02 augustus 2012

WAT GEBEURT DAAR NOU WEER?





JA, WAAR IS RON (MANLIEF) NOU MEE BEZIG!
HIJ HEEFT HIER DE MAL GEMAAKT VOOR MIJN GOOTSTEEN.
VOOR IN ONZE NIEUWE EIGEN GEMAAKTE EN ONTWORPEN KEUKEN.
ALLES DOEN WE ZELF OF MAKEN WE ZELF.
DUS OOK DE GOOTSTEEN.
HIER ONDER FOTO'S VAN ONZE KEUKEN.




DE LIJST LANGS DE GOOTSTEEN BAK.




DE BINNENKANT VAN DE GOOTSTEEN BAK




HET MOOIE STOERE UITERLIJK VAN DE GOOTSTEEN BAK.





OJA, DIT BEN IK!






DEZE FOTO VIND IK ERG MOOI.
HET IS GENOMEN DOOR MIJN DOCHTERTJE TOETIE VAN 8 JAAR.
EEN MOOIE STIEKEME FOTO VAN MANLIEF EN IK.
DEZE FOTO ZEGT HEEL VEEL OVER ONS.
DAT WE ALTIJD SAMEN DINGEN DOEN, BEDENKEN ENZ.




DIT IS DUS ONZE FOTOGRAAF TOETIE!





HIER IS DE HOUTEN MAL VOOR HET PUT JE ERUIT GEHAALD EN HET NIEUWE MOOIE PUTJE GEPLAATST IN DE GOOTSTEEN BAK.





DIT ZIJN WE DUS!
TROTS OP DAT HET GELUKT IS EEN EIGEN ONTWORPEN GOOTSTEEN TE MAKEN.



HIER KOMT DE GOOTSTEEN DAN!

DE GOOTSTEEN WEEGT ZO EEN 130 KILO.
DUS TILLEN WAS GEEN OPTIE.
ER MOEST EVEN WAT BEDACHT WORDEN.
NOU, IS MANLIEF EEN KANJER IN ADHOC BESLISSINGEN TE NEMEN EN OPLOSSINGEN TE BEDENKEN.
DUS HAD HIJ HET ALWEER BEDACHT.
 EEN AUTO KRIK ! 







NOU, DE GOOTSTEEN STAAT OP ZIJN PLEK.






IN ONZE SCHUUR HEEFT MANLIEF OOK DE OMBOUW GEMAAKT VOOR DE AFZUIGKAP BOVEN HET FORNUIS.






HIER HANGT  DE AFZUIGKAP OMBOUW ( SCHOUW ) DAN.
DE SIERLATTEN MOETEN ER NOG OP VOOR DE MOOIE AFWERKING.






DIT WORDT DE AANRECHT WAAR GOOTSTEEN, VAATWASSER, FORNUIS IN KOMEN.






DE RUWBOUW VAN HET KEUKEN BLOK.






HIER ALWEER MEER AF!!
MET DE GOOTSTEEN ERIN EN DE HAND GEMAAKTE LADES DOOR MANLIEF.




OJA, EEN BOUWTEKENING!!
 MEER HEBBEN WE NIET GEMAAKT.
 ALLES ZIT IN HET HOOFD EN WORDT TER PLEKKEN BEDACHT DOOR ONS.




DE GROOTTE VOORRAAD / SERVIES KAST IN DE KLEUR "GRIJS VERLEDEN" VAN HET 

MERK;  L'AUTHENTIGUE

DE KEUKEN BLOK KRIJGT OOK DIE KLEUR.
VOLGENDE POST MEER OVER DE KEUKEN.



IK WENS JULLIE EEN FIJN DAG
EN 
VOOR DEGENE DIE OP VAKANTIE GAAN EEN FIJNE MOOIE WARM 
EN 
LIEFDEVOLLE VAKANTIE!!

MIRANDA







23 opmerkingen:

It's me zei

Wat gaaaaafffff!!...echt superrr dat jullie dit samen doen.....ziet er goed uit allemaal...liefs Ria...xxx..

Home and Lifestyle zei

Wat is jouw man handig!!!! En jij draagt ook nog eens een flink steentje bij! Volgens mij gaat jullie keuken erg mooi worden...zucht....soms zou ik toch graag willen dat mijn lieve vent klussen als hobby had!!

Lieve groet, Ingrid

flowersandhome zei

Wat een superteam zijn jullie!!!! Dat wordt een unieke, eigen keuken zoals jij alleen die hebt; echt bijzonder en om terecht trots op te zijn. Nog heel veel klusgenot samen. Chapeau hoor! Petje af!
Groetjes,
Marian

ria zei

Wat geweldig om dat allemaal zelf en samen te doen.Super!Ben heel benieuwd naar t eindresultaat.
Lieve groet Ria

Esther zei

Waaauuuuw dat ziet er gaaaaaaffffff uit zeg, groetjes Esther.

Maison Louise, Paintings by Louise zei

De keuken van jullie wordt volgens mij een plaatje en wat leuk dat jullie dat samen zo prachtig maken.

De gootsteen vind ik zo mooi en ik ben reuze benieuwd hoe het eindresultaat is.

Een geweldige foto van jullie samen aan het werk, complimenten voor Toetie hoor!

Heel fijn weekend!

Lieve groet, Loes

sandra zei

Wat een schitterende keuken... nu al!! Mijn man en ik zijn ook zo'n "team", samen bedenken en ontwerpen, hij maken ik decoreren...toppie dus!
Veel in ons huis is van eigen hand en dat maakt het uniek!
Ben heel benieuwd naar het eindresultaat, al kan ik al raden dat het prachtig is!!
Klus ze!!

Groetjes Sandra

Gerry zei

Miranda, mijn petje af! En wat mooi dat jullie dat samen zo goed kunnen en bedenken en uitvoeren.
Volgens mij wordt het een prachtige keuken!
Succes verder!

Lieve groet,
Gerry

Els zei

Ben echt benieuwd naar het eindresultaat! Fijn dat jullie samen alles bedenken en uitvoeren...

Fijn weekend
Liefs Els

Musje zei

Wauwwww wat supergaaf en dat samen,ik vind het top en dit nummer wat speelt,die ga ik zoeken,zo mooi,ik ga nu naar je facebook toe haha,daar ben ik ook,wens je een fijn weekend en reuze benieuwd naar de keuken als het klaar is,lieve groet Musje.

Pure & White zei

Ha Miranda!

Wat ontzettend knap om al die klussen zelf te doen! En wat wordt het mooi!!
Ik heb zeker niet te klagen met mijn mannetje, maar dit ziet er wel heel professioneel uit!
Geniet van iedere stap!

Fijn weekend,

Dineke

Marian zei

Wow...dat wordt super....ik ga volgend jaar ook een nieuwe keuken zetten...kan ik jou man niet lenen??:):)

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

super gaaffffffffff wat word dat mooi zeg ,mooi dat jullie dat samen doen ,ook hier doen we alles samen ...heerlijk gevoel geeft dat ..ben benieuwd hoe het eind resultaat word .....fijn weekend lieve groet rosita

(B)engeltje zei

Wat een prachtige gootsteen.....ik heb zelf menige jaren keukens verkocht, maar zelden zo'n mooie gootsteen én keuken gezien.
Prachtig !!!!
Een heel fijn weekend.
Lieve groetjes van Bianca

Judith zei

ONTZETTEND KNAP VAN JULLIE ZEG... HELEMAAL ZELF MAKEN!

IK BEN WEL ERRUG NIEUWSGIERIG NAAR HET EINDRESULTAAT, WANT WAT IK ER NU VAN ZIE BELOOFT DAT HEEL WAT!!!

FIJN WEEKEND x

Janneke zei

Zo Miranda wat zijn jullie heerlijk handig, mijn man kan ook wel wat maar dit slaat alles. Die gootsteen echt geweldig en dan die lijst erlangs....
Als klap op de vuurpijl maken jij en je dochter ook nog eens prachtige kreatieve foto's van alles.
Fijn weekeinde, Janneke

amy zei

ongelooflijk wat een werk !
Maar dan heb je ook wat !
Een hele aparte keuken die niemand heeft !TOP!
GR Amy

little sweet things zei

Wouw Miranda wat een knap staaltje werk!!!
Mijn man zit naast me mee te kijken en zijn mond staat open, ik ken hem haha dat betekend dat hij zwaar onder de indruk is vam jullie werk.
Fijn weekend!
Groetjes, Sas

Peet zei

Vakwerk! Geweldig om te zien hoe jullie dat allemaal zelf maken. Ontzettend knap. En wat ik er al van zie wordt het ook nog eens ontzettend mooi. Ben heel benieuwd naar het vervolg.
Lieve groetjes, Peet.

Le Style zei

Super zeg, dit is al zo mooi om te zien! En wat een vakwerk en samenwerking! Veel succes verder.

Fijn weekend!!

"Création" zei

ZOOOOOOO Miranda, wat een gouden koppel zijn jullie zeg, echt SUPER. Heel knap omdat allemaal zelf te bedenken en te maken, en die autokrik is zeker een slimme gedachten.

Het eindresultaat zal schitterend worden daar twijfel ik geen moment over. De gootsteen bak ziet er heel mooi uit.

Veel succes met de vorderingen.....

Liefs
Josephine

Pauline Kick - beeldend kunstenaar zei

Wat een prachtige keuken gaat het worden en zo samen zijn jullie een kanjer team, top,

groeten Pauline

♥Xanne & Vinny zei

Dit is echt heel prof gedaan hoor die hele keuken. Ziet er nu al super uit en toen was hij nog niet eens af. Ik snap alleen niet wat er nu om de gootsteen voor stenen spul zit en hoe jullie dat hebben gedaan. 130 kilo super stoer gedaan hoor. Dat is wel kwaliteit.

Groetjes Xanne