01 oktober 2012

FLOWER POWER



DAG ALLEMAAL,

IK ZOU JULLIE NOG LATEN WETEN WAAR IK DE LAATSTE TIJD DRUK MEE BEN GEWEEST.

NOU, MET DIT!
BIJ ONS IN HET DORP WORDT I X PER JAAR DE FORALIA GEHOUDEN.

BLOEMEN SHOW.

WAAR BUURT BEWONERS EN EN LEERLINGEN VAN SCHOLEN HUN MOZAÏEKEN KUNNEN SHOWEN.
 DIE ZE THUIS OF OP SCHOOL HEBBEN GEMAAKT,
MAAR ER WORDT OOK EEN VRIJ MARKT EN PLAYBACK SHOW ENZ. GEHOUDEN.
MAAR OOK WORDT DE GYMZAAL IN EEN BLOEMEN TUIN VERSIERT MET EEN THEMA.
WAAR ALLE KUNST WERKEN VAN DE MENSEN EN KINDEREN KOMEN TE HANGEN.
WAT MET HET THEMA TE MAKEN HEEFT.
IK WERD GEVRAAGD OF IK IN DE TUIN COMMISSIE PLAATS WOU NEMEN EN MEE WIL GAAN BRAINSTORMEN OVER DE NIEUWE THEMA'S VOOR DE KOMENDE JAREN.
DAT VOND IK ERG LEUK!
DUS IK ZEI JA!
( BEN SLECHT IN NEE ZEGGEN)

ZE VROEGEN OF IK DAN OOK DIT JAAR ALVAST WOU MEE WERKEN AAN DIT THEMA DE FLOWERPOWER.

IK HEB GEHOLPEN OM DIT OP TE BOUWEN SAMEN MET MENSEN VAN  DE GROEP VAN DE TUIN COMMISSIE EN VRIJWILLIGERS.
 IN 1 DAG
DE GYMZAAL IN EEN BLOEMEN TUIN (FLOWERPOWER.) TE VERANDEREN.
IK HEB WAT SFEER FOTO'S GEMAAKT ZODAT JULLIE EVEN MEE KUNNEN GLUREN. 










HET BLOEMSTUK ZONNEBLOEMEN NAAST DE PEACE SCHILDERIJ OP DE SOKKEL HEB IK GEMAAKT.
 DEZE LEUKE KNUL HEBBEN WE MET DE MEIDEN HIPPE KLEDING AANGEGEVEN.






BLOEMSTUK GEMAAKT DOOR RIA
( IEMAND UIT DE TUIN COMMISSIE)





DEZE BLOEMEN KOMEN UIT MIJN BLOEMSTUK






HET HET LIEFDES PAARTJE.

( WEL ZACHTJES DOEN HOOR! 
ZE HEBBEN ONS ANDERS VAST DOOR DAT WE STAAN TE GLUREN)









GEMAAKT DOOR RIA
  (IK WAS DE AANGEVER. IK WERKTE DIE DAG SAMEN MET HAAR)


















OP DIT SCHERM WERD EEN FILM VAN WOODSTOCK GEDRAAID.
























DE POMPOENEN TEELT MET HELE GROOTTE.














DIT BLOEMSTUK HEB IK OOK GEMAAKT.


















HIER ZIE JE DAN DE FILM VAN WOODSTOCK OP HET WITTE SCHERM.

DAARNAAST ZIT IK OOK IN DE OR ( OUDERRAAD ) VAN DE SCHOOL VAN MIJN KINDEREN.
 DIE HEBBEN EEN CIRCUS THEMA DEZE MAAND 
EN 
17 OKTOBER KOMT CIRCUS KRISTAL NAAR ONZE SCHOOL.

DUS MOEST DE SCHOOL VERANDERD WORDEN IN EEN CIRCUS.
DE AULA IS VERANDERD IN EEN CIRCUS TENT MET EEN DAK VAN ALLEMAAL CRÊPE PAPIER.
IK HEB ZO WAT DE HELE DAG OP DE TRAP GESTAAN OM ALLES ZO HOOG MOGELIJK OP TE HANGEN.

DAARNAAST HEB IK OOK OP DE VERJAARDAG VAN MIJN NEEFJE GILLIAN
  (DIE WERD 18 JAAR ) 
MEE GEDAAN AAN ZIJN PAINTBALL FEESTJE.
IK HEB VOOR HET EERST
PAINTBALL GESPEELD.
NOU, WAT ZE OOK ZEGGEN!
JE KRIJG ER ECHT GROOTTE BLAUWE PLEKKEN VAN EN DE VERF KOGELS DOEN OOK ECHT ZEER.
DIE MAN ZEI DAT HIJ SPECIALE KOGELS HAD DIE EERDER UIT ELKAAR SPATTEN.
DAT HET DUS NIET ECHT ZEER DEED.
NOU, BEN IK ECHT GEEN WATJE !
MAAR WE HADDEN ALLEMAAL WEL BLAUWE PLEKKEN EN DE MANNEN OOK.
MAAR OOK GROOTTE VAN ZO'N 7 CM BREED.
DIE LEKKER ROOD/PAARS/BLAUW WORDEN.
MAAR WAS HET LEUK?
JA!
OF IK HET WEER ZOU DOEN ONDANKS DE BLAUWE PLEKKEN.
JA!

DIE ZELFDE WEEK IS OOK MIJN SCHOONMOEDER EN VADER EEN WEEK BIJ ONS BLIJVEN LOGEREN.
DIE WONEN IN DUITSLAND.
SINDS 10 JAAR WONEN ZE DAAR.
ZE ZIJN VERHUISD VAN NEDERLAND NAAR DUITSLAND.
MAAR WILLEN WEER TERUG NAAR NEDERLAND.
NOU, DIT IS HET ZO EEN BEETJE .
VAST WEL WEER WAT VERGETEN TE VERTELLEN AAN JULLIE.
FOTO'S VAN HET CIRCUS FEEST KOMEN ALS HET GOED IS NOG.

FIJNE WEEK,

MIRANDA

10 opmerkingen:

Gerry zei

Wat een prachtig project met een mooi onderwerp. Je bloemstukken zijn ook mooi!
Het circus op[ de school van je kinderen wordt ook vast een succes.
Ik vind je give-away een heel mooi idee, maar de afgelopen maanden heb ik er al 3 gewonnen, zodat ik even pas op de plaats maak.

Lieve groet,
Gerry

idémakeriet zei

Nou jij ben wel lekker bezig geweest zeg.
Wa is het alemal gaaf geworden zeg, echt flowerpower!
Leuk al die verschillende bloemstukken en dat paartje in de tent.
Kan me voorstellen dat het even aanpakken is maar jullie zullen ook vast heel veel lol samen hebben gehad.
Ik ben benieuwd hoe de cirkustent daar op school wordt.
Liefs gerda

creatie's and stuff by jenneke zei

wat een enorme leuke dag zal dat zijn geweest, wat een prachtige foto's, lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

tjeemie wat een drukke vrolijke boel bij jou zeg hahahah ziet e allemaal mooi uit en wat een mooie bloemstukken heb je gemaakt ...tis een tijd geweest van feesten aan jou kant en ook al kwam je er niet af zonder blauwe plekken je heb veel pret gehad .... een heel drukte maar ook weer even genoten van pa en ma die kwamen logeren ... wens je een rustige week toe kan je even bij komen van alles ...lieve groet rosita

Judith zei

Wat een bijzonder initiatief, het zal wel heel leuk geweest zijn om daaraan mee te werken!

Sterkte met de blauwe plekken, gelukkig was het paintball-en de blauwe plekken waard;-)

Gezellig dat je schoonouders kwamen logeren en ik denk dat jullie dan wel blij zijn als ze weer in Nederland komen wonen of niet? Wonen ze net over de grens of een stuk Duitsland in?

Groetjes X

Janneke zei

Enig zeg die Flower Power Floralia, ik heb genoten van je foto's. Dat stelletje in dat tentje met die benen die er uit steken en dan al die mooie bloemstukken. Ik werd hier weer even mee terug in de tijd genomen.
Groet, Janneke

Barbara zei

Wat een prachtige foto impressie, ik heb genoten (even terug in de tijd). Super dat je mee doet met de Flower Power Floriade.

Enne... zo lief dat je iedere maand iemand blij gaat maken met je give-aways. THAT'S LOVE LOVE LOVELY !!!

Lieve groet,
B.

Miranda zei

Drukke, maar gezellige tijden bij jou! Je hebt heel wat leuke dingen op de agenda staan; geniet van alles.

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

Mayflower zei

Wat een leuk thema dat Flower Power en wat hebben jullie dat allemaal mooi gemaakt. dat is vast een groot succes geweest.
Ook fijn dat je schoonouders een weekje bij jullie kwamen logeren Miranda.
Ik wens je een fijne avond.
Lieve groet, Mea

Madelief zei

Wat ontzettend leuk ziet jullie bloemenshow eruit. Het moet een hoop werk zijn geweest om het allemaal zo mooi te krijgen. De bloemstukken zijn prachtig!

Madelief x