12 november 2012

VIOOL


DAG LIEVE BLOGGERS,

HIER BEN IK DAN WEER.
 NA EEN STILTE VAN ONGEVEER 3 WEKEN.

IK WIL EERST EVEN ALLE BLOGGERS DIE EEN REACTIES OP MIJN VORIGE POST HEBBEN ACHTER GELATEN.
 HEEL ERG BEDANKEN VOOR JULLIE LIEVE REACTIES.
WE LIEPEN HIER EVEN OP WOLKEN.
BEDANKT ALLEMAAL!

MAAR OP WOLKEN LOPEN DAT DUURDE NIET LANG.
IK HEB 2 WEKEN EEN ZEER INNIGE RELATIE GEHAD MET ONZE WC POT.
WAT WAS IK ZIEK EN MISSELIJK.
HET GEVOLG WAS DAT AL MIJN 3 KINDEREN EN MANLIEF ZIEK WERDEN.
ALLEEN MANLIEF WAS DE BIKKEL EN GING TOCH TE WERK.




NU GAAT HET WEL WEER MET ME.

WE HADDEN VORIGE WEEK OOK NOG EEN JARIGE.
MIJN ZOON MYRON WAS 9 NOVEMBER 12 JAAR GEWORDEN.
LIEVERD OP NAAR 13 JAAR!





















FIJNE WEEK,

MIRANDA 


17 opmerkingen:

M. zei

fijn dat je weer een beetje beter bent!!

fijne week!
groetjes manuela

creatie's and stuff by jenneke zei

ik miste je al het was zo stil aan het front had al een keer gekeken of ik niet iets had gemist, maar nu snap ik het , wat vervelend zeg, hopen dat het nu lang achter de rug mag zijn
ik wil je bedanken voor het geven van deze give away en natuurlijk saskia van harte feliciteren

lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hi Miranda..♥
Oooh wat hebben jullie allemaal pech .. zeker een naar virusje..:(
Wens je/jullie Beterschap ..;)

En Van ♫♥Harte♥♫ Gefeliciteerd Sas♥ ..je verdient♥ het hoor..;))
Wens je Fijne week toe Liefs Gaby..♥

Home and Lifestyle zei

Die innige relatie is inmiddels hoop ik op een scheiding uitgelopen...met de wc wil je toch geen al te hechte relatie hebben of niet? Gelukkig gaat het al weer beter met je en is er ook een feest gevierd...van harte!

Al heb ik niet meegedaan met je give away, uiteraard wel mijn hartelijke felicitaties voor Saskia...ze zal er blij mee zijn!

Lieve groet, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

ziek en misselijk.. oh jakkes wat naar en dan ook nog het hele gezin!
gelukkig hebben jullie dit weer achter de rug!

Saskia proficiat met je gewonnen give away!

lieve groet, Tjits

amy zei

Gefeliciteerd Saskia
Nou wat een toestand in huize de Barn ,ja als eentje het heeft dan heeft de hele familie het ,gelukkig knap je nu weer op
Gr Amy

Homemade Home zei

Wie wilt er nou een relatie met zon
grote (wc) bril?? niemand toch.
Ik hoop dat iedereen weer opgeknapt is. Je bent erna altijd zo zwak.
Fijne avond groetjes Nelly

Mayflower zei

Fijn dat het weer beter met je gaat Miranda en nog gefeliciteerd met je zoons verjaardag.
Saskia van harte met de Seasons, is erg mooi.
Fijne week en een lieve groet, Mea

Gerry zei

Oh wat naar, Miranda, dat je zo ziek geweest bent. Daar is toch helemaal niets aan.
Ik hoop dat je goed opknapt.
Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon.
En Saskia gefeliciteerd met de Give-Away.
Mooie avond!

Lieve groet,
Gerry

little sweet things zei

Dat was dan een behoorlijk heftige virus dat het jullie zolang in de greep gehouden heeft, wat kan een mens zich dan ellendig voelen. Blij dat het nu weer wat beter met jullie gaat en ook nog een jarige tussendoor, van harte met de verjaardag van je zoon!

Ik weet niet of je mijn blog nog gelezen heb maar mijn Jdl is uit en het recept voor een koude herfst avond beviel me wel dus dat ga ik vaker inplannen. Wat een geluk dat ik nu dit mooie tijdschrift bij jou gewonnen heb, die kan ik goed gebruiken op zo'n avond haha.
Heel veel dank alvast en ik ga je meteen even mailen hoor!
Lieve groetjes, Sas

Krek wak wou zei

Gelukkig ben je weer opgeknapt!
Proficiat voor Saskia...ik ben benieuwd naar je nieuwe give-away!
Fijne avond en groetjes van Nicole

De Lorelei Brocante. zei

Ojee...een relatie met de wc pot,...naaa..nee dat is niet echt romantisch hé, haha, bahh..
Fijn dat je je inmiddels weer beter bent gaan voelen.
Neem het er nog maar even lekker van.

Groetjes
Dicky Marie

Madelief zei

Vervelend dat jullie allemaal ziek zijn geweest. Blij dat het nu weer achter de rug is.

Felicitaties voor Saskia! De Seasons is een heerlijk blad om te lezen.

Fijne week.

Madelief x

bij ELZ zei

Wat fijn dat je weer beter bent en nog van harte gefeliciteerd met je zoon! En Saskia; van harte met de give away en veel leesplezier!!
fijne avond, liefs Lindy

Bianca zei

Gezellig dat je weer terug bent....Balen is dat toch dat ziek zijn, rondom deze tijd van het jaar hoor je het zoveel brrr.
Ik ben blij voor je dat je je weer beter voelt.
Saskia, gefeliciteerd met het winnen van de Give-Away.
Groetjes Bianca xx

Kom Achterom zei

Waah heb ik de grand finale van jou keuken gemist!! wat een plaatje!! ooooh meid wat hebben jullie dat mooi gemaakt zeg! Dit is echt genieten!!!!
Gelukkig ben je weer wat opgeknapt. Niets vervelender dan ziek zijn beehh
Fijne week
Yolanda

Miranda zei

Dat klinkt behoorlijk heftig, ik hoop dat het inmiddels weer beter met je gaat! Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon en Saskia natuurlijk met het winnen van een prachtige give away!

Fijne avond. Lieve groet, Miranda