21 januari 2013

************************





Dit kastje heb ik al heel lang.
Heeft ook al veel verschillenden kleuren gehad.
Nu is het linden groen met daaronder donker blauw.
Ik heb dit na het verven, de verflagen door geschuurd.
Dat geeft een heel fris vrolijk uiterlijk.
Het is in de zelfde kleur geschilderd als de tv kast.
Het kastje is van mijn manlief zijn moeder geweest.













Het servies in dit kastje is mijn lievelings thee servies.
Alleen jammer dat de suikerpot stuk is.
Dus als jullie toevallig de suikerpot ergens tegen komen wil je me dan even mailen.
Ik ben er naar op zoek.






Deze motor heeft mijn manlief jaren geleden voor zijn verjaardag gekregen van mijn zus.
Manlief en ik rijden allebei motor.
 Dus ik vind deze geweldig leuk.

















































Viool is van de oma van manlief.




EN

NIEUWE SPULLEN OP MIJN VERKOOP BLOG!

OF HIER

                                          http://www.marktplaats.nl/verkopers/7140765.html




Er komt van de week meer bij.
 Want ik ben de schuur weer aan het opruimen.

Lieve groet,

Miranda 


18 opmerkingen:

Pascale zei

HEt kastje is echt heel leuk geworden! Mooie kleurcombinatie. Groet, Pascale

lia zei

mooi kastje...leuk ook met dat gaas ervoor.

Fijne week
Lia

Peet zei

Wat een mooi gestyled hoekje! Het kastje ziet er prachtig uit.
Lieve groetjes, Peet.

Kom Achterom zei

Het is een schattig kastje! Mijn meidenkast heeft dezelfde vorm in de deur dat maakt het zo sierlijk. Mooi hoor je servies met korenbloemen
fijne dag
Yolanda

Alie zei

Vind dit gewoon het allerleukst, zelf opgeknapte spulletjes met een verleden! Groetjes Alie

Gerry zei

Prachtig kastje en zo met de herinneringen eraan!

Lieve groet,
Gerry

Home and Lifestyle zei

Ik vind het kastje super leuk, het gaas geeft de kast meteen iets extra's!

Lieve groet, Ingrid

Saskia zei

Wat een schitterend kastje. De kleur is mooi geworden zo.
Groetjes Saskia

Mayflower zei

Wat een superleuk kastje Miranda. En wat leuk dat je het paneel vervangen heb voor kippengaas.
Toen mijn zoon geboren werd stond er op zijn kamer ook een oud kastje waarvan ik het glas vervangen had voor gaas. Destijds had RM ook dit soort kasten.
Een mooi sfeervol hoekje.
Lieve groet, Mea

Janneke zei

Lindengroen op donkerblauw is prachtig! Vind het korenbloemenservies ook schattig maar die motor spant de kroon. Rij jij ook op deze motor? Zie me zelf er al op zitten met dat hoge stuur, geen gezicht want ik ben al een beetje oud.
Groetjes en een fijne week verder,
Janneke

Krek wak wou zei

Een prachtige kastje, Miranda! Stoere vrouw ben je zeg....motorrijden! Mijn zijwieltjes zijn net van mijn fiets...haha...grapje hoor!
Fijne avond!
x Nicole

Madelief zei

Het kastje is mooi geworden Miranda! Je hebt ook prachtig serviesgoed erin staan.

Een fijne week toegewenst!

Madelief x

Ingrid zei

Ik hou ook van je kastje en de moto is hier ook één van mijn favorieten!mooi alles!fijne week....

De liefste zei

Wat een schatje van een kastje. En wat een speciale spulletjes erin en er omheen. En allemaal zo met zijn haar geschiedenis en verhaal. Ik zal mijn ogen open houden voor een dergelijk suikerpotje

Linda zei

Echt een mooi kastje! Het motortje vind ik heel leuk! En...ik ga je ook gezellig volgen!
Lieve groet, Linda

bij ELZ zei

Oh wat een leuk kastje! En met prachtige spulletjes er in en er op! fijne avond, liefs Lindy

Passione Helena zei

Wat een leuk kastje Miranda.. Een plekje waar je de meest dierbare spullen in en op bewaard. Dat maakt het kastje nog eens extra speciaal.

Bedankt voor je lieve reactie.

Lieve groetjes, Helena

Huis in de Provence zei

mooie kleur heeft het kastje!!
Fijn weekend alvast.
Gr. Mirjam