09 januari 2013

TV KAST





ZO!

DE KERST IS DE DEUR WEER UIT
 EN 
DE WINTER KOMT ER MISSCHIEN AAN DEZE WEEK.
OF 
WORDT HET TOCH LENTE ?






IK HEB ZIN IN DE LENTE.

DE VOORTUIN GAAT OP DE SCHOP.
IK HEB EEN ANDER TUIN PLAN GEMAAKT. 

OOK ONZE OPRIJ PAD 
EN 
 ONZE POORT WORDT VERNIEUWD.

DE DAKPANNEN GAAN DIT JAAR EINDELIJK HET DAK OP.
HET HUIS MOET GESCHILDERD WORDEN.
DUS IK WIL GRAAG VAN DE WEER GODEN MOOI WEER!

NIET ZOALS AFGELOPEN JAAR.

HET HEEFT ZO VEEL GEREGEND.
 DAT ONZE KIPPEN BETER ZWEM VLIEZEN AAN HUN POTEN KONDEN HEBBEN.
 DAN HUN EIGEN KIPPEN POTEN.

DUS IK WIL GRAAG MOOI DROOG ZONNIG WEER MET IN DE NACHT EEN REGEN BUITJE.
DAN KAN IK LEKKER BUITEN AAN DE GANG GAAN.








NU NEEM IK ALVAST EEN VOORPROEF OP DE LENTE
 MET DEZE WITTE HYACINTEN.








IK HEB DE WOONKAMER WEER OPNIEUW GESTIJLD.

WANT HET IS TOCH OOK WEL WEER EEN BEETJE KAAL, ALS DE KERSTBOOM WEER WEG IS.









IK HEB DEZE TV KAST VORIG JAAR OOK EEN MOOI OUD VERGRIJSD GROEN KLEURTJE GEVEN.
DE VERF IS VAN 'L Authentique/ GROOTMOEDERSKASTJE 
HETEN DEZE VERF EERST.







DEZE KASTANJE KRANS HEB IK ZELF GEMAAKT VORIG JAAR.








































LIEVE GROET,

MIRANDA 


15 opmerkingen:

oma leentje zei

Leuk ook jou tv in de kast .
Zo grappig wat iedereen zo met dat ding doen . Net zoals die van ons gewoon helemaal verstopt....
Hoop ook op een mooie zomer. lekker veel buiten.
fijne avond nog
lieve groet Leni

It's me zei

Wat een gezellig hoekje zo Miranda...leuk de voorjaarsbollen.....ik heb zo'n zelfde pot net neergezet in het grijs ...ook met voorjaars bollen...liefs van mij...xxxx...

Marjonel M zei

Mooie foto's Miranda, je hebt flinke plannen het komende jaar, je laat ons vast wel wat zien.

Fijne dag! groet, Marjonel

Bizzy @ home zei

Ik ben bang dat je nog even geduld moet hebben, koning winter komt eraan.
Mooi de hyacinten, heerlijk om alvast in de voorjaarsstemming te komen.
Lieve groet, Renny

Gerry zei

Het is heerlijk om na de feestdagen weer gezellig te stylen. De bolletjes doen het altijd goed, lekker fris groen.
Je hebt grootse plannen Miranda, ik hoop dat het je lukt. Voorlopig krijgen we vorst met zon en waarschijnlijk schaatsen op ondiepe wateren. Dat heeft ook wel weer zijn charme!

Lieve groet,
Gerry

Kom Achterom zei

OOh heerlijk ik ruik ze zij jou ook al! hihi heerlijk he maar vorst vind ik ook een traktatie hoor met prachtig helder weer ook super fotograveerweer is dat!!
Fijn weekend
Yolanda

Barbara zei

Zo jij hebt een hoop plannen. Je kastanje krans is prachtig en alles wijst er inderdaad op dat je zin hebt in de lente.

De sneeuw laat lang op zich wachten...

Fijne avond,
B.

PS. ik heb zojuist mijn Give-away geschenk op mijn blog geplaatst. Super blij :)

't Glimmenhofje zei

Hallo Miranda, zo te lezen ben je weer een hoop van plan en jullie blijven het ook even enthousiast aanpakken! Heerlijk... En ik hoop ook dat we dit jaar eens wat meer en langer kunnen genieten van de lente, want die was vorig jaar knudde. Succes met je nieuwe plannen en daar gaan we hier vast meer van zien. Hartelijke groetjes, Joyce.

bij ELZ zei

Ooh wat een leuke plannen! Ben heel benieuwd naar je voortuin. Wel altijd een flinke klus zoiets. Heel veel succes! Je tv-kast is prachtig! Liefs Lindy

flowersandhome zei

Mooie kast én alweer mooie decoratie Miranda! Vind de krans heel mooi!
Ik heb het gevoel dat iedereen zijn tv-kast op de blog zet. Neen, ik doe niet mee, niet echt bloggenswaard, onze tv en kast ;-)
Groetjes,
Marian

Madelief zei

Je woonkamer ziet er gezellig uit Miranda!

Heel veel succes met alle plannen dit jaar. Zo te horen gaan jullie een drukke paar maanden tegemoet.

Fijn weekend!

Madelief x

Loraine Living zei

Leuke kast, en je ziet geen tv...heerlijk !
Mooi gedecoreerd met de leuke schaapjes ;)
Fijn weekend, lieve groet Diana

Alie zei

Jij hebt de tv ook mooi weggewerkt, ik vind het echt ondingen, maar ja, je kunt er niet meer buiten. Heb ook het voorjaar in huis gehaald met wat bolletjes. Van mij mag de winter blijven hahaha. Leuke tv-kast hoor, groetjes Alie

amy zei

Van mij mag het ook lente worden,de voortuin hier moet ook wat aangedaan worden ,heerlijk de boel veranderen

Miranda zei

Leuk om alvast plannen te maken, we krijgen er vast nog wel meer van te zien... Je kamer ziet er weer gezellig uit, de krans vind ik erg mooi!

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda