06 augustus 2012

VOCHTIG!!



DOOR DAT HET BIJ ONS ALWEER VOOR DE 8ste DAG ONWEERT EN HARD REGENDE.
NOU, ZEG MAAR WOLKBREUK EN HOZEN VAN DE REGEN.
IS HET GRAS NET EEN MOERAS AAN HET WORDEN.
DE DIKKE KLEI WAAR WIJ OP WONEN, IS ZO VERZADIGD DAT DE PLASSEN  BLIJVEN LIGGEN. 




DAAR GROEIEN DAN WEER PRACHTIGE PADDENSTOELEN OP.














ALS ZE WAT VERWELKEN DAN ZIEN ZE ER ZO UIT.
DAN MAKEN ZE VAN HUN HOEDJES KOMMETJES.










DE HOEDJES ZIJN ZO RAGFIJN DAT JE DE LUCHT ER DOOR HEEN KAN ZIEN,















 VERSCHOLEN IN HET GRAS KOMT DE NIEUWE PADDENSTOEL OMHOOG.



LIEVE VOLGERS,
 HELAAS DOOR ALLE KLUS DRUKTE KAN IK NIET REGELMATIG REAGEREN OP JULLIE MOOIE POSTEN.

IK WIL DEZE ZOMER VAKANTIE DE KEUKEN EN 2 KINDER SLAAPKAMERS AF HEBBEN.
 DUS ALS IK TIJD HEB REAGEER IK BIJ JULLIE.
IK WIL JULLIE OOK ERG BEDANKEN VOOR JULLIE LIEVE EN MOOIE REACTIE OP MIJN VORIGE BLOGPOST.
MAAR IK WIL OOK ALLE NIEUWE VOLGERS WELKOM HETEN OP MIJN BLOG.

FIJNE DAG,

MIRANDA 





11 opmerkingen:

flowersandhome zei

Wat een prachtige foto's heb je gemaakt van deze lieflijke paddestoeltjes Miranda!
Groetjes en ik wens je veel zon toe!
Marian

Pauline Kick - beeldend kunstenaar zei

Schoonheid, dicht bij je voeten. Als je het maar ziet en dan is het natuurlijk geweldig als je goed kunt fotograferen. De foto,s zijn prachtig. Zo kunnen we toch genieten van alle nattigheid,

groeten Pauline

Jessica zei

Goedemorgen Miranda,

Wat een mooie foto's van de paddenstoelen.
Hier groeien ze ook!, gek he zo in de zomer.

Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat van je keuken, volgens mij wordt hij fantastische!

Fijne dag,
Groetjes Jessica

Willy zei

Prachtige parasolletjes in het gras.
Wat zijn jullie druk. Je krijgt een prachtige keuken, maar wat een werk.
Succes met alles. Groetjes,

Gerry zei

Mooie foto's Miranda!
Het is inderdaad dat het zo vochtig is dat je al weer paddestoelen ziet. Ik heb er ook een aantal gezien.
Succes met klussen!

Lieve groet,
Gerry

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Het is minder dat het zoveel regent maar die paddenstoelen zijn prachtig. Je hebt ze ook zo geweldig op de foto gezet.
Fijne dag en groetjes, Nicole

Janneke zei

Je hebt prachtige foto's van de paddenstoelen gemaakt Miranda. Hoop dat we nu eindelijk eens beter weer gaan krijgen en een beetje zon. Veel succes met het verfraaien van je huis!

little sweet things zei

Wat enorm veel regen he gisterochtend, ik stond hier in de achtertuin tot aan mijn enkels in het water en dan die onweer er bij en ik moest fietsen.
Niet leuk al die regen maar het leverd wel een stel hele mooie foto's bij jou op.
Succes met klussen!
Groetjes, Sas

Pure & White zei

Prachtige foto's!
Vooral die foto waar het licht door het paddestoeltje heen komt, heel mooi!
groetjes Dineke

amy zei

Door al die regen krijg je dan die paddestoelen weer ,ook wel weer een prachtig plaatje ,maar de regen komt onderhand je oren uit ,straks wordt het alweer herfst ,nogggg meer regen ...pff
WE vergeven het je wel hoor dat je niet bij ons komt ,maar dan krijgen wij straks prachtige fotos van jou make-over natuurlijk ?
Succes
Gr amy

Franse Lelie zei

Hele mooie foto's, je hebt op je buik in het natte gras gelegen! Fantastisch resultaat. Mag ik vragen met welk programma je de mooie rand om je foto's maakt? Succes met klussen, en kom ook nog even langs voor mijn give away:) Lieve groet