16 februari 2013

***************







IK WIL JULLIE ALLEMAAL HEEL ERG BEDANKEN VOOR JULLIE LIEVE REACTIES
 OP MIJN VORIGE POST.
WAT ERG LEUK EN LIEF DAT JULLIE ZO REAGEERDE.

IK WIL OOK EVEN DE NIEUWE VOLGERS WELKOM HETEN.
LEUK DAT JULLIE MIJN BLOG WILLEN VOLGEN!






DEZE HORTENSIA KRANS HEB IK VORIG JAAR GEMAAKT.

DE MOOIE OUDE FOTO KAARTEN KOMEN UIT MIJN MANLIEF ZIJN FOTO ALBUM.






VOLGDE POST HEB IK OOK WEER EEN LEUKE CREATIE OM TE LATEN ZIEN .
DIE JULLIE MISSCHIEN OOK ZELF KUNNEN GAAN MAKEN.








TOT DE VOLGENDE POST 

EN 

FIJNE DAG,

MIRANDA 

20 opmerkingen:

Indruk zei

Goedemorgen Miranda, Wat is de krans mooi geworden. prachtig dat de hortensia nog kleur heeft behouden. Gezellig weekend, lieve groet Pascale

Linda zei

Hee Miranda, ik moest even opzoeken waarover je vorige post ook alweer ging, maar natuurlijk: je lampjes! Die zijn harstikke gaaf. En je krans is nog supermooi, heel leuk zo samen met die nostalgische foto's. Ben al benieuwd naar je volgende post!
Ik wens je een gezellig weekend,
liefs Linda

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie hortensiakrans Miranda en wat heb je daar lang plezier van hè?

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

House of Seasons zei

Hoi Miranda,
het voordeel van de griep is dat je dan weer eens tijd hebt om lekker bijtelezen en dat heb ik dus net bij jou gedaan, het was als een leuk magazine lezen!
Leuke posten en leuke ideeen!
Fijn weekend,
liefs
Lia

Barbara zei

Het is bijna 11.30 uur en ik zit nog steeds in mijn PJ's... op mijn gemakkie nieuwe posts te lezen en wat ziet mijn oog? Een prachtige Hortensia krans, wat een plaatje!

We zijn bezig met een makeover van de badkamer en er staat zo'n krans op mijn decoratie lijstje. Helaas ben ik niet zo creatief als jij, dus zal het eentje op bestelling worden bij m'n bloemen winkeltje.

Lieve groet,
B.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig die krans maar ook de foto's zijn superrr ...wens jou ook een fijn weekend ..lieve groet rosita

Gerry zei

Wat een prachtige hortensiakrans, Miranda!
Voor jou ook een mooi weekend!

Lieve groet,
Gerry

Hann¥ zei

Mooi je hortensiakrans Miranda en wat een lieve kaartjes hangen daarbij!
Fijn weekend!

Lieve groetjes,
Hanny

Mayflower zei

Mooie krans heb je daar Miranda, leuk zo met die oude foto's erbij.
Wens jou ook een fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Anneke zei

Wat blijft zo'n hortensia krans mooi he? En dan die oude foto's. Ik heb ze ook en af en toe krijgen ze weer een mooi plekje in de kamer.
Ik wens jouw ook een fijn weekend.
Liefs Anneke

Blomkje en Wenje zei

Fijn weekend, Miranda!

Groetjes, Pietrik

Miranda zei

Een prachtige krans en wat fijn dat je er dan zolang plezier van hebt! Mooi de oude fotokaarten.

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Bonjade zei

Dus hier staat echt familie op die mooie oude fotootjes...?
Geweldig.
Je krans is ook super! Blijft gewoon tijdloos mooi.

Fijne avond

liefs

Ús hûs ús thús zei

Mooie hortensia krans. Ik heb zelf meer dan een jaar geleden eentje van mijn vriendin gekregen. De krans is inmiddels beige/bruin, maar nog steeds vind ik hem mooi.
Ben benieuwd naar je volgende creatie!
Groetjes van Aleta

het Moonhuis Monica zei

Hoi Miranda,

Wat leuk dat je mij gaat volgen en ik heb ook weer een leuke blog gevonden ;-) prachtige foto's maak je zeg!!

Liefs Monica

Maia zei

Prachtig blijft je krans toch!
Wat zijn de foto's van vroeger toch vele malen mooier dan die van nu!
Fijn weekend
Lieve groet Maia

wonen met brocante zei

Mooie krans en wat leuk dat de oude foto's nog van familieleden zijn ook! Groetjes Peggy

bij ELZ zei

Echt een hele mooie krans! En ik ben heel benieuwd wat je ons de volgende keer gaat laten zien! Liefs Lindy

LandHausLeben zei

Was für ein schöner Blog! Liebe Grüße, Carmen

Lilablu at home / Tina zei

Hoi Miranda,
Wat een mooie krans en wat een prachtige foto's erbij. Fantastisch dat ze authentiek zijn (uit eigen bezit komen).
Fijne zondag ook voor jullie,
Liefs,
Tina