05 oktober 2012

HAPPEN NAAR..... GIVE AWAY WINNAAR! EN NIEUWE GIVE AWAY



HET IS NIET HAPPEN NAAR EEN BEKEND KOEK MERK.
MAAR NAAR DE WINNARES!
VAN DE SEPTEMBER GIVE AWAY!
KIJK HIER ONDER WIE QUINTEN "MIJN ZOONTJE " VAN 10 JAAR.
 HIER TREK MET ZIJN MOND. 


                     EERST EVEN ROND DRAAIEN!



                              
                              DAN LOPEN NAAR EEN BRIEFJE MET DE NAAM VAN DE WINNARES.



                           HAPPEN MAAR.......................





                   DE WINNARES IS GEWORDEN...........?



                                                               MANUELA EN CO!!

                         VAN HARTE MET JE PRIJS EN STUUR ME EVEN JE ADRES!!

                                                   IEDEREEN DIE MEE HEEFT GEDAAN.
                                                      BEDANKT VOOR HET MEE DOEN !




LET OP ! !

  DE NIEUWE GIVE AWAY!!

IK GEEF WEER EEN MAGAZINE WEG!

HET BLAD 

SEASONS

MAAR DAN DE NIEUWSTE UITGAVE DIE KOMT PAS 7 NOVEMBER 2012 IN DE WINKEL.

IK LAAT NU DUS EVEN EEN FOTO ZIEN VAN DE VOORPAGINA VAN DEZE MAAND VAN DE
SEASONS.
 MAAR DAT IS DUS NIET DEGENE DIE JE KRIJGT.
 JE KRIJGT DE NIEUWSTE UITGAVE VAN DE MAAND NOVEMBER 2012.



LET OP!!

WAT MOET JE DAAR VOOR DOEN !!

* BIJ DE GIVE AWAY POST EEN REACTIE ACHTER LATEN
 OF 
JE MEE DOET AAN DE GIVE AWAY.

* LINK PLAATSEN OP JE EIGEN BLOG

* VOLGER VAN MIJN BLOG ZIJN OF WORDEN.




ZO EN NU GA IK PROBEREN OM JULLIE VAN HET WEEKEND ALLEMAAL OP TE ZOEKEN OP JULLIE BLOG EN ANDERS VOLGENDE WEEK !

TOT BLOGS EN FIJN WEEKEND,

MIRANDA 

13 opmerkingen:

ivoorwit.blogspot.com zei

Van harte Manuela.
Miranda, ergens aan de rechterkant staat 5 november 2010 ...
Dat bedoel je vast niet.
Bedankt alvast bedankt voor je nieuwe give away.
Groetjes, Thea.

Carine zei

Gefeliciteerd aan de winnares en spijtig genoeg kan ik niet meer meedoen aan give aways want ik krijg geen foto's meer geplaatst op mijn blog aan de zijkant!

Lieve groetjes
Carine

Miranda zei

En weer een originele manier om de winnaar bekend te maken; leuk!

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

ps. En graag doe ik weer mee aan je nieuwe give away!

flowersandhome zei

Wat een uniek idee om de winnares te 'happen' ;-) Proficiat aan Manuela en co!
Groetjes,
Marian

"Création" zei

Wat leuk en orgineel Miranda om op
deze manier een winnar te trekken,
uhhhh happen, hihi.
De winnares van harte gefeliciteerd!

Je vorige post, hoe bijzonder deze peer, moest toen ik de eerste foto zag ook meteen aan billen denken.
Wat zijn ze heerlijk hé de Wilde giesermannetjes, alleen erg hard en
een hel klus een emmer vol te schillen.

Een fijun weekend,

Liefs,
Josephine

creatie's and stuff by jenneke zei

happen happen.......narmauela en co di eik hierbij hartelijk feliciteer, en jou bedank voor het geven van deze gave give away..........................doe ik gelijk weer mee ook voor de volgende om een kansje te wagen.....ik zeg altijd maar bij een give away meer kans dan in de staatsloterij ♥

ik plaats je link op mijn site hoor miranda lieve groet jenneke

Manuela zei

hai Miranda,
Wat super!!!!!DANK JE WEL!!!!!!!
Zo win je nooit wat en zo twee keer achter elkaar...Ik ben er erg blij mee!!!!
Dank je wel Quinten!!!Goed gehapt!
Ik zie alleen even niet waar ik mijn adres heen moet sturen...was op zoek naar een mailadres maar zie het even niet......
Ik hoor van je...
Groetjes Manuela

Eefies day zei

Hoera voor Manuela, je hebt wel een goede koekhapper in huis hoor:)
Jammergenoeg ben ik geabonneerd op de Seasons, ik heb hem al in huis en moet zeggen hij is erg leuk!!!!
Succes!!!

♥Eefie

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hi Miranda..♥
Dat zag er spannend uit hihi..;)))
Van Harte♥ Manuela met je mooie prijs..;))
Hopelijk meer geluk♥ volgende keer ..;0
Wens je/jullie fijn herfstweekend♥ Liefs Gaby..♥

little sweet things zei

Gefeliciteerd Manuela!
De herfst uitgaves van tijdschriften zijn vaak ontzettend mooi dus ik doe graag mee om een kansje te wagen op de seasons.
Fijn weekend!
Groetjes, Sas

Blomkje en Wenje zei

Wat een grappige 'trekking', je hebt het ook leuk in beeld gebracht!

Fijne zondag

Groetjes, Pietrik

Thuis bij Tjits zei

wat een ontzettend leuke manier om de winnaar te bekend te maken!!
en ik doe heel graag weer mee met je nieuwe give away!

lieve groet, Tjits

Janny, Especial and More zei

Ik doe weer graag mee!