24 augustus 2012

PADDENSTOELEN



MOOI HÉ!!

DE HERFST KOMT ER AAN.
DAAR BEN IK BLIJ MEE.
ZOMER IS NIET ZO MIJN SEIZOEN.
VAAK TE HEET.

MAAR HERFST,JA GRAAG!
STORM , REGEN OF MOOI WEER( DAN IS HET VAAK NIET ZO HEET
DE MOOIE VERKLEUREN VAN DE PLANTEN EN DE BLADEREN VAN DE BOMEN.
MAAR OOK PADDENSTOELEN.
IK HEB ER AL WEER VEEL IN MIJN TUIN.

IK HEB 2 VERSCHILLENDE PADDENSTOELEN OP DE FOTO GEZET.
HET ZIJN MOOIE KIJK PLAATJES. 

IK BEN DRUK MET DE KEUKEN AAN HET SCHILDEREN.
HET ZAAG, FREES EN TIMMERWERK IS KLAAR DOOR MANLIEF.
NU IS HET AAN MIJN MET SCHILDEREN.

DE GROOTE KAST IS GESCHILDERD EN BEN NU MET DE AANRECHT BEZIG OM DIE TE SCHILDEREN.

IK HOOP DAT IK DE VOLGENDE POST JULLIE WAT KAN LATEN ZIEN.
NU MOETEN JULLIE HET EVEN DOEN MET NATUUR FOTO'S



































































OOOOH   JA!
SLAKKEN ZIJN ALTIJD AL EEN AANTREKKINGS KRACHT GEWEEST OP MIJN KINDEREN.

ZO VEEL VERZAMELEN ALS JE KAN EN ER DAN OP EEN LIEVE MANIER MEE SPELEN.
DOOR BIJVOORBEELD ALS JE OP VISITE MOET BIJ FAMILIE STIEKEM ZONDER DAT PA EN MA DAT ZIEN.
OP DE ACHTERBANK GAAN ZITTEN EN DAN ALS WE NET BIJ DE VISITE ZIJN'
 ZEGGEN "KIJK MA, IK HEB MIJN VRIENDJE MEE GENOMEN ".
IK DAN OM KIJK EN MIJN DOCHTER, DIE TOEN 5 JAAR WAS, MET 2 ARMEN VOL OP DE ACHTER BANK ZIE ZITTEN MET SLAKKEN OP HAAR ARMEN.
DIE SLAKKEN KOMEN OOK GEWOON UIT HUN HUISJES .
HOE VAAK ZE OOK OP DE OGEN VAN DIE SLAK DUWEN.
MAAR OP DE FOTO ZIEN JULLIE MIJN ZOON MYRON VAN 11 JAAR.
DUS HET MAAKT NIET UIT HOE OUD DE KIDS ZIJN.
SPELEN DOEN ZE ER TOCH MEE.
DE FOTO'S ZIJN DOOR MIJN DOCHTER TOETIE VAN 8 JAAR GEMAAKT  DE SLAKKEN COLLAGE.
 DE PADDENSTOELEN ZIJN DOOR MIJN ZELF OP DE GEVOELIGE PLAAT GEZET.



FIJNE DAG!!

MIRANDA



18 opmerkingen:

Mayflower zei

Wat een mooie foto's Miranda. De Herfst vind ik ook een prachtig seizoen. De zomer is ook niet zo mijn ding, vooral die bloedhete dagen.
Het licht, de heerlijke geuren en de al lichte verkleuringen zijn al een mooie voorbode.
Ik ben benieuwd naar hoe je keuken wordt, het zal net als de rest van je huis prachtig worden.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Home and Lifestyle zei

Hoi Miranda,

Mooie foto's van je paddestoelen hoor (al denk ik liever nog niet aan de herfst)! Van de tekst heb ik eerlijk gezegd niet veel meegekregen, ik vind het wat moeilijk leesbaar met al die mooie krullen :)!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

flowersandhome zei

De paddestoelen zijn bij jullie al veelvuldig aanwezig zeg! Mooie plaatjes maakte je ervan. Ik voel ook dat de herfst er toch wel aankomt, het liefst een 'Indian summer' voor mij graag ;-)
Groetjes,
Marian

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Oh, ik ben ook zo gek op de herfst, de prachtige kleuren en heerlijke geuren.

Als ik door het park heen loop lijkt het soms wel een sprookje.

Prachtige foto's van de paddenstoelen, volgens mij heb je op je buik in het gras gelegen om ze te maken ha ha ha.....

Als je kinderen slakken zo leuk vinden, mogen ze bij mij in de tuin er wel wat weghalen hoor!

Heel fijn weekend en lieve groet,

Loes


De prachtige kleuren en geuren, soms lijkt het wel op een sprookje

Janneke zei

Wat een prachtige paddenstoelenfoto's en wat veeeeel....., heb je die soorten allemaal al in je tuin?
Slakken hebben we ook (te) veel, en inderdaad ze hebben altijd aantrekkingskracht op kinderen, bij mij de kleinkinderen die ze verzamelen in potjes.
Groeten, Janneke

jolanda zei

Ik vind het ook heel lekker hoor dat de herfst er weer aankomt, gezellig kaarsjes aan, kletterende regen tegen de ramen, kacheltje aan,
boswandelingen, kannie wachten :-))
en wat heerlijk hè die buiten kinderen en die slakken, ach, ik heb er èèn met een liefde voor kikkers en padden, genieten hoor voor die kids.
Geniet van je weekend en ik vind het trouwens prachtige plaatjes, wauw.

La Maison zei

Wat een prachtige kleuren, ja de herfst kan daar wat van. Maar ik wil de zomer nog wel even houden hoor.
gelukkig hebben we daar niets over te zeggen ;))En slakken hebben iets bijzonders vind ik altijd.
Mooie foto's.
Een gezellig weekend,
Hermine

creatie's and stuff by jenneke zei

je dochter heeft prachtige collages gemaakt.
en jij prachtige foto´s hou er helemaal van. die slakken op de arm brrrr... ze zijn leuk buiten ha ha
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl

Homemade Home zei

Mooie foto's Miranda, ik kan ook niet zo goed tegen de warmte, en vind de herfst ook prachtig.
Maar ik heb nu nog even geen zin in de herfst. Ik ben benieuwd naar je keuken.
Fijn weekend groetjes Nelly

True Colours zei

Ik vind de zomer denk ik weer leuker, maar je foto's zijn mooi hoor.

Liefs, Lieke.

Barbara zei

Ik heb alle seizoenen lief want elk jaargetijde heeft zo zijn charme.

Echt genoten van je paddenstoelen en van je dochters slakken collage natuurlijk.

Hoop morgen tijd vrij te maken om te struinen in de natuur op zoek naar mooie herfst plaatjes.

Liefs,
B.

De Lorelei Brocante. zei

Neeeeee geen Herfst !!! ik hou helemaal niet van de Herfst,jaa wel de mooie kleuren hoor...maar de rest absoluut niet.
Geef mij maar voorjaar en zomer, wat zijn we allemaal weer anders hé...

Mooie foto,s !!

Groetjes
Dicky Marie

Blomkje en Wenje zei

Ik vind de natuurfoto's ook helemaal geweldig! En Toetie heeft weer goed haar best gedaan, mooie foto's. En die slakken...het maakt idd niet uit hoe oud ze zijn, het blijft trekken...

Nog een fijn weekend

Groetjes, Pietrik

Musje zei

Prachtig de foto`s van deze bijzondere natuur schoonheden en slakken,brrr vind ze zo glibberig en ze eten mijn planten op haha,ik wens je een fijne zondag,lieve groet Musje.

amy zei

ik hou zelf oo kniet van die hitte ,de herfst heeft ook wel wat ,alleen al die regen ,bleee ,ik ben echt een voorjaarsmens ,niet te warm en niet te koud ,en slakken vindt ik een een beetje eng ..brr en nu zie je overal de spinneraggen/webben al ,heb er al div in mn gezicht gehad ,brrr

Elly's kleine idylle zei

Prachtig zijn deze foto's Miranda en wat heb jij al veel paddestoelen zeg !!!!Inderdaad het is wel een voorbode van de herfst en ik vind deze jaargetijde ook mooi vooral de kleuren van de herfst vind ik geweldig mooi....Slakken heb ik wel in mijn tuin maar die ben ik liever kwijt dan rijk....
ik wens je nog een fijne dag...ELLY

Zilly zei

Ik kan me helemaal vinden in je herfstverhaal-ik ben een herfstkind.
Prachtig-ik verheug me al op de prachtige kleuren-xxx-Sil

Miranda zei

Prachtige foto's hebben jullie weer gemaakt! Elk seizoen heeft weer haar eigen charme, maar zo'n dag als vandaag vind ik toch wel heerlijk...

Fijne avond. Lieve groet, Miranda