sterkte Miranda. Fijn dat de dag mooi is verlopen en bijzonder dat jullie alles zelf hebben gedaan.
Liefs,
Mirjam

The Dutchess zei

Mooi..heel erg mooi.Ik wens je een zonnige lente..

Miranda zei

Lees nu pas het verdrietige nieuws dat je moeder is overleden; gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst bij het verwerken van dit grote verlies.

Lieve groet, Miranda

It's me zei

Pffff heftig en voor mij ook nog zo'n vers gevoel...als je begrijpt wat ik bedoel.....ik voel je pijn...en meis de hele moeilijke tijd gaat nog komen hoor.....heel veel sterkte.....en oja ik heb mijn moeder samen met mijn vriendin aangekleed...vind afleggen zo'n rotwoord...wat is dat een bijzondere ervaring...ik ben heel blij dat ik dat voor haar heb kunnen doen......liefs van mij..heel veel sterkte !!..knuffelll...xxx...

oma leentje zei

Ik wil je heel veel sterkte wensen . Een moeder verliezen is niet niks. Prachtig en liefdevol zoals jij het beschrijft. hoe jullie je moeder naar haar laatste rustplaats brachten . Liefs van mij

Ús hûs ús thús zei

Wat een mooi en persoonlijk afscheid hebben jullie ervan gemaakt. Heel bijzonder. Ik wens jou en je familie de komende tijd veel sterkte.
Groetjes van Aleta

La Blomst-Living zei

Fijn Miranda, dat alles op en rond de begrafenis goed is verlopen en dat jullie alles zelf hebben kunnen doen. Het gemis is er en ik wens je heel veel sterkte om dit verlies te verwerken.
Lieve groet, Linda

little sweet things zei

Lieve Miranda, ik lees nu je vorige bericht pas.
Wat een schok voor jullie om je moeder zo plotseling te verliezen maar wel heel mooi om te lezen dat jullie haar begrafenis zo persoonlijk hebben gemaakt.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen bij het verwerken van dit grote verdriet.
Liefs, Sas

Home is where the heart is zei

Gecondoleerd Miranda...dit zijn de moeilijke dingen die er helaas bij horen. Mijn ouders zijn 14,5 jaar geleden, weken na elkaar gestorven.
Het besef komt pas later en dat even willen bellen kwam me bekend voor ja....heb dat ook vaak gedacht. Geef t tijd en ik wens je heel veel sterkte met t verwerken
lieve groet Brigitte

M. zei

heel veel sterkte nog.....

lieve groetjes Manuela

Fort lapin zei

Hoi Lieve Miranda

Nog gecondoleerd met het verlies van je moeder.
Wat een mooi afscheid hebben jullie haar gegeven! Mijn respect hoor, daar kunnen jij en je gezin en je familie trots op zijn!
Ik wens jullie veel sterkte de komende tijd,en let op het eerste vlindertje dat je ziet is je moeder die even gedag komt zeggen...

Een dikke knuffel en een lieve groet ,Peet

Kom Achterom zei

Lieve Miranda,
Heel veel sterkte de komende tijd met het verlies van jou moeder! een dikke knuffel voor jullie allemaal.
wat heb je kanjers van kinderen zeg! want het is niet niks om afscheid te nemen van oma.
lieve groetjes
Yolanda

Verie -Vestywo- zei

Wat een mooie, warme post, Miranda! Je hebt veel meegemaakt afgelopen dagen en het zal nog niet makkelijk worden..! Wat fijn dat je kinderen zulke lieve dingen wilde doen op haar begrafenis. Ik wens je heel veel sterkte en lieve-groetjes, Verie

Yvonne zei

Lieve Miranda,

Ik blog niet meer zelf, dus ik had je berichtje helemaal gemist
Wat verdrietig meid, en wat een gemis, ik hoop dat je vele mooie herinneringen aan je mam zal hebben
jullie hebben het wel heel mooi afgesloten, en alles zelf doen, ze zeggen dat het toch wel helpt met de verwerking, ik hoop dat dit bij jullie ook zo is
Afgelopen Maart was het van mijn eigen moeder al 10 jaar geleden dat ze stierf en in 2010 mijn vader en broer, dus ik weet wel zo'n beetje in wat voor fase je zit (al is het voor iedereen anders)
Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe de komende tijd
neem je tijd voor de verwerking
lieve groet
Yvonne

Marian60 zei

Ha Miranda, wat is het mooi om dit samen met je familie te mogen en kunnen doen.
Prachtig lied op het eind ook.Ik wens je alle kracht toe om dit verlies te dragen.sterkte he. Groetjes

Marjon zei

Ik lees het verdrietige bericht nu pas...ik wil jou en je gezin heel veel sterkte wensen.....lieve groet Marjon

Maison Louise, Paintings by Louise, zei

Hallo Miranda,

Ik lees net over het overlijden van je moeder, wat een verdrietig bericht.
Ik wens jou en je naaste heel veel sterkte voor de komende tijd.

Lieve groet,

Loes

bij ELZ zei

Lieve Miranda, wat fijn dat jullie op zo'n mooie eigen manier samen afscheid hebben kunnen nemen, ik wens je nogmaals heel veel sterkte voor de komende tijd. Veel liefs Lindy

Willy zei

Gecondoleerd met het verlies van je moeder. Ik wens jullie heel veel sterkte om het verlies te verwerken.

Elsina zei

Wat fijn dat jullie so samen afscheid hebben kunnen nemen. Ze zal er altijd zijn in jullie harten. Heel veel sterkte Miranda, voor jullie allen.
hugs, Elsina

House of Seasons zei

Lieve Miranda,
Dankje voor je lieve woorden.
Het waren voor mij zware weken, mijn vader is vanaf half februari erg ziek geweest en moest iedere dag inleveren. Daardoor ben ik weinig in blogland geweest.
In deze weken is er weer veel verdriet bijgekomen voor velen.
Ook voor jou, het afscheid nemen is zwaar. Maar door alle lieve mensen, ook uit blogland kunnen we het aan!!!
Gelukkig hebben we heel veel mooie herinnering, daar zullen we het mee moeten doen, helaas!
Voor jou ook heel veel sterkte er komt voor ons nog een zware tijd aan, waarin we hen heel erg gaan missen.
Heel veel liefs
Lia

Saskia zei

Heel veel sterkte, jullie hebben haar een prachtig afscheid gegeven. Tears in my eyes.

Liefs Saskia