04 oktober 2012

HET IS ER WEER TIJD VOOR ! !




JAAAAAAA!

HET IS ER WEER TIJD VOOR!

MAAR IK BEDOEL DAN WEL IETS ANDERS.









STOOFPEREN!!










HET BLAD WAT ER BIJ LIGT IS VAN DE AMBER BOOM.
DE AMBER BOOM VERKLEUREN ZO MOOI VAN GEEL NAAR ROOD TOT DONKER ROOD IN DE HERFST.








                                                                  .

                                                                     HET LIJKEN WEL BILLEN!









MAAR HET ZIJN EIGENLIJK 2 STOOFPEREN DIE TEGEN ELKAAR AAN ZIJN GEGROEID.

GRIESEN WILDEMAN STOOFPEER

MOOI HE!


 


FIJNE SAPPIGE WEEK,

MIRANDA

14 opmerkingen:

Barbara zei

WOW... ik dacht inderdaad aan iets anders bij het zien van de eerste foto.

Maar stoofpeertjes jah, die brengen gelijk goede herinneringen naar boven. Ieder jaar kreeg ik zelf gemaakte van mijn schoonmoeder, zo verrukkelijk!

Lieve groet,
B.

creatie's and stuff by jenneke zei

wat een plaatje van een stoofpeer, ik zag er vanalles in ☺, billen later weer een hartje ☺

lieve groet jenneke

Bonjade zei

Oh....dacht even waar is het tijd voor......zo'n vreemde foto die eerste ;)
Maar stoofpeertjes....heerlijk....
Bijzonder soort zo te zien, ken deze niet.....ha leer steeds weer wat bij ;)

Fijne avond

Liefs

Alie zei

Stoofperen, ze zijn niet alleen fotogeniek, maar ook heerlijk. Hier op Urk eten we ze ook bij "kapkool", dat is witte kool met uitgebakken vet spek en dan de peren erbij voor het vet, heerlijk! Groetjes Alie

ByVonneThuis zei

Haha, wat een leuke foto.
Eet die voorlopig maar niet op, die verdient wel een ereplekje op de fruitschaal.

Groetjes Yvonne

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Mooie foto´s van een bijzondere peer.

Zo´n foutje in de natuur kan ook heel mooi zijn.

Fijne avond en lieve groet,

Loes

Home and Lifestyle zei

Mijn moeder maakte vroeger ook vaak stoofperen, heerlijk vond ik dat!

Lieve groet, Ingrid

Gerry zei

Wat een grappige peer. Kun je weer heerlijk compote van maken.
Mooie sfeerfoto's Miranda!

Lieve groet,
Gerry

Musje zei

Haha ja dat is waar ik aan dacht,toen ik de foto zag,aan billen,wat apart deze stoofpeer,oh ik vind dat zo lekker stoof peertjes,jammie,lieve groet Musje.

Madelief zei

Heerlijk stoofpeertjes! Komen ze uit jouw tuin? Dat maakt het extra speciaal.

Fijn weekend!

Madelief x

♥Xanne & Vinny zei

hhhahah Miranda die peer is zo grappig

liefs Xanne

Kom Achterom zei

Heerlijk Peertjes ik kom eraan!!!
fijn weekend
Yolanda

Mayflower zei

Dit peertje gaat straks met de billen bloot als jij ze gaat stoven.
Wat een bijzonder modelletje hihi.
Ik wens je een fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Miranda zei

Stoofperen zijn niet mijn favoriet, maar je foto's zijn geweldig!

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda