26 september 2012

*** STILLEVEN ***








DEZE HORTENSIA HEB IN ZELF GEMAAKT.
DE BLOEMEN KOMEN UIT MIJN EIGEN TUIN.







WAT DIT JAAR ERG TEGEN VIEL. 
DOOR DE STRENGE WINTER VORIG JAAR EN DE VELE HOOS BUIEN DIT JAAR.





HET IS EEN PLANT DIE VEEL IN MIJN TUIN VOOR KOMT.
IK HOU ERG VAN DEZE MOOIE BOEREN PLANT.






DIT VOGEL NESTJE HEEFT MIJN SCHOONMOEDER LAATST GEVONDEN BIJ HAAR THUIS.

HET IS EEN NESTJE WAT BESTAAT UIT HONDEN HAAR, 
MOS EN PIEPSCHUIM BALLETJES.

HET IS EEN ECHT VOGEL NESTJE.




















MOOI HÉ DIE KLEUREN!








FIJNE WEEK,

MIRANDA

16 opmerkingen:

creatie's and stuff by jenneke zei

dat vogelnestje is werkelijk prachtig zeg

lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

Marian zei

Dat nestje...prachtig, zo fijntjes en strak.
Maar je krans mag er ook wezen hoor!!!

Pure & White zei

mooie krans, en wat een bijzonder vogelnestje!!
Kadootje rechtstreeks aan de natuur!

Fijne dag!

Dineke

Miranda zei

Wat een prachtige krans en wat blijft het toch bijzonder zo'n nestje. Wat leuk dat je de laatste maanden van het jaar zoveel mensen blij gaat maken met een mooie give away!

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtige krans super die kleuren jammer genoeg heb ik niet zo mooie in de tuin ....en dat nestje ook zo mooi echt een kunstwerkje he ...wenst je een fijne week lieve groet rosita

Eefies day zei

Wat heb je een mooie krans gemaakt, mooi om je eigen bloemen daarvoor te gebruiken.
Zo'n vogelnestje is ook altijd leuk om te zien, als je ziet hoe het gemaakt is...prachtig.
Je give-away...wat lief dat je dat gaat doen, ik doe graag mee, volger ben ik al en ik zet ene link op mijn blog.

Lieve groet,
♥Eefie

Esther zei

De Krans is PRACHTIG wat leuk dat je weer een nieuwe give away hebt ik doe graag weer mee en ga het linkje veranderen. fijne avond Groetjes Esther

Janny, Especial and More zei

Hortensia's zijn bij mij ook favoriet. Zo'n krans is toch prachtig.
Wat zijn die kleine beestjes toch knap he dat ze van alles verzamelen om zo'n nestje te bouwen.

Gerry zei

Wat een mooie krans heb je gemaakt en wat voor mooie kleuren heeft ze.
Mooi dat gemeleerde roze met groen.
Geniet ervan!

Lieve groet,
Gerry

Twidde Brocante zei

Grappig om al die hortensiakransen te zien overal. De jouwe is ook mooi geworden.

gr Natasja

flowersandhome zei

Hier net hetzelfde Miranda. Bijzonder weinig bloemen aan de hortensia's dit jaar. Eigenlijk is het helemaal een vreemd tuinjaar geweest. Het jammerste van al vond ik nog dat al de tulpen bevroren waren.... moet ik weer vaker aan denken als ik al die zakjes met voorjaarsbollen nu in de winkels zie liggen. Nog niet beslist of ik er toch maar weer ga planten.... Ik wacht nog af.
Wat is je krans mooi geworden. Ik vind hortensiakransen met die kleurschakeringen altijd prachtig!
Groetjes,
Marian

Manuela zei

Super je krans,die kleuren...en dan dat schattige vogelnestje....mooie combi zo....

geniet ervan en van je give away..
groetjes manuela

cieltje zei

Jammer genoeg heb ik dit jaar erg weinig bloemen van de hortensia:(. Ik heb e nieuwe bij gepoot en hoop volgend jaar een betere oogst te krijgen, maar we zitten op de open vlakte dus veel en lang vorst/koude wind. Maar we blijven hopen. Ik doe graag mee met je give away. Groeten Cilia => cieltje1@hotmail.com

Judith zei

Ik vind het altijd zo leuk om die vogels in het voorjaar op en af te zien vliegen met vanalles in hun bek voor het nestje... Het zijn eigenlijk toch wel echt kunstwerken!

Groetjes Judith

Rozmeen zei

Bijzonder mooi nestje Miranda en wat gaaf dat je zo een krans zelf kan maken.. kan je weer heel lang sfeerhoekjes mee maken..

Ik wens je een fijn weekend.
Liefs,
Rozmeen

Home and Lifestyle zei

Huh? Ik dacht dat ik hier al een reactie achtergelaten had, maar dat is blijkbaar niet het geval! Maar ik doe graag mee aan je give away, ik heb zojuist een link op mijn blog geplaatst!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid