24 januari 2013

VOGELTJE WAT BEN .........................






DAG LIEVE BLOGGERS,

ZO EINDELIJK EEN POST OVER MIJ.
MIJN NAAM IS SPOEKIE EN IK KOM UIT HET ASIEL.
IK WAS TOEN 6 MAANDEN.
BEN SAMEN MET MIJN BROER DIESEL, DIE SPREKEND OP MIJN LIJKT, UIT HET ASIEL OPGEHAALD DOOR MIJN BAASJES.
SINDSDIEN WOON IK BIJ HUN.
IK HEB ECHT EEN KATTEN LEVEN.
RUIMTE OM TE SPELEN BINNEN EN BUITEN.
MAAR OOK NOG TE LUIEREN.

IK HEB OOK WEL WAT TE KLAGEN HOOR!

DAT IS DAT IK NIET ACHTER DE VOGELS AAN MAG VAN MIJN BAASJE MIRANDA.
DAT SNAP IK NOU ZELF NIET.
ZIJ  EET ZELF WEL VLEES EN IK MAG GEEN VERS HAPJE.
MAAR IK DOE EIGENLIJK HELEMAAL NIKS MET DIE VOGELTJES.
IK ZAL HET UITLEGGEN.

IK ZIT VOOR HET RAAM EN BEWONDER ZE .
IK PRAAT MET ZE (MIAUWT)
IK SPEEL MET DE VOGELS.
DAT SPELLETJE HEET PAKKERTJE.
JA, EN ALS IK DAN NA LANG WACHTEN,  MIAUWEN EN GLUREN.
 ZE DAN EINDELIJK BIJNA HEB.
KOMT ZIJ WEER AANGEREND
ROEPT DAN  "SPOEKIE" NIET DOEN!
JA, DAAR HEB IK DAN ZO DE PEST IN.
DAN VLIEGT DIE VOGEL WEER WEG.




NU HEEFT ZE OOK NOG VAN OVERMAAT VAN RAMP  2 VOGEL KUSSENS GEKOCHT.
VOOR OP DE BANK.

HIER MAG IK WEL NAAR KIJKEN.
TEGEN AAN LIGGEN.
MAAR JA!
STOFFEN VOGELS LIGGEN NIET ZO GOED OP MIJN MAG.






OKÉ DAN,  ZE LIGGEN WEL LEKKER OM TEGEN AAN TE LUIEREN HOOR!





 NOU, DIT WAS HET DAN.

IK GA MAAR VERDER MET LUIEREN.

VAN MIJN KRIJGEN JULLIE POOT !




MIAUW,

SPOEKIE

24 opmerkingen:

It's me zei

Wat een lieverd ben jij Spoekkie !!..geniet maar lekker vandaag...liefs van mij...xxx...

Home and Lifestyle zei

Nou Spoekie, ik vrees dat je aan mij geen beter baasje zou hebben: ik kwam ook achter je aan als jij weer achter de vogeltjes aan het jagen was. Dus het kussen vind ik een goed alternatief. Ik ben geen kat dus veel inlevingsvermogen in jouw leventje heb ik niet, helaas...echt veel heb je niet aan mij!

Een pootje terug :)!

lia zei

Wat leuk.... Spoekie je lijkt precies op onze Miss kitty, misschien iets groter. En nee, vogeltjes moet je met rust laten. Het is moeilijk maar wat lig je daar heerlijk dat dat kussen aan.

Lekker doezelen, want buiten schijnt de zon maar is het wel fris.

Groetjes Lia

Pure & White zei

wat een heerlijk beest, en wat een mooie kussens..;-))

groet Dineke

De liefste zei

Hoi Spoekie, aangenaam kennis te maken! Klinkt allemaal erg fijn zo bij jou baasjes. Maar idd wel een beetje flauw van de kussens ;) hihi.
Liefs,
Mirjam

amy zei

Hhaha ,wat n leuke poezenpost !
Die vindt ik altijd zo leuk
Leuk die fotos ,net of die vogel op zn koppie zit

Krek wak wou zei

Wat een leuke post, Spoekie! Je ziet wel dat het luieren tegen een gezellig vogelkussentje veeeel leuker is dan achter de vogeltjes aanzitten!
Groetjes aan je baasje Miranda!
X Nicole

rommy moosie68 zei

wat super lief van je baasje dat ze julie heeft mee heeft genomen daar hebben jullie het wel naar jullie zin zo te zien fijne avond daar op de bank een groetjes aan je baasje liefs rommy een katen vriend hihi

Alie zei

Geniet maar lekker van haar, wij missen onze poes heel erg. Gelukkig hebben we onze Boef nog. Groetjes Alie

Mayflower zei

Ohhh....wat een leuke post Miranda en wat een lieverd is Spoekie....op die vogeltjes vangerij na dan hihi.
Zou van mij ook niet mogen. Maar je heb het mooi opgelost met die prachtige kussen, als ie daar uit nijd de nageltjes maar niet inzet hihi
Lieve groet, Mea

Bizzy @ home zei

Oh, die spoekie, heb wel met 'm te doen hoor..
Lieve groet, Renny

Gerry zei

Wat een mooie poes, Miranda! Ik hoop dat ze jullie veel plezier brengt.
En of ze bij de vogeltjes wegblijft? Ze is van nature een jager. Maar het is niet zo'n lekker idee!
Geef haar een knuffeltje!

Lieve groet,
Gerry

Linda zei

Haha, wat een leuke post. Het lijkt er ook nog op dat Spoekie er sjagerijnig van is! Maar volgens mij heeftie een prima leventje!
Lieve groet, Linda

"Création" zei

Ohhhh wat en lieverd jou Spoekie Miranda, en wat een heerlijk verhaal vertel je erbij.

Zeker een beetje frustrerend voor Spoekie een kussen me vogeltjes erop, hahaha. Maar Spoekie geniet wel dat zie je zo.....

Liefs,
Josephine

Huize Kip Kakel zei

Ach..arme Spoekie..
weet je hoe ze dit noemen..de kat op het spek binden :)
Echt niet leuk van jouw baasje..maar ik vind de kussentjes wel heel leuk..
Slaap ze..
lieve groetjes Hannie ♥

Peet zei

Wat een mooie trotse kat! En prachtig gefotografeerd...
Lieve groetjes, Peet.

jacqueline zei

Het zit er nou eenmaal in...dat jachtinstinct! wij hebben sinds kort een kleine siamees...maar hoe klein ook, het jagen manifesteert zich al vroeg!Ach gewon genieten maar! groet,Jacqueline

Kaatje zei

Wauw Spoekie, jij hebt mooie kussens!!!! Waar heeft je baasje die gekocht dan ga ik ook kijken want die wil ik ook wel!!!! groetjes, karin

Kaatje zei

Bedankt voor je berichtje, ik ga morgen meteen even kijken bij Blokker want ik vind ze prachtig!!!! THX!

Miriam zei

Tjonge... spoekie ziet er erg ontspannen uit, volgens mij heeft ze een goed leven!
Ach, en af en toe een vers vogeltje hoort er bij ;). Vangt ze ook muisjes? (die van ons wel.. ligt regelmatig een 'cadeautje' op de deurmat..)
Groetjes en een fijn weekend!
Miriam
't Bezige bijtje

La Maison zei

Spoekie heeft een heerlijk leven bij jullie.
Dromen op de bank met een vogelkussen, dat zou ieder katje wel willen.

Lieve groet
Hermine

idémakeriet zei

Ha die spoekie, mooie kat.
Ja ook hier ben je niet welkom hoor om een vogeltje te veroberen, vindt dat vreselijk zielig en ik heb hier ook twee soortgenoten van jou die wel eens met zo´n hapje thuis komen nou dan krijgen ze brommen hoor.
Kijk jij maar lekker naar die mooie kussens die je lieve baasje voor je heeft gekocht. Maar je mag niet kwijlen hoor op de kussens:)
Liefs Gerda

Judith zei

Nou zeg, dat is ook een schrale troost nu je het met een stoffen vogel moet doen!

hihi

Fijn weekend

G-STYLE zei

Haha ..... Wat een leuke post is dit en wat is Spoekie een leuke kat .

Wij hebben hier vier poezen rondlopen , eentje als jonkie zelf uitgezocht ,
de rest is aan komen lopen , die hebben ons dus uitgezocht ;-)

Fijne avond verder , hartelijke groet van Gea