06 september 2012

KEUKEN ?




JA EN NEE.

WEL EN GEEN KEUKEN KIJKEN.

IN DE KEUKEN MOET NOG EEN PAAR KLEINE DINGEN GEBEUREN EN DAN IS DE KEUKEN AF.

ECHT AF!

DAN LAAT IK DE KEUKEN ZIEN HOOR!










MAAR DIT HERFST STUK VAN STOOFPEREN, ZALM KLEURIGE ROOS, DUIFKRUID EN EEN SIBERISCHE KATTENKRUID.
HEB IK VOOR JULLIE GEMAAKT VOOR AL MIJN VOLGERS ZICHTBAAR EN ONZICHTBAAR.
OMDAT JULLIE ALTIJD LIEVE REACTIES GEVEN OP MIJN BLOGPOSTEN.


HET HANGT HIER EVEN TEGEN MIJN GROOTE KASTEN WAND IN MIJN NIEUWE KEUKEN.
DIT IS DE KLEUR EN DE STIJL VAN MIJN NIEUWE KEUKEN DIE DOOR ONS ZELF IS GEMAAKT.

DE HAND GREPEN ZIJN VAN PORSELEIN.
DE KLEUR IS ZWART.

DE KLEUR VAN DE KASTEN WAND  HEET " GRIJS VERLEDEN " VAN HET MERK; L'AUTHENTIGUE.













DE BLOEMEN EN STOOFPEREN KOMEN UIT MIJN EIGEN TUIN.


















HIER ZIE JE HET HOUTEN PLAFOND MET SIERLIJST.























VOLGENDE KEER MEER!



FIJN WEEKEND ALLEMAAL!

GENIET VAN HET MOOIE WEER!

MIRANDA

30 opmerkingen:

flowersandhome zei

Hey Miranda! Jij zocht je inspiratie voor deze post ook in de keuken zie ik, dan hadden we hetzelfde idee en toch heel verschillende posten ;-)
Ik ben super benieuwd hoe jouw keuken er uiteindelijk uit komt te zien. Wat we wél al te zien krijgen is helemaal MOOI!!! En weer zo typisch Miranda, echt bijzonder. Die kroonlijst vind ik echt prachtig en de handgrepen, waw.
Zoveel fruit uit eigen tuin? Heerlijk moet dat zijn! Mooie natuurlijke decoratie.
Groetjes,
Marian

'Inga' zei

Wat een leuke blog heb je!
Ben heel benieuwd naar je nieuwe keuken, het lijkt bijzonder mooi te worden!

Lieve groet van een nieuwe volgster!

Sezoentje-Sonja zei

Het Miranda,wat is dit een veelbelovende post,de materialen die jullie kozen voor de keuken zijn supermooi,net als je herfststuk. Ben benieuwd naar je volgende post hoor,
Liefs,Sonja

Hannekie zei

hoi miranda
kan eindelijk weer bij je reageren. kon de laatste tijd alleen op het werk de blogjes lezen en omdat jij er muziek op hebt kon ik je blog niet openen. dan hoor je namelijk jou muziek door de hele winkel hahah..
maar ik heb nu google chrome dus het werkt weer. je keuken lijkt me nu al prachtig. ik kan niet wachten op het eindresultaat
fijn weekend
liefs hannie

Esther zei

Ik ben ook super benieuwd naar jullie keuken, de slinger aan de kast is prachtig, jullie ook een fijn zonnig weekend, groetjes Esther.

jolanda zei

Hah wat ontzettend geinig, die peren guirlande. Echt een leuk idee en ik denk dat het b.v. buiten ook heel lang goed blijft :-) Geniet van je nieuwe keuken en van het weekend.

XX

Home and Lifestyle zei

Wat een mooi herfststukje heb je gemaakt Miranda! Ik ben eerlijk gezegd nog niet echt in herfststemming, probeer het zo lang mogelijk uit te stellen (al wordt dat met al die mooie herfstposten nog lastig denk ik :))!

Fijn weekend en liefs, Ingrid

Saskia zei

De kleuren zijn schitterend, ben benieuwd naar de rest.
groetjes Saskia

Musje zei

Owww ik dacht jaa de keuken,maar nee haha,alleen een klein stukje,heel lief je slingertje,ik wacht met spanning op de keuken,fijn weekend,lieve groet Musje.

Bizzy @ home zei

Het voorproefje is al heel smaakvol;) Ben benieuwd naar de hele keuken.
Lieve groet, Renny

Bonjade zei

Oh je maakt me nieuwsgierig......
Vast allemaal super mooi. Dit is een mooie voorbode....wat een mooi herfststuk zeg!
Thanks, hang 'm hier graag in mijn keuken.....;)

Fijn weekend

Liefs

Blomkje en Wenje zei

Je maakt me wel heel nieuwsgierig met deze detailfoto's!

Fijn weekend

Groetjes, Pietrik

Gerry zei

Ha Miranda, dat ziet er veelbelovend uit. Je hebt me nog nieuwsgieriger gemaakt.
Die handgrepen vind ik mooi, stijlvol en apart.
En je fruitslinger past er natuurlijk helemaal in.

Lieve groet,
Gerry

creatie's and stuff by jenneke zei

owww miranda ik smelt hihi , wat lief zeg ik zit er dankbaar naar te kijken en het is prachtig gemaakt, mooie foto's
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

Mayflower zei

Ohhh....ik dacht eindelijk je keuken te kunnen bewonderen Miranda, ik ben toch zo benieuwd.
Maar je prachtige Herfststuk maakt veel goed hoor, wat heb je dit mooi gemaakt.
Succes nog met de laatste loodjes.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Alie zei

Kan niet wachten, volgens mij is het prachtig geworden en zelf ontworpen, gaaf! Groetjes Alie

Janneke zei

Heerlijk fleurig die stoofperen met roos in je nieuwe keuken. Het maakt me wel nog meer nieuwsgierig naar de keuken, het moet wel erg mooi zijn.
Fijn weekend, Janneke

Miranda zei

Leuk om met de oogst uit eigen iets moois te maken! Ben benieuwd naar je keuken...

Fijn weekend. Groeten, Miranda

little sweet things zei

De greepjes van je keukenkastjes vind ik al prachtig, het maakt me nieuwsgierig naar de rest.
Fijn weekend en groetjes, Sas

sandra zei

Ben zoooooooo benieuwd!!!!!

Groetjes Sandra

Madelief zei

Je hebt een prachtig herfststuk gemaakt Miranda!

Wat lijkt mij dat heerlijk om stoofperen uit eigen tuin te hebben!

Een fijn weekend.

Madelief x

Maia zei

Jij maakt het wel heeeel spannend hoor, dat is vast en zeker een prachtige keuken!
Wat een idee om een bloemstukje op stoofpeertjes te maken, schitterende kleur die roos!
Dank voor je lieve reaktie op mijn blog en een hele fijne zomerse zondag!
Lieve groet Maia

idémakeriet zei

Wat een gezellig stuk heb je daar gemaakt voor in de keuken.
Ik ben echt heel erg benieuwd naar meer foto´s van je keuken.
Bedankt lieve Miranda voor je lieve woorden op mijn blog, een beetje troost in de vorm van wat ondersteunende woorden doet zo ontzettend goed.
Fijne zondag.
Liefs Gerda

boomgaard zei

Wat een leuke versiering heb je gemaakt, geweldig om die stoofpeertjes zelf te kunnen plukken.

Groet,

Marieke.

Catharina Maria zei

Wat een leuk "kransje" heb je gemaakt ben er helemaal "kwijt" van ,een prachtig idee .
Liefs ♥RINI♥

Kruimel zei

Wat lief dat je dat stuk voor je trouwe volgers hebt gemaakt! Mag ik er ook een worden? Oh wat spannend zeg dat houten plafond....en ik ben reuze nieuwschierig naar je keuken hoor. Maar als ik je blog zo bekijk moet het wel mooi zijn! Lieve groet van Petra.

"Création" zei

Ohhh Miranda , heb ik deze post toch helemaal gemist. Goed dat ik hem nu tegen kwam.
Je bloemversiering is echt SUPER mooi, en wat ben ik ongelooflijk nieuwsgierig hoe jullie keuken is geworden.

Het was een hele tijd heel hard werken maar het resultaat zal geweldig zijn daar twijfel ik niet aan.

Zoooo mooi het plafond met de sierlijsten, en die handgrepen ook al van die juweeltjes.....

Wens je een heel fijn weekend toe,

Liefs,
Josephine

Petra zei

Leuk gemaakt en de keuken zier veelbelovend uit, ben benieuwd

Fijne week!

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Ben nu toch wel erg nieuwsgierig geworden hoor!

De bloem en peren zien er in ieder geval mooi en lekker uit.

Hele fijne avond!

Lieve groet Loes

Sjoukje zei

Het ziet er al prachtig uit~! Ik ben erg nieuwsgierig naar je keuken...Je herfstguirlande is prachtig, erg mooi gemaakt...Leuk dat het allemaal uit eigen tuin komt~!
Fijne week, groetjes Sjoukje