24 februari 2013

HOUT KUNST DOOR........................






JA BLOGGERS,

 EVEN IETS ANDERS WAAR IK ALS MOEDER VAN 3 KINDEREN HEEL BLIJ VAN WORD.
MIJN OUDSTE ZOON HAD VOOR MIJ EEN KADO GEMAAKT
IN HET GEHEIM.

MIJN ZOON IS 12 JAAR EN ZIJN NAAM IS MYRON.

ZONDER HULP VAN ZIJN VADER.
MAAR WEL ONDER TOEZIEND OOG VAN ZIJN VADER.

OP DE ANTIEKE HOUTEN DRAAIBANK EEN LAMPEN VOET VOOR MIJN GEMAAKT.

DAT IS DE LAMPEN VOET OP DE FOTO'S IN DEZE POST.

KNAP HÉ!

GEVAARLIJK OOK MET EEN DRAAIBANK EN BEITEL.







TOEN IK HEM KREEG WAS IK EVEN SPRAKELOOS.





IK WAS NAMELIJK NOG OPZOEK NAAR EEN APARTE LAMPEN VOET

 EN 

DAT HEEFT HIJ EVEN VOOR MIJN OP GELOST.



GEMAAKT UIT EEN HOUT BLOK DIE EIGENLIJK IN DE HOUTKACHEL MOEST.

IK VIND DE LAMPEN VOET ZO MOOI OMDAT HIJ HIER EN DAAR DE SCHORS HEEFT LATEN ZITTEN.

"OMDAT U ER ZO VAN HOU! "
ZEI MYRON!






DANK JE WEL LIEVE MYRON!!

IK BEN ZO TROTS OP JE!



DEZE LIEVERD ( MYRON ) HEEFT OOK GEZEGD.
 DAT HIJ ZE OOK OP BESTELLING WIL MAKEN.
DAN KAN HIJ WAT GELD VERDIENEN VOOR EEN EIGEN LAPTOP!

DUS BIJ DEZE WILT IEMAND OOK ZO LAMPEN VOET/
 MAIL ME EVEN!



LIEVE GROET,

MIRANDA 


18 opmerkingen:

Indruk zei

Jeetje wat ontzettend knap van je zoon! Wat een prachtige verrassing moet dat voor je zijn geweest. Vakmanschap. Lieve groet, Pascale

Home and Lifestyle zei

Wat knap en ook nog eens heel lief van je zoon! Dat is wel een hele dikke smakkerd waard :-)!

Lieve groet, Ingrid

Barbara zei

Is dat boffen, wat een lief kado. Je lamp is prachtig maar wordt helemaal bijzonder omdat je zoon het speciaal voor jou heeft gemaakt. Geef hem maar een groot compliment van mij!

Lieve groet,
B.

Linda zei

Superknap van je zoon en heel bijzonder omdat hij deze speciaal voor jou heeft gemaakt!
Lieve groet,
Linda

oma leentje zei

Wat een prachtig kado kreeg jij van je zoon . Wat zal jij trots zijn . Heel knap... van hem.
Liefs Leni

Maia zei

Daar gaat je moederhart inderdaad wel vel sneller van kloppen zeg wat mooi!
Prachtig staat hij bij je op het kastje.
Myron een mooie naam voor een super handig knap kind, complimenten Myron!
Fijne week
Lieve groet Maia

M. zei

APPLAUS!!!!!!!!

wat super gedaan!!!!
dikke compliment!

en jij...lekker genieten want dit is goed voor je moederhart!

fijne week!
groetjes manuela

Hann¥ zei

Wat lief van Myron zo heb jij toch je aparte lampenvoet en deze heeft zoveel meer waarde dan welke lampenvoet ook....met liefde gemaakt voor zijn mama....
Hoop dat hij er nog een paar in bestelling krijgt....leuk hoor!

Fijne dag Miranda...

Lieve groetjes,
Hanny

Mayflower zei

Dat zijn toch wel de mooiste kado's Miranda en Myron...mijn complimenten aan jou, want wat heb je dit mooi gemaakt.
Het is een vrij hoge voet als ik het goed zie en zit het snoer er doorheen of aan de buitenkant?
Ik ben nog op zoek naar een ranke hoge lampenvoet en vind deze wel heel speciaal, dus Miranda als je mij wil mailen dan hoor ik het wel van.

Fijne week en een lieve groet, Mea

lia zei

Och wat lief van hem....
Ik krijg er een brok van in mijn keel. Gewoon de hele familie een foto sturen....

Lieve groet Lia

Pure by me zei

Wauw wat een een knappe zoon heb je Miranda ??
Heel erg knap gemaakt...en dan zeg ik het nog voorzichtig..
Vind het echt SUPER KNAP ..
Geniet maar van zo'n lieverd en natuurlijk je prachtige lampenvoet..
Liefs Chris

Alie zei

Wat een geweldig kado, zoveel mooier dan een gekochte lamp. Wat een uurtjes liefde zitten daarin. Die doe je nooit meer weg. Groetjes

Saskia zei

Wat mooi en knap gemaakt. Ik weet dat want mijn man is van oorsprong meubelmaker en op een draaibank is best lastig.
Heel erg mooi. Daar mag je inderdaad trots op zijn.
Fijne avond nog.
Groetjes Saskia

Ús hûs ús thús zei

Wat een waardevol cadeau! En ontzettend knap gemaakt. Leuk hoor.
Fijne week.
Groetjes van Aleta

Madelief zei

Wat een mooi cadeau Miranda!

Fijne week,

Madelief x

The things I like to do zei

Wat goed...en het is nog niet eens moederdag!

amy zei

Och smelt .......

Mariska De Croos zei

Wat een lieverd myron knap gedaan xxx