08 maart 2013

BUIKKASTJE ........






KIJKJE IN DE SLAAPKAMER WAAR DIT KASJE STAAT.





BUIK KASTJE JE DOOR MIJ 
ZELF GESCHILDERD IN EEN VINTAGE GRIJZE KLEUR.





VOGEL NESTJE IS GEVONDEN DOOR SCHOONMOEDER BIJ HAAR IN DE TUIN.

DE GAATJES WAREN ER DOOR ANDERE VOGELS IN GEPRIKT.







BEEEEHHHHHHHHH...........!







WITTE DRUIFJES!

DIE RUIKEN HEEL LICHT ZOET VAN GEUR.
















DIT SCHILDERIJTJE IS GESCHILDERD 
DOOR DE OVERGROOTVADER VAN MANLIEF.










LIEVE GROET,

MIRANDA




19 opmerkingen:

Hann¥ zei

Wat ziet dat er leuk uit Miranda en wat heb je je foto's mooi bewerkt zo...werk jij ook met paintshop pro of photoshop?
Dat nestje is wel erg mooi....ik heb er hier nog twee in de tuin zitten in de struiken...zonder eitjes want die zijn verdwenen nadat de vogeltjes uitvlogen....vraag me af waar die eitjes gebleven zijn hihi...
Het schilderijtje van je man zijn overgrootvader is ook erg mooi....
Prachtig zoals alles staat op je kastje...

Fijn weekend Miranda...

Lieve groetjes,
Hanny

Barbara zei

Mooie grijze kleur heeft je buik kastje, ik begin die kleur meer en meer te waarderen. Oh... heerlijk al een beetje Pasen in huis.

Lieve groet,
B.

Twidde Brocante zei

Hoi Miranda,

ziet er goed uit zo dat buikkastje. En je vogelnestje..., wat zijn die vogels toch een echte weef kunstenaars he. Dat doen wij ze niet na.

Groetjes Natasja

Peet zei

Prachtige foto´s en een schilderijtje om te koesteren!!!
Lieve groetjes, Peet.

Indruk zei

Wat een leuk kastje is het geworden. Mooi ook dat je het blad niet mee geschilderd hebt maar houtkleur hebt gelaten. Prachtig. Fijn weekend, lieve groet Pascale

Maison Louise, Paintings by Louise, zei

Wat een heerlijke voorjaarsfoto's heb je gemaakt.
Het kastje heb je mooi geschilderd en het houten blad vind ik erg mooi staan.
Het schilderijtje is beeldschoon en staan erg mooi meet de donkere lijst eromheen, een mooi aandenken.

Heel fijn weekend en lieve groet,

Loes

Alie zei

Prachtige foto's en collages weer. Kastje is ook super geworden. Leuk idee die kleur, ga ik ook eens proberen met een kastje uit de Boelschuur. Fijn weekend Miranda!

M. zei

lekker voorjaarssfeertje!!!

lekker van genieten want van het weer moet je het niet hebben...al valt het mee op het moment...

fijn weekend, groetjes manuela

Linda zei

Hee, dat buikkastje komt me bekend voor, heb zoiets ook pas laten zien op mijn blog. Mooi hoor. En je hebt er een mooie gevarieerde post van gemaakt. Leuk zo bewerkt!
Fijn weekend! Linda

Anneke zei

Wat een mooie foto's en ook zo mooi bewerkt. Ik vind je gewerfde kastje ook erg leuk. Het zijn toch mooi spullen met een verhaal he?
Een fijn weekend, liefs Anneke

Anneke zei

Wat een mooie foto's en ook zo mooi bewerkt. Ik vind je gewerfde kastje ook erg leuk. Het zijn toch mooi spullen met een verhaal he?
Een fijn weekend, liefs Anneke

Ús hûs ús thús zei

Wat een prachtig buikkastje! Mooie kleur! En je hebt een leuke foto collage van het geheel gemaakt.
Fijn weekend.
Groetjes van Aleta

sharon's shabby creations zei

Dat ziet er goed uit Miranda!!! En wat een mooie foto's zeg!!! Witte druifjes zijn een van mijn favorieten!!! Zo schattig!! Een fijn weekend!!

Groetjes Sharon

Miranda zei

Een mooi kastje, dat samen met de spulletjes een prachtig hoekje vormt.

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Janneke zei

Wat ben jij toch creatief. Je maakt niet alleen prachtige foto's maar bewerkt ze ook nog eens leuk. Het ziet er al echt voorjaars (Pasen)achtig uit.
Groeten, Janneke

La Maison zei

Mooie foto's van alles wat hè?
Je kastje is beeldig geworden,
maar het mooiste plaatje vind ik het nestje met de eitjes.

Liefs
Hermine

Madelief zei

Een prachtig kastje Miranda en mooie foto's van jullie woonkamer!

Fijne week,

Madelief x

Patricia zei

Dat heb je mooi gedaan met dat buikkastje, mooie kleur. Je foto's zijn verder echt weer prachtig.

Groetjes Patricia
www.landelijkwonen.info

Old Red Barn zei

Je buikkastje is prachtig. De combinatie van het bovenblad met het grijs is héél mooi. Ik ben nu ook bezig aan bijna hetzelfde kastje, maar ik doe het helemaal wit.

Goedele