12 februari 2013

HANG LAMPJES









IK HEB NIEUWE HANG LAMPJES GEMAAKT,

OP EEN SIMPEL MANIER.




DIT ZIJN EIGENLIJK MANDJES.
DIE ZIJN TE KOOP BIJ INTRATUIN.

IK HEB ZE VERANDERD IN HANG LAMPJES VOOR BOVEN MIJN SIDE TABLE.








DIT HEB JE ER VOOR NODIG:
MANDJE, SNOER, STEKKER, FITTING, SPAARLAMPJE, SCHAAR, MESJE EN SCHROEVENDRAAIER.

IK HEB EEN GAT IN DE BODEM VAN HET LAMPJE GEKNIPT MET EEN SCHAAR.

ZODAT DE FITTING ER DOOR KON.
VAST GEDRAAID
 EN 
HET ELEKTRA DRAAD AANGESLOTEN.






ZO ZIEN ZE ERUIT ALS JE ZE KOOPT.





DE KLEINE MANDJES KOSTEN €3.99 PER STUK.
DE GROOTE €6.99 PER STUK

MET HET SNOER, FITTING, STEKKER EN MANDJE BEN JE NOG GEEN €12,00 KWIJT.
BIJ DE KLEINE LAMPJE NOG GEEN €9,00
LEUK TOCH ZO SNOEZIG HANG LAMPJE!























FIJNE DAG,

MIRANDA 

40 opmerkingen:

Krek wak wou zei

Wat een geweldig leuk idee, Miranda! Zo schattig! Een prachtige pot trouwens met de hyacinten!
Fijne dag!
X Nicole

Huize Kip Kakel zei

Wat een leuk DIY idee!
staat heel lief..
groetjes Hannie♥

ria zei

Ik vind ze echt superleuk!!Zat al om me heen te kijken hier waar ik ze eventueel kon hangen.
Lieve groet Ria

Alie zei

Wat een leuk idee Miranda!! Ook zo gaaf voor op de meisjeskamer. Groetjes Alie

Maaike zei

Wauw, wat een goed idee! Bedankt! Ik vind het een superlief lampje geworden, zo!
Groetjes, Maaike (frisse rommel)

Mayflower zei

Wat een leuk idee Miranda.
Staat heel erg mooi.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

Twidde Brocante zei

Echt leuk geworden zo.

Mijn man heeft ooit een lamp gemaakt van een rieten kerstboomstandaard. Zo zie je, als je een beetje door dingen heen kijkt heb je een heel eigen en orgineel interieur.

Groetjes Natasja

flowersandhome zei

Wat goed gevonden en zo mooi!
Lieve groet,
Marian

Home and Lifestyle zei

Wat een leuk idee, Miranda! Nog leuker dat bijna niemand deze lampen heeft, al kan daar nu natuurlijk wel verandering in komen ;-)!

Lieve groet, Ingrid

Esther zei

Geweldig wat een leuk idee, ga dit zeker eens proberen, bedankt voor je tip, groetjes Esther.

Saskia zei

Heel leuk geworden. Wat een goed idee.
Groetjes Saskia

Anneke zei

Ja ik val ook in herhaing maar ik vind ze ook echt enig. Wat een leuk idee.
Liefs Anneke

Hann¥ zei

Dank je wel voor je reactie op mijn blog Miranda...ik ga jou ook volgen...leuk :-)
Wat een leuke DIY en nog goedkoop ook.....
Fijne dag.
Lieve groet,
Hanny

Indruk zei

Naaaaa wat een tof idee! Echt leuk effect! Groetjes Pascale

Linda zei

Dit is nog eens een superidee! Ziet er heel leuk uit!
Lieve groetjes, Linda

Jacqueline den Daas Beringen zei

Wat leuk hoop dat je het niet erg vindt ga het namaken heb er een heel mooi plekje voor nu maar duimen dat ze nog te koop zijn bij Intratuin.
Mijn complimenten.

M.v.g. Jacqueline

Musje zei

Supergaaf! je lampjes en heel origineel,fijne avond,lieve groet Musje.

ByVonneThuis zei

Wat zijn het schattige lampjes geworden.
Dank je wel voor het leuke idee.

Groetjes Yvonne

Blomkje en Wenje zei

Wat een leuk idee, Miranda! Je hebt echt een unieke lamp! Gaaf hoor!

Fijne avond

Groetjes, Pietrik

Ús hûs ús thús zei

Hallo Miranda,
Leuk dat je volger bent geworden op mijn blog. Ik ga jou ook volgen hoor. Je blog ziet er leuk uit. Mooi lampje heb je gemaakt! En dat hartje van touw met leren bandje vind ik ook super.
Groetjes van Aleta

Janneke zei

Super leuk idee, dat zal veel navolging vinden.
Gr., Janneke

Peet zei

Prachtig lampje, geweldig idee!
Lieve groetjes, Peet.

La Maison zei

Je moet maar op het idee komen, erg leuk en heel creatief.

Lieve groet
Hermine

Maia zei

Een heel erg leuk idee Miranda!
Ik dacht eerst dat het gehaakte lampenkapjes waren.
Heb je er mooie lampjes in gevonden want tegenwoordig kun je overal alleen nog maar van dat vreselijk lelijke led licht vinden dat word er niet gezelliger op.
Gelukkig hebben wij nog wat soft tone lampen ( voor zolang het duurt)
Ze staan in ieder geval wel prachtig boven je side table!
Fijne week
Lieve groet Maia

Joke zei

Dat is een super leuk idee.

groetjes. Joke

M. zei

wat is je lampje leuk!!!!!!
ik had zoiets wel eens gezien met een rieten mandje maar deze is erg leuk!!!!!
fijn dat je het met ons deelt...dank je

groetjes manuela

Marjonel M zei

Wat een leuk idee je moet er maar op komen.

Groetjes, Marjonel

Rozet zei

Wat heb je dat leuk gedaan Miranda! Ik vind het wel een goed idee, nu nog een plekje hier in huis zoeken....!

Groetjes, Jolanda (Rozet)

Barbara zei

Leuk DIY idee en zeker origineel om er een lamp van te maken. Heerlijk romantisch.

Lieve groet,
B.

bij ELZ zei

Wat een ontzettend leuk idee!
Ze zijn echt superleuk geworden!
Liefs Lindy

Franse Lelie zei

Heel erg leuk, maar ik vind ze als mandje ook schattig! Lieve groet

amy zei

Leuk gedaan zeg!

Miranda zei

Leuk gemaakt en wat een schattig hartje!

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

De liefste zei

Hoe leuk en creatief. En zoals je het omschrijft, erg eenvoudig om zelf te realiseren!
Fijne avond.
Liefs,
Mirjam

Gerry zei

Wat een prachtig idee!

Lieve groet,
Gerry

idémakeriet zei

Wat een leuk idee Miranda!
Staat vast erg gezellig als het donker is en het licht er dorheen schijnt.
Zo duur zijn ze ook nog niet die mandjes en zo heb je voor een prikje een leuke en aparte lamp.
Fijne valentijnsdag toegewenst.
Lief gerda

"Création" zei

Ohhhh wat heb je dat leuk gedaan Miranda. Die mandjes zijn werkelijk enig en voor dat geld kan je ze zelf niet gaan zitten haken.

Maar als lampjes vind ik ze nog veel leuker, heel goed ideetje van je en het staat schattig in je lkamer.

Lieve groet,
Josephine

Madelief zei

Het ziet er ontzettend leuk uit Miranda!

Fijn weekend!

Madelief x

wonen met brocante zei

Ontzettend leuk gedaan!

* Villa Lieblich * zei

prachtige foto's
♥doris