06 februari 2013

FIREPLACE





DEZE POST GAAT EEN BEETJE OVER HOOP EN LENTE.
IK HEB ZIN IN EEN STRAALTJE ZONNESCHIJN.
LENTE!








IK HEB WAT BLOEMBOLLEN GEKOCHT
EN 
IN EEN PAAR POTJES GEZET.

ROZE HYACINTEN EN WITTE DRUIFJES.
BOLLEN GEVEN HOOP.
OP DAT HET LENTE WORDT EN OP NIEUW GELUK.

BEETJE EEN GELUK GEVOEL ZORGT DAT BIJ MIJ.
BLIJ GEVOEL!

IK HOOP DAT 2013 EEN MOOI JAAR WORDT VOOR IEDEREEN.
 VOL MET HOOP, GELUK, LIEFDE
 EN 
VELE MOOIE ZONNESCHIJN STRAALTJES.....










IK HEB WAT SFEER PLAATJES GEMAAKT VOOR JULLIE.
NEEM MAAR EVEN EEN KIJKJE! 

























































































































FIJNE DAG MET EEN VELE MOOIE ZONNESCHIJN STRAALTJES,

MIRANDA 



14 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dit zijn echte lente-plaatjes, van mij mag het voorjaar komen hoor!

Lieve groet, Ingrid

amy zei

de fireplace hebben we nog wel even nodig ,en de bolletjes blijf ik ook maar in huis halen ,zodra ze uitgebloeid zijn komen er nieuwe ,hyacinten dan want er hangt zo n heerlijk lucht in huis van hyacinten
mooie plaatjes
Gr

Saskia zei

Mooie plaatjes, mooie kachel ook.
Ik hoop alleen op gezondheid voor iedereen. Dan komt de rest vanzelf

Het stokpaardje zei

Het voorjaar straalt er vanaf. Gezellig.
Groetjes Iris

cindy 'wonenmeteenhart" zei

WAT EEN MOOIE PLAATJES ZEG

GR CINDY

Willy zei

Als is het buiten dan nog echt winters, bij jou in huis proef ik de eerste tekenen van het voorjaar al.
Mooi die roze en groene accenten.
Groetjes,

Pure & White zei

heerlijk he,die bollen!
Blijft echt een voorbode van de lente..;-))

Groet,

Dineke

Peet zei

Mooie sfeerplaatjes! Ziet er prachtig uit allemaal.
Lieve groetjes, Peet.

Gerry zei

Prachtig en heel gezellig!

Lieve groet,
Gerry

bij ELZ zei

Mooie sfeerplaatjes! ik heb ook zo'n zin in de lente, heerlijk! Liefs Lindy

Marjonel M zei

Mooie plaatjes, van mij mag het voorjaar komen we zijn wel toe aan een heerlijk zonnetje.

Liefs, Marjonel

Huize Kip Kakel zei

Leuk, weer wat licht kleurtje toevoegen..
Ik wacht nog even..:)
maar dan komt er bij mij ook weer roze in huis!
Lieve groetjes ,
Hannie

Miranda zei

Mooie voorjaarsplaatjes... ik ben er klaar voor ;)

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Krek wak wou zei

Wat een gezellige schouw met de bolletjes! Leuk met de roze touch! Van mij mag de lente komen maar hier ligt alweer een laag sneeuw!
Fijne zondag!
X Nicole