24 september 2012

IK GEEF EEN NIEUWE GIVE AWAY WEG EN UITSLAG GIVEAWAY!!


JA, 

WAT IS MYRON MIJN ZOON VAN 11 JAAR IS HIER AAN HET KOKEN OP HET NIEUWE FORNUIS?







HET MOET WEL EEN HEEL LEKKER GERECHT WORDEN.

WAT ZOU HET ZIJN?

EVEN IN DE PAN GLUREN!



PAPIERTJES?

JA, ZEI MYRON.
U MOET TOCH NOG EEN GIVE AWAY WEGGEVEN.

OoooH, JA! 

DAT WAS IK EVEN VERGETEN.

IK BEN DE LAATSTE TIJD ERG DRUK.
ER KWAM WEER VAN ALLES OP MIJN PAD.
 WAAR IK WEER EENS GEEN NEE OP KON ZEGGEN.

MAAR DAT LAAT IK JULLIE IN MIJN VOLGENDE POST WEL WEER ZIEN.
DE KEUKEN HEEFT DUS OOK WEER EENS STIL GELEGEN VAN WEGEN DIE LEUKE DINGEN EN FAMILIE DINGEN.
MAAR GOED MYRON HEEFT HIER EEN GIVE AWAY STOOFPOT GEMAAKT 
ALLE NAMEN ERIN GESTOPT .
GING TOEN MAAR ZELF EEN WARM LOOTJE TREKKEN WANT HET GAS STOND OOK AAN.





GOED ROEREN EN TREKKEN MAAR!





EEEENNNNNNNNN............KOOK GEROFFEL.......





HET IS BONNIE GEWORDEN VAN BONJADE!

VAN HARTE BONNIE!!
STUUR ME EVEN JE ADRES!


EN 


NU DE NIEUWE GIVE AWAY!




HET NIEUWE TIJDSCHRIFT

"CLASSIC"


HET ZUSJE VAN 

"WONEN LANDELIJKE STIJL"






DIT MOOIE BLAD GEEF IK WEG ONDER MIJN VOLGERS!

WAT JE MOET DOEN!

* NOU, ALLEEN VOLGER ZIJN.
* BERICHT ACHTER LATEN. (ALS JE MEE WILT DOEN)
* EEN LINK OP JE EIGEN BLOG PLAATSEN.

JE KAN MEE DOEN TOT EN MET 4 OKTOBER 2012


LET OP!!           LET OP !!!      LET OP!!!!

IK GEEF OOK NOG EEN NIEUWE GIVE AWAY WEG.

DAT DOE IK ELKE MAAND TOT MET 1 JANUARI 2013

DUS DE MAANDEN OKTOBER, NOVEMBER EN DECEMBER GEEF IK ER 1 GIVE AWAY WEG.
WAT DAT IS VOOR EEN GIVE AWAY ZIE JE ELKE MAAND.

ROND DE 4de VAN DE MAAND
ALS DEZE GIVE AWAY AFLOOP.
 BEGINT EN VERMELD IK GELIJK DE NIEUWE GIVE AWAY.

WAAROM DOE IK DIT?
 NOU GEWOON, IK WIL IEMAND 1X PER MAAND BLIJ MAKEN MET EEN LEUK CADEAUTJE .

WAT MOET JE DAAR VOOR DOEN !!

MIJN BLOG IN DE GATEN HOUDEN.

* BIJ DIE GIVE AWAY POST EEN REACTIE ACHTER LATEN
 OF 
JE MEE DOET AAN DIE GIVE AWAY.

* LINK PLAATSEN OP JE EIGEN BLOG

* VOLGER VAN MIJN BLOG ZIJN OF WORDEN.




( JULLIE MOGEN DEZE FOTO GEBRUIKEN VOOR OP JULLIE BLOG )








IK GA EVEN VERDER MET LEZEN EN GENIETEN VAN MIJN SPECULAAS.

PAST WEL BIJ HET WEER.






OJA, IK HAD EEN TIJDJE GELEDEN OOK EEN MOOIE KNUTSEL GIVE AWAY GEWONNEN. OP DEZE BLOG!



HET WAS EEN KNUTSEL PAKKET VAN PAPIEREN VOGEL HUISJES.

IK LAAT ZE ZIEN ALS ZE KLAAR ZIJN.
WANT DIE KOMEN OP DE NIEUWE SLAAPKAMER VAN MIJN DOCHTER TOETIE TE HANGEN.

FIJNE DAG,

MIRANDA 



21 opmerkingen:

It's me zei

Ben ik de eerste !!..ik doe graag mee...lijkt me een mooi blad......fijne week liefs Ria...xxx..

Home and Lifestyle zei

Wat leuk dat Bonnie je give away gewonnen heeft, blijkbaar heb ik hem gemist! Maar dat gaat mij niet nog een keer overkomen, want nu schrijf ik mij direct in...ik doe graag mee, ben benieuwd hoe dit nieuwe bald eruit ziet!

Lieve groet, Ingrid

Gerry zei

Wat een hele leuke manier om de winnaar van de give-away te trekken.
En Bonnie van harte gefeliciteerd!
Ik ben gek van tijdschriften, dus ik doe mee. Zet een link op mijn blog!
Voor zometeen: Welterusten!

Lieve groet,
Gerry

Thuis bij Tjits zei

wat een handige kok heb jij in huis Miranda, zo leuk gedaan dit!!
prachtige keuken heb je, geen wonder dat je zoon zo graag "kookt"!
Bonnie gefeliciteerd!!
en ik doe heel graag mee met je nieuwe give away, het lijkt al wel sinterklaas:)

lieve groet, Tjits

Het stokpaardje zei

Je bent er maar druk mee al die give-aways :) Wat leuk. Maar ook je blog heeft een mooie facelift gekregen. Ziet er goed uit.
Groetjes Iris

creatie's and stuff by jenneke zei

Wat een leuke trekking ☺ Miranda.
Ik wil de winnaar feliciteren en jou bedanken voor de gegeven leuke give away, aan deze doe ik ook weer gezellig mee en heb je link op mijn site geplaatst.
Ik heb er ook nog 1 lopen en mocht je daar zin in hebben is dit de link
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/08/creations-and-stuff-2e-give-away.html

lieve groet jenneke

Manuela zei

je kan er geen genoeg van krijgen...
maar ik doe toch ook weer graag mee met je give away!!
zal een link op mijn blog plaatsen...
heel veel plezier met je reacties...
ben benieuwd naar je leuke dingen...geniet ervan..
groetjes manuela

Pure & White zei

Mooi blad, ik doe mee!
Mooi fornuis ook zeg, en die mooie console in het hoekje, heel gaaf!
groetjes Dineke

quiltingmieke zei

piep

proficiat aan de winnares en ja hoor ik doe graag meevoor hét mooi blad.

veel succes aan alle deelnemers

knuf mieke

Kom Achterom zei

Ha Miranda,
wat een mooie groene kleur heeft je blog gekregen zeg! en het is wel een topkok die zoon van je hhihhi
Gefeliciteerd Bonnie.
Fijne week
Yolanda

Joke zei

Ik dacht jong geleerd is altijd goed.
Maar toen ik in de pan keek ,heb je ons gefopt. (grappig hoor)
Maar wie weet heeft hij nu de smaak te pakken.

Groetjes Joke.

Judith zei

Proficiat voor de winnares en wat leuk dat je een nieuwe Give Away organiseert... Ik heb het tijdschrift al, dus ik sla deze ronde over (des te meer kans voor anderen!)

Groetjes X

Miranda zei

Wat heeft je zoon een lekker gerechtje klaar gemaakt en wat zal Bonnie hiervan smullen ;) Leuk dat je al weer een give away houdt, ik doe graag mee.

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

Bianca zei

Wat een mooi blad, ik doe graag mee.,,,enne...Bonnie, gefeliciteerd met het winnen van de give-away.
Liefs Bianca xx

Mayflower zei

Wat heb je de verloting leuk gedaan Miranda, en Bonnie....geluksvogel...van harte gefeliciteerd.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

Bonjade zei

Kijk Myron.....een jongen naar mijn hart ;)
Even gillen: IIIEEEEHHHH!!!!
Heb gewonnnen!!!!!!
THanks Myron....boks....ja want een kus wil ie vast niet ;)
Enne....toch blij dat ik nog niet verschroeid was.......net op tijd ;)
Dus beide...THANKS!!!

Ga je mailen....ahum terug mailen:)

Fijne avond

Liefs

Janny, Especial and More zei

Je zoon heeft een lekker give away potje gekookt!
Ik waag weer een gokje en doe graag mee met je nieuwe give away.

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hi Miranda..♥
Wat leuk je post♥ beetje orgineel je Give Away♥ zo weg te geven dapper van je zoon..;))
Gefeliciteerd Bonjade♥..;))
Ik ga zeker mee doen met je Give Away een gokje wagen maar ik win nooit iets wahaha..;))
Is trouwens een mooi woonblad..;))
Liefs en Fijne Herfstdagen Gaby..♥

True Colours zei

Ik doe graag mee met jou nieuwe give-away, want dat tijdschrift lijkt me wel heel leuk !

Liefs, Lieke.

cieltje zei

Ik wil dat tijdschrift heel graag winnen en inspiratie opdoen! Leuk, zo'n give away. Gr. Cilia => cieltje1@hotmail.com

Willy zei

Leuke manier van de winnaar bekend maken.Bonny is er blij mee zie ik.
Ik doe graag mee met de nieuwe give away. Groetjes,